Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Minner jo en smule om hekseprosessene, men de ble vel utført i kristendommens navn, gjorde de ikke?

Kan ikke huske at dette skjer nå til dags, men det som skjer i Islam skjer fortsatt.

I Koreanen står det at muslimene skal utrydde kristne og jøder og alle som står i veien for det muslimske verdens-imperiumet. :grine: Det viser litt hvorden Islam er.

Videoannonse
Annonse
Gjest Jeg er gjest!
Skrevet
...

Det viser litt hvorden Islam er.

Ikke bare litt!

Skrevet
Kan ikke huske at dette skjer nå til dags, men det som skjer i Islam skjer fortsatt.

Det kan du ha rett i.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg forstår fremdeles ikke hvorfor hekseprosesser og kristendommens historie blir tatt opp her. Er det det vi snakker om nå?

Er det ikke mulig å se på problemstillingen med konvertering i lys av dagens situasjon? Skal det ikke være mulig å se med kritiske øyne på et element ved en religion uten at hele historien til andre religioner skal tas fram. Verdenshistorien har vist mye vold og mye fælt, men det betyr vel ikke at dagens praksis med at konvertering fra islam til andre religioner og livssyn skal stilltiende aksepteres?

Skrevet

Synes det er interessant at mange her viser den sammen holdningen de beskylder Islam for å ha.

Gjest Gjest
Skrevet
Synes det er interessant at mange her viser den sammen holdningen de beskylder Islam for å ha.

:overrasket:

Hva mener du?

Gjest Gjest
Skrevet

"Synes det er interessant at mange her viser den sammen holdningen de beskylder Islam for å ha."

Er det noen her som truer folk på livet om man legger religionen sin fra seg altså`? Det har jeg ikke fått med meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...