AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:06 #1 Skrevet fredag kl 17:06 Jeg er så demotivert 😔 Har holdt på med vektnedgang siden 16. februar og bare gått ned 2 kilo. Har loggført hver minste ting i Lifesum og trent. Jeg har klart å gå ned tidligere, men nå får jeg det virkelig ikke til. Jeg ser og merker at volumet mitt bare blir større. Mannen min har gått ned i vekt og opp i muskelmasse. Jeg kan ikke skryte på meg hverken mye mer muskler eller bedre kondis. Jeg forstår faktisk ikke hva jeg gjør galt. Jeg spiser maks 1350 kalorier daglig og spiser jeg mer eser jeg enda raskere ut. Lavere enn det får jeg sjeldent til for da er jeg sulten hele tiden. Jeg veier hver minste ting og kjøpte også ny stekepanne for å slippe å bruke oljer og smør i matlagingen. Ville dere fortsatt å prøve eller skal jeg ta ut sprøyten legen har forskrevet? Jeg føler meg så håpløs og demotivert Anonymkode: 72ddc...4b4
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:49 #2 Skrevet fredag kl 17:49 Høyde/vekt/alder? Aktivitetsnivå? hvor mye protein spiser du om dagen? Hva spiser du vanligvis? alkohol? Skeier du ut? Du har jo gått ned noe, så noe gjør du jo riktig. Ikke sammenlign deg med mannen. Anonymkode: a04f7...dce
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:58 #3 Skrevet fredag kl 21:58 Enig i at du ikke må sammenligne deg med mannen. Er du sikker på at du kun spiser 1350kcal? Jeg har hatt flere uker på 1300 og går ned hver uke (bmi 24). Så mistet jeg motivasjonen og hadde noen uker med lik mengde mat, men begynte å snackse på kveldene, litt sjokolade og potetgull. Og før jeg visste ordet av det, var jeg 3 kg tyngre. Så, er du helt sikker på at du spiser så lite som du tror? Anonymkode: 7af34...8ab
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:07 #4 Skrevet lørdag kl 14:07 Så du vil spise mindre enn 1350 kalorier pr dag med Wegovy? Er det bra med så lite? Anonymkode: e5f39...644
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:28 #5 Skrevet lørdag kl 16:28 Det høres ut som meg! Så gir man opp etter 2-3 mnd fordi det blir for krevende, og da ryker man opp fem kg fordi kroppen er så sulten. Jeg har i alle fall hatt god effekt av wegovy, og lite bivirkninger. Spiser nok mellom 1000 og 1300 kalorier i døgnet, uten å plages. Skal straks starte på nedtrapping, og målet er å holde på de vanene jeg har opparbeidet meg de siste 6 mnd. Regner med å trappe ned over noen måneder, for å avvenne kroppen gradvis ☺️ Må passe meg for å øke inntaket, men litt må det nok opp ☺️ Anonymkode: b6eea...f5e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå