Gå til innhold

Svigers har spandert sydentur på svoger og familien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er tilfelle synes jeg prioriteringene er litt feil, gitt at ønsket om ferietur og behovet for drenering var kjent på samme tidspunkt, og at det ikke er sånn at mannen din har lånt penger uten å betale tilbake før. Drenering er vitterlig viktigere enn en ferietur, så skjønner at du føler på det. 

Det sagt, det kan jo være denne tanta ikke har helt riktig informasjon. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg fikk nettopp vite av mannens tante: svigers har spandert to ukers sydentur på mannens bror og hele familien hans. Det er to uker på 5 stjerners hotell i Tyrkia, all inclusive. Jeg vet ikke hvordan jeg skal reagere her, føler meg litt skuffet. Broren og familien er akkurat som oss, to heltidsansatte foreldre med  to unger, som er like gamle som våre unger. Hvorfor gjorde de forskjell? Hvorfor er ikke vi verdt like mye? Jeg og barna  er hjemme hele sommeren, ungene er med meg. Mannen jobber hele sommeren for å spare penger til drenering. Jeg vet at jeg er dum og misunnelig nå, men disse følelsene stikker dypt.

Anonymkode: 4175f...61b

Har forresten foreldrene hjulpet dere med mye penger gjennom mange år? Kanskje er det på tide at de andre får en gjengjeldelse i form av en gratis ferie?

Anonymkode: 77cc4...350

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når de vet at mannen hennes må jobbe hele sommeren så burde de ihvertfall overføre tilsvarende sum som ferieturen til ts ig mannen fir å hjelpe å betale for drenering. 

Anonymkode: 6fa6a...a80

Her var I og O tasten litt for nære hverandre, men håper dere forsto hva jeg skrev allikevel 😊

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Sander33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...