Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2006 #21 Skrevet 22. mars 2006 Minner jo en smule om hekseprosessene, men de ble vel utført i kristendommens navn, gjorde de ikke? ← Kan ikke huske at dette skjer nå til dags, men det som skjer i Islam skjer fortsatt. I Koreanen står det at muslimene skal utrydde kristne og jøder og alle som står i veien for det muslimske verdens-imperiumet. Det viser litt hvorden Islam er.
Gjest Jeg er gjest! Skrevet 22. mars 2006 #22 Skrevet 22. mars 2006 ... Det viser litt hvorden Islam er. ← Ikke bare litt!
Brunhilde Skrevet 22. mars 2006 #23 Skrevet 22. mars 2006 Kan ikke huske at dette skjer nå til dags, men det som skjer i Islam skjer fortsatt. ← Det kan du ha rett i.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #24 Skrevet 23. mars 2006 Jeg forstår fremdeles ikke hvorfor hekseprosesser og kristendommens historie blir tatt opp her. Er det det vi snakker om nå? Er det ikke mulig å se på problemstillingen med konvertering i lys av dagens situasjon? Skal det ikke være mulig å se med kritiske øyne på et element ved en religion uten at hele historien til andre religioner skal tas fram. Verdenshistorien har vist mye vold og mye fælt, men det betyr vel ikke at dagens praksis med at konvertering fra islam til andre religioner og livssyn skal stilltiende aksepteres?
Superlammet Skrevet 23. mars 2006 #25 Skrevet 23. mars 2006 Synes det er interessant at mange her viser den sammen holdningen de beskylder Islam for å ha.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #26 Skrevet 23. mars 2006 Synes det er interessant at mange her viser den sammen holdningen de beskylder Islam for å ha. ← Hva mener du?
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #27 Skrevet 24. mars 2006 "Synes det er interessant at mange her viser den sammen holdningen de beskylder Islam for å ha." Er det noen her som truer folk på livet om man legger religionen sin fra seg altså`? Det har jeg ikke fått med meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå