Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har den siste tiden hatt lyst på sex oftere og mannen sier han ikke har lyst. Syns dette er kjipt, at han bare ikke har lyst. Det er ikke bare feil tidspunktet, men han tar heller ikke initiativ. Hva burde jeg gjøre i dette tilfellet? 

Anonymkode: d7b45...e86

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte har dere sex til vanlig?

Anonymkode: 2e69b...f0e

Skrevet

Veien til full nytelse er at dere begge MÅ være villige til å nyte å hisse hverandre dere opp..

Begge må YTE...

Begge må Nyte..

Det kreves minst TO for å oppnå deilig sex i alle former.

Ellers er det vel onani......Om en er alene..

HUSK at mye av Orgasmen ligger i HODET

M@ster.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har den siste tiden hatt lyst på sex oftere og mannen sier han ikke har lyst. Syns dette er kjipt, at han bare ikke har lyst. Det er ikke bare feil tidspunktet, men han tar heller ikke initiativ. Hva burde jeg gjøre i dette tilfellet? 

Det blir alltid krøll og kjipt i forhold med ulik sexlyst. Den med høyest sexlyst må gi tapt, og fikse "problemet" i alenetid😉
Tror ikke det er enkelt å ta initiativ med lav sexlyst.. Ikke så mange som vil innrømme lav sexlyst heller.. unnskyldninger for å ikke ha sex ja, det er de flinke på🤭Alle trenger alenetid, det er en fin måte å vedlikeholde sexlysten på👏

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg skjønner at du synes at det er kjipt. Men hvis han sier han ikke ønsker det så må du nesten bare respektere hans ønske og innfinne deg med situasjonen. Jeg har heller ikke mye lyst på min kone. Og hvis hun hadde mast/forsøkt masse "tiltak" hadde det hatt motsatt effekt på meg

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg er mann og jeg tenker at om jeg ikke har lyst har ingenting å si.. jeg gjør det likevel om hun vil. Jeg vil ikke avvise henne fordi jeg vet at det gjør vondt, og det koster jeg meg ingenting. Syns det er dårlig gjort å avvise en ektefelle fordi man ikke har lyst. Jeg gjør det likevel. Det er svært sjeldent jeg ikke har lyst da. 

Anonymkode: 8121c...44d

AnonymBruker
Skrevet

Han burde adoptere Nike sin filosofi. «Just do it». 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her i huset løser det seg selv egentlig.

Vi er begge helt avhengig av at den andre er kåt og har lyst, for selv å ha lyst.

Begrep som «pliktsex» etc er helt irrelevant for oss. Vi går lett heller 6 mnd uten sex, en å ha sex med en som «stiller opp» eller bare vil «være snill».

Det fremstår som det mest usexy jeg kan tenke meg. En partner som suger eller fingrer «for å være snill»?? Hvor er gleden i det liksom.

Anonymkode: 5948d...3aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.6.2025 den 20.49):

Er ikke lett med forskjellig sex behov. hadde det vert meg så ville jeg prøvd å kose og snakke om det og se om det er mulig å finne en løsning

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.6.2025 den 20.13):

Jeg er mann og jeg tenker at om jeg ikke har lyst har ingenting å si.. jeg gjør det likevel om hun vil. Jeg vil ikke avvise henne fordi jeg vet at det gjør vondt, og det koster jeg meg ingenting. Syns det er dårlig gjort å avvise en ektefelle fordi man ikke har lyst. Jeg gjør det likevel. Det er svært sjeldent jeg ikke har lyst da. 

Jeg deler også denne holdningen. Mitt første lange forhold var rollene snudd - jeg hadde mye og hun hadde lite lyst. Dette ble for vanskelig i lengden for meg. I mitt nåværende, som også er mitt andre, så er det jeg som har kjent på lite lyst. Nettopp fordi jeg vet hvor vanskelig det er å være den som har så mye mer lyst på den andre, så har jeg alltid noe å gi. Det koster meg så lite, også får jeg det som jeg vil når jeg har lyst. Funker veldig bra, selv etter 8 år sammen

Anonymkode: 8fa41...83f

AnonymBruker
Skrevet

Har du pratet med ham om det finnes noen måte han kan få mer lyst på? 

Anonymkode: 9330c...90d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...