Gå til innhold

Mannen er sur for at huset er «rotete»

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Flytt fra han. 

Anonymkode: 60520...201

Han truer med å skulle ta fra meg babyen og ødelegge livet mitt, og sette meg i økonomisk slit. 
Jeg vet han ikke kan ta fra meg babyen men det er en påkjenning å skulle gå gjennom en rettssak, vært gjennom dette med min eks å det setter traumer i meg. Ts

Anonymkode: eaf0a...86e

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Vi har en baby på 8 mnder, han   holder på med barnet i maks 15/20 min dagen(2 timer en gang i uken), han spiller på pc eller ser tv, drikker øl og slikt. 
Jeg er med barnet hele tiden, har ikke besteforeldre ( de er 80 år) . 
Jeg er utslitt, jeg vasker hver dag, støvsuger 2 ganger om dagen, jeg vasker klær, lager middag osv. men jeg klarer ikke å holde det konstant ryddig og fint, det er  til sammen 4 barn i husholdningen, jeg har 3 fra før, han kritiserer maten jeg lager , hvordan jeg er og lar meg aldri hente meg inn, han må sove ut for han er sliten, han har vært flere mnder uten jobb, er i jobb nå. 
Burde jeg klart å holdt det strøken elle burde  faktisk han hjulpet meg mere? Jeg kjører til treninger, er med på aktiviteter med de tre andre barna, har med babyen. Uten om 2 timer i uken da babyen ikke kan bli med på det, da ønsker han at det skal gjøres mens barnet har dubben sin. 
Han mener jeg er merarbeid. 
Hva skal  jeg gjøre, jeg gråter så si hver dag, jeg er utslitt. 

Han burde ikke «hjulpet deg» mere, men tatt likeverdig ansvar for sitt eget hjem og egen familie. 

Anonymkode: 2c082...65c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Nei si det, jeg har gjort noe kjempe dumt, elsker babyen å ville ikke vært henne foruten, men jeg har tabbet meg totalt ut. Ts

Hvor mange fedre har du til barna dine? 

Anonymkode: ec17e...9be

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Vi var sammen før vi valgte å få barn, men tro meg jeg var ekstremt du å naiv, han sa opp jobben når babyen var 2 uker ca. 
Vi eier huset sammen, angrer på det også. Ts

Det er lov å gjøre feil, men du skal ikke tvile et sekund på at her forventer du for lite. Det er absolutt ikke du som burde klart mer i denne situasjonen! 

Anonymkode: 78a47...cbe

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Han truer med å skulle ta fra meg babyen og ødelegge livet mitt, og sette meg i økonomisk slit. 
Jeg vet han ikke kan ta fra meg babyen men det er en påkjenning å skulle gå gjennom en rettssak, vært gjennom dette med min eks å det setter traumer i meg. Ts

Men hvorfor fikk du et FJERDE barn når du hverken har god økonomi eller en god partner? Er du i arbeid eller er du vaskedame for ham på fulltid? Gå til psykolog og få hjelp før du har barn nummer fem med en ny «mann».  

Anonymkode: 0c95e...59e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor mange fedre har du til barna dine? 

3 barn med en jeg var gift med i 15 år , å siste med han jeg er samboer med nå. Ts

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Vi var sammen før vi valgte å få barn, men tro meg jeg var ekstremt du å naiv, han sa opp jobben når babyen var 2 uker ca. 
Vi eier huset sammen, angrer på det også. Ts

Det skulle ikke vært lov å være så «naiv» eller rettere sagt desperat for oppmerksomhet fra menn at du utsetter barna dine for denne kjipe mannens Du har et ansvar for barna dine, du kan ikke ta så dårlige valg når du har FIRE BARN du må prioritere. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hvorfor fikk du et FJERDE barn når du hverken har god økonomi eller en god partner? Er du i arbeid eller er du vaskedame for ham på fulltid? Gå til psykolog og få hjelp før du har barn nummer fem med en ny «mann».  

Jeg er 40 år og har god økonomi ( 60 tusen inn i mnden) jobber 100% men er i permisjon, jeg såg ikke dette komme da han var helt av glede over å skulle bli far. Han hadde ingen og jeg skal innrømme jeg og hadde et stor ønske om en til. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det blir ingen rettssak. Han kommer bare med tomme trusler for at du ikke skal dra. Vil han ikke være en pappa for barnet, så vinner han ingen rettssak. Er han klar over hvor mye det koster? Hvor mye en advokat koster? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er 40 år og har god økonomi ( 60 tusen inn i mnden) jobber 100% men er i permisjon, jeg såg ikke dette komme da han var helt av glede over å skulle bli far. Han hadde ingen og jeg skal innrømme jeg og hadde et stor ønske om en til. 

Da misforsto jeg. Vel nå har du fire barn som er prisgitt at du tar gode valg for deg selv og dem. Jeg ville dumpet mannen og kost meg med baby og resten av permisjonen. Da får du hans perm også. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Det skulle ikke vært lov å være så «naiv» eller rettere sagt desperat for oppmerksomhet fra menn at du utsetter barna dine for denne kjipe mannens Du har et ansvar for barna dine, du kan ikke ta så dårlige valg når du har FIRE BARN du må prioritere. 

Alle kan gjøre feil, han reklamerte ikke for denne oppførselen før etter babyen kom å da er det for sent skal jeg si deg, nå må jeg velge hva jeg skal gjøre og nå må valget være 100% rett. Er dette en depresjon, er han  denne mannen eller  kom det ikke fram før fem år etter, og ja jeg føler meg ekstremt dum som valgte feil nå. 
Jeg har kun vært i to forhold i mitt liv. Ts

• Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jobben din betaler deg forresten ikke 60 tusen i måneden for å vaske etter denne mannebabyen. På tide at du også blir voksen og tar gode valg for deg selv og alle barna!

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skrevet

Da misforsto jeg. Vel nå har du fire barn som er prisgitt at du tar gode valg for deg selv og dem. Jeg ville dumpet mannen og kost meg med baby og resten av permisjonen. Da får du hans perm også. 

Ja nå må jeg ta riktig valg , jeg kan ikke tabbe meg ut flere ganger. Ts

• Hjerte 2
Skrevet

Alle kan gjøre feil, han reklamerte ikke for denne oppførselen før etter babyen kom å da er det for sent skal jeg si deg, nå må jeg velge hva jeg skal gjøre og nå må valget være 100% rett. Er dette en depresjon, er han  denne mannen eller  kom det ikke fram før fem år etter, og ja jeg føler meg ekstremt dum som valgte feil nå. 

Jeg mente ikke å være krass. Du er i en kjip situasjon og det er helt grusomt at han behandler mor til barnet sitt så dårlig. Virker som om du har lav selvtillit. Mente ikke å gjøre det verre, håper bare at du klarer å ta et godt valg nå. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Setter veldig pris på alle dere som har svart, dere ga meg faktisk litt mer rekkevidde her, jeg har vært i og er vel i en boble, men det er faktisk ikke verdt å være i dette forholdet mer. 
Håper jeg er like sterk i morgen tidlig. Ts

• Liker 1
  • Hjerte 7
Annonse
Skrevet

Masse røde flagg! Du har beklageligvis fått barn med en idiot. Anbefaler deg å enten true med å gå hvis han ikke skjerper seg veldig, eller bare gå med en gang. Dessverre er det en del menn som ikke skjønner hva et barn innebærer før det er for sent. 

Anonymkode: 38516...ca8

Skrevet

Jeg mente ikke å være krass. Du er i en kjip situasjon og det er helt grusomt at han behandler mor til barnet sitt så dårlig. Virker som om du har lav selvtillit. Mente ikke å gjøre det verre, håper bare at du klarer å ta et godt valg nå. 

Jeg tar det ikke negativt, faktisk var det bra at du var krass, jeg trenger et spark og jeg trenger å se klart. Ts

• Hjerte 7
Skrevet

Man blir ikke stygge mot andre om man er deprimert. Han truer deg og behandler deg som en hushjelp. Han er ingen mann. Han er en drittsekk som har lurt deg og fikk deg gravid så det skulle bli vanskeligere for deg å gå. De andre har nok få se hans sanne ansikt tidligere og gått. Og nå la han en plan om å lure deg gravid og inn i bolig først. 

Mitt råd er å gå i fra han. Livet ditt vil bli enklere uten han. 

Anonymkode: 84e36...11e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Han vil ikke bruke penger på huset, han er rasende for at han har brukt penger på meg og mine barn fra før. Ts

Fløtt. Fyren er søppel.

Anonymkode: 41654...122

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

3 barn med en jeg var gift med i 15 år , å siste med han jeg er samboer med nå. Ts

Hvorfor var bruddet med eks så stygt og hvorfor måtte dere løse konflikten via retten? 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...