AnonymBruker Skrevet 27. juni #1 Skrevet 27. juni Vi har en baby på 8 mnder, han holder på med barnet i maks 15/20 min dagen(2 timer en gang i uken), han spiller på pc eller ser tv, drikker øl og slikt. Jeg er med barnet hele tiden, har ikke besteforeldre ( de er 80 år) . Jeg er utslitt, jeg vasker hver dag, støvsuger 2 ganger om dagen, jeg vasker klær, lager middag osv. men jeg klarer ikke å holde det konstant ryddig og fint, det er til sammen 4 barn i husholdningen, jeg har 3 fra før, han kritiserer maten jeg lager , hvordan jeg er og lar meg aldri hente meg inn, han må sove ut for han er sliten, han har vært flere mnder uten jobb, er i jobb nå. Burde jeg klart å holdt det strøken elle burde faktisk han hjulpet meg mere? Jeg kjører til treninger, er med på aktiviteter med de tre andre barna, har med babyen. Uten om 2 timer i uken da babyen ikke kan bli med på det, da ønsker han at det skal gjøres mens barnet har dubben sin. Han mener jeg er merarbeid. Hva skal jeg gjøre, jeg gråter så si hver dag, jeg er utslitt. Anonymkode: eaf0a...86e 10
AnonymBruker Skrevet 27. juni #2 Skrevet 27. juni Du bør kaste han ut. ( Jeg antar du eier huset siden du allerede hadde tre barn fra før, ) HAr du i det heletatt tenkt over hva det ville innebære å få et barn til mend en mann uten boevne, som kun trengte en husholderske og sexdukke, før du ble gravid Anonymkode: 09121...b28 34 9
AnonymBruker Skrevet 27. juni #3 Skrevet 27. juni Selvfølgelig bør han bidra mer. Anonymkode: 1d60c...f52 10 1
AprilLudgate Skrevet 27. juni #4 Skrevet 27. juni Hvordan var han før dere fikk barn sammen? Men ja, en tur på FVK er nok på høy tid - for dette går jo ikke. Han er en ufordragelig fyr. 7 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #6 Skrevet 27. juni Han er en drittsekk. Ta med deg alle barna på ferie langt unna. Har du en god venninne iallfall? Han må våkne. Hans baby, hvis du har 3 andre, er 75%hans ansvar. Og husarbeid er 50% hans jobb. Ikke finn deg i å bli behandlet som en slave. Anonymkode: 7aa92...dfb 5 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni #7 Skrevet 27. juni Hvordan er det mulig å gå for et fjerde barn med en idiot når du har tre barn fra før? AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han er en drittsekk. Ta med deg alle barna på ferie langt unna. Har du en god venninne iallfall? Han må våkne. Hans baby, hvis du har 3 andre, er 75%hans ansvar. Og husarbeid er 50% hans jobb. Ikke finn deg i å bli behandlet som en slave. Anonymkode: 7aa92...dfb Hun er selvfølgelig ansvarlig for sine egne barn. Hvilken verden lever du i? Anonymkode: ec17e...9be 5 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #8 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du bør kaste han ut. ( Jeg antar du eier huset siden du allerede hadde tre barn fra før, ) HAr du i det heletatt tenkt over hva det ville innebære å få et barn til mend en mann uten boevne, som kun trengte en husholderske og sexdukke, før du ble gravid Anonymkode: 09121...b28 Vi var sammen før vi valgte å få barn, men tro meg jeg var ekstremt du å naiv, han sa opp jobben når babyen var 2 uker ca. Vi eier huset sammen, angrer på det også. Ts Anonymkode: eaf0a...86e 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni #9 Skrevet 27. juni Flytt med barna da. Ikke la deg herse med av en idiot. Anonymkode: 9c441...a23 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #10 Skrevet 27. juni AprilLudgate skrev (11 minutter siden): Hvordan var han før dere fikk barn sammen? Men ja, en tur på FVK er nok på høy tid - for dette går jo ikke. Han er en ufordragelig fyr. Han var snill og god, men ser jo i ettertid at det var noe der jeg burde ha sett. Men når jeg kun hadde mine så var det en selvfølge at jeg tok meg av dem, han tar seg av dem nå med å gjøre gøye ting og kjøper ting til dem, men babyen er han ikke så mye med. Ts Anonymkode: eaf0a...86e 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #11 Skrevet 27. juni «Burde jeg holdt det mer strøkent eller burde han gjøre mer» . Altsa… jeg tror du vet svaret på dette. Hvorfor har du så lav selvfølelse. Mannen din er en drittsekk og han valgte du få hele 4 !! Barn med . Herregud Anonymkode: 0417e...9d9 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #12 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan er det mulig å gå for et fjerde barn med en idiot når du har tre barn fra før? Hun er selvfølgelig ansvarlig for sine egne barn. Hvilken verden lever du i? Anonymkode: ec17e...9be Nei si det, jeg har gjort noe kjempe dumt, elsker babyen å ville ikke vært henne foruten, men jeg har tabbet meg totalt ut. Ts Anonymkode: eaf0a...86e 7 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #13 Skrevet 27. juni Han er en mannebaby. Hvorfor har han ikke i det minste skaffet en robåtstøvsuger, om det er så viktig? Anonymkode: 898b5...688 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #14 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er en mannebaby. Hvorfor har han ikke i det minste skaffet en robåtstøvsuger, om det er så viktig? Anonymkode: 898b5...688 Robot ikke robåt Anonymkode: 898b5...688 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #15 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): «Burde jeg holdt det mer strøkent eller burde han gjøre mer» . Altsa… jeg tror du vet svaret på dette. Hvorfor har du så lav selvfølelse. Mannen din er en drittsekk og han valgte du få hele 4 !! Barn med . Herregud Anonymkode: 0417e...9d9 Det er ikke så enkelt, før jeg fikk barnet så gjorde jeg alt uten å tenke meg om, de var jo mine barn og jeg hadde tid da. Men nå så krever babyen så mye at det er vanskelig å rekke over alt. Ts Anonymkode: eaf0a...86e 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni #16 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er en mannebaby. Hvorfor har han ikke i det minste skaffet en robåtstøvsuger, om det er så viktig? Anonymkode: 898b5...688 Han vil ikke bruke penger på huset, han er rasende for at han har brukt penger på meg og mine barn fra før. Ts Anonymkode: eaf0a...86e 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni #17 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Robot ikke robåt Anonymkode: 898b5...688 Kunne heller tenkt meg en robåt, kunne jeg rodd ut på sjøen å vært der hehe Anonymkode: eaf0a...86e 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni #18 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Han mener jeg er merarbeid. Hva skal jeg gjøre, jeg gråter så si hver dag, jeg er utslitt. Anonymkode: eaf0a...86e Du er jo mer som alenemor allerede pluss at du får kjeft for det. Du klarer deg utmerket på egen hånd! Slipper kjeft også da. Anonymkode: 5cd64...da1 7 4
cafflatte Skrevet 27. juni #19 Skrevet 27. juni Huset dere bor i er ditt? Kast han ut, du har det ikke bra med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå