AnonymBruker Skrevet 27. juni #1 Skrevet 27. juni Av gammel vane fra flere år tilbake så gir vi til venner og deres barn. Vi har ikke sååå mye kontakt så jeg har lyst å slutte. Jeg kunne tenkt meg evt å gi en til venninna mi men ikke alle . hvordam formulerer man en sånn samtale /mld Anonymkode: 37a80...ac3
AnonymBruker Skrevet 27. juni #2 Skrevet 27. juni Bare send en melding om at dere reduserer antall julegaver til den nærmeste familien. Når det gjelder venninnen din så kan julegaven til hverandre være at dere to gjør noe sammen. Anonymkode: 2e0c3...28a 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni #3 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Bare send en melding om at dere reduserer antall julegaver til den nærmeste familien. Når det gjelder venninnen din så kan julegaven til hverandre være at dere to gjør noe sammen. Anonymkode: 2e0c3...28a Smart. Det skal jeg gjøre Anonymkode: 37a80...ac3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #4 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Av gammel vane fra flere år tilbake så gir vi til venner og deres barn. Vi har ikke sååå mye kontakt så jeg har lyst å slutte. Jeg kunne tenkt meg evt å gi en til venninna mi men ikke alle . hvordam formulerer man en sånn samtale /mld Anonymkode: 37a80...ac3 Du tar en slik sak muntlig og ikke på melding. Begynn å snakke om jul og julegaver. Og så kommer det at du lurer på om dere kan slutte med…. Du kan ikke gå rett på, men gå litt rundt grøten. Anonymkode: 62eb2...70f 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #5 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Bare send en melding om at dere reduserer antall julegaver til den nærmeste familien. Når det gjelder venninnen din så kan julegaven til hverandre være at dere to gjør noe sammen. Anonymkode: 2e0c3...28a Hadde jeg fått en slik melding, hadde jeg tatt det som en personlig fornærmelse. I tillegg er det respektløst å sende melding på denne måten til en venninne. Anonymkode: 62eb2...70f 1
Momma Skrevet 28. juni #6 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan ikke gå rett på, men gå litt rundt grøten. Anonymkode: 62eb2...70f Helt uenig! Hvorfor i all verden gå rundt grøten og risikere misforståelser og uenigheter når man kan gi en enkel og grei beskjed? Det får være måte på å være konfliktsky. 4 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli #7 Skrevet 2. juli Jeg har ikke sendt mld så tar til meg alle tips . ts Anonymkode: 37a80...ac3 1
test1e Skrevet 3. juli #8 Skrevet 3. juli AnonymBruker skrev (På 27.6.2025 den 19.24): Bare send en melding om at dere reduserer antall julegaver til den nærmeste familien. Når det gjelder venninnen din så kan julegaven til hverandre være at dere to gjør noe sammen Enig. En melding holder her
pennyless Skrevet 3. juli #9 Skrevet 3. juli En mld holder. Evt ring henne. Det er ikke verdens undergang. Noen år har jeg ikke råd til julegaver til familien engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå