Gå til innhold

Hvilken reiseforsikring har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i søken etter den rette reiseforsikringen for en voksen og et barn, hvilken anbefaler du?

Har fra før av alt i IF, men synes den beste forsikringen der er dyr!

Skrevet

Har via fagforeninga.
Er du en del av LO sjekk om din forening har reiseforsikring som en del av LO favør.

• Liker 1
Skrevet

Fremtind

Anonymkode: f3044...7a6

Skrevet

Storebrand. 

Anonymkode: 3d2eb...82e

Skrevet

Tryg.

Anonymkode: 10183...179

Skrevet

Eika

Anonymkode: 72ac5...ad2

Skrevet

Fremtind gjennom DnB Mastercard. 

Skrevet

Gjensidige. 

Kunne hatt billigere i fagforening, men jeg har reist svært mye og hatt en del krav på reiseforsikringen. Gjensidige har pekt seg ut med ekstremt god service sammenlignet med de flere andre selskapene jeg har vært forsikret i.

Anonymkode: 768ea...fe2

Skrevet

Har du ikke fra jobben?

Anonymkode: c3280...035

Skrevet

Fremtind men har en utvidet en så den gjelder for opp til 3mnd sammenhengende reise + for flere enn normalt 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har du ikke fra jobben?

Anonymkode: c3280...035

Ikke alle har gjennom jobb

Annonse
Skrevet

91kr mnd for sparebank1/fremtind gjennom fagforbundet, dekker kun for meg, og jeg har (bank i bordet) ikke hatt bruk for den enda, så kan ikke bekrefte hvor bra den er. 

Anonymkode: 3f60b...d03

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

91kr mnd for sparebank1/fremtind gjennom fagforbundet, dekker kun for meg, og jeg har (bank i bordet) ikke hatt bruk for den enda, så kan ikke bekrefte hvor bra den er. 

Jeg har fått bruk for min forsikring i Fremtind to ganger og er strålende fornøyd. Begge gangene ble saken behandlet raskt, og de kranglet ikke på noe. Første gang spurte de til og med om det ikke var mer de skulle dekke (det var det også, og det hele ble ordnet i løpet av en dag).

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har brukt min.
Null problem.
Oppgjør på noen timer bare.
Sendte inn bilde av en skade av en eiendel.
Dagen etterpå var den levert til reparasjon.

Tidligere bekjent av meg har fått reparert briller opp til flere ganger på sin LO favør reiseforsikring.
Aldri noe spørsmål.

AnonymBruker
Skrevet

Gjensidige helårs gjennom fagforeningen, bestiller i tillegg alltid reiser med kredittkort.

Anonymkode: 1e3a9...9ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...