AnonymBruker Skrevet 27. juni #1 Skrevet 27. juni Er det synd på dem, fordi de har gått glipp av noe? Føler dere at de er incels? At de bare har vært for blyge? Er det noe håp for dem? Anonymkode: e0514...1ef 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #2 Skrevet 27. juni Herregud, det finnes en milliard innlegg om dette temaet allerede. Har ingenting i mot eldre jomfruer, men begynner bli lei de konstante spørsmålene om det er "greit" eller ikke. Det kan finnes minst like mange årsaker som personer dette gjelder, og det må få være deres egen sak. Om man er jomfru eller ikke trenger definerer ikke nødvendigvis et helt menneske. Anonymkode: 70a96...b2c 8 8
AnonymBruker Skrevet 27. juni #3 Skrevet 27. juni Kvinner kan også være jomfruer i den alderen. Hva med å slå deg sammen med en slik? Så kan dere finne ut av dette med sex sammen? Men det er vel noe i veien med damer som aldri har hatt sex, tenker du vel da, så det vil du ikke ha? Anonymkode: c2619...aa9 5 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #4 Skrevet 27. juni Tenker ikke noe spesielt, men jeg lurer på om du er religiøs eller om det er noen spesiell grunn. Det er ikke negativt i seg selv. Jeg debuterte selv sent etter "normen" men jeg angrer ikke at jeg ventet. Ikke alle er like. Anonymkode: 0a669...f0e 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #5 Skrevet 27. juni Alt har en grunn og det er ikke et problem. Anonymkode: 61295...cf3 2
Gjest Cartman Skrevet 27. juni #6 Skrevet 27. juni Enda et slikt innlegg. Sex er ikke så fantastisk som alle skal ha det til. Min ex og jeg hadde et fint sexliv, men med sexen kom mye krangling, misforståelser og problemer. Det er positive og negative sider ved alt.
AnonymBruker Skrevet 29. juni #7 Skrevet 29. juni De er sannsynlivis kortvokste og har liten utdanning . Anonymkode: 64929...5d3 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #8 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): De er sannsynlivis kortvokste og har liten utdanning . Anonymkode: 64929...5d3 Troll. Anonymkode: 142b4...10f
AnonymBruker Skrevet 29. juni #9 Skrevet 29. juni Det er ikke mangelen på sex som er problemet, men at de aldri har vært i et forhold og bodd med noen. Sex kan enhver idiot ha. Men et langvarig forhold, eller mangelen på, sier mer om personen. Også er det jo totalbildet som betyr noe. Jobb, bolig, venner etc. Å trekke ut en liten faktor som seksuell erfaring sier lite om en person Anonymkode: 5bb4e...0cc 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #10 Skrevet 29. juni Jeg vet at incel betyr ufrivillig sølibat, men det betyr vel egentlig bitterhet på grunn av ufrivillig sølibat. Personlig har jeg ingenting imot en jomfru, men en bitter person derimot, byr meg imot. Årsaken til hvorfor situasjonen eller personen er som den er, og hvordan personen takler det, er ALT som betyr noe. Anonymkode: 82c8a...d28 5 4
Laraa Skrevet 29. juni #11 Skrevet 29. juni (endret) Kommer helt an på grunnen. Er det fordi han er ekstremt selektiv, ingen er bra nok, ingen er slank nok, smart nok etc...Eller ekstremt lav selvbilde kombinert med destruktiv selvfølelse. Jeg hater kvinner fordi jeg aldri er bra nok for dem, kvinnfolk er skumle og onde. Det er røde flagg Er det fordi livet skjer, årene går, man har ikke funnet noen og ønsker at den første gangen skal være noe spesielt, vil finne den rette, har ikke funnet noen som ønsker å gå inn i en relasjoner. Det er virkelig gode grunner og ingen grunn til å dømme Endret 29. juni av Laraa 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni #13 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): men en bitter person derimot, byr meg imot. Anonymkode: 82c8a...d28 Det er da helt naturlig å bli bitter hvis man blir avvist og frarøvet alle former for sosiale relasjoner gjennom livet. Og at du reagerer med avsky på dette gjør ikke personen noe mindre bitter akkurat. DU er en del av problemet. Anonymkode: 628c2...015 1
c_buk Skrevet 30. juni #14 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det er da helt naturlig å bli bitter hvis man blir avvist og frarøvet alle former for sosiale relasjoner gjennom livet. Og at du reagerer med avsky på dette gjør ikke personen noe mindre bitter akkurat. DU er en del av problemet. Anonymkode: 628c2...015 😅 1 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni #15 Skrevet 30. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Troll. Anonymkode: 142b4...10f Kortvokste, ikke troll. Lett å blande pga eventyrene. Anonymkode: 416ce...10b 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #16 Skrevet 30. juni Incel er ikke noe man bare blir, men noe man aktivt velger å være. At man er jomfru kan skyldes et utall av årsaker. Det trenger man ikke søke validering for. Livet ble vel sånn da. Anonymkode: 20562...5ea 2 1
Kniv & gaffel Skrevet 30. juni #17 Skrevet 30. juni Det er helt greit for meg. Jeg kan godt ha en mann med lite eller ingen erfaring. Jeg tiltrekkes ofte av de litt rare og nerdete mennene, og vil så mye heller ha en godt voksen mannlig jomfru enn menn som har "ligget rundt". Men så er jeg autist, og muligens ikke representativ for gjennomsnittet av kvinner.... 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #18 Skrevet 30. juni De er vel like forskjellige som alle andre, så det er egentlig ikke mulig å tenke noe om dem som gruppe. Jeg velger uansett ikke partner utifra deres seksuelle fortid. Det gjelder uansett om de har hatt 100 eller 0 partnere før meg. Det er helt andre egenskaper som avgjør om en mann er attraktiv for meg eller ikke. Anonymkode: 8dea8...126 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #19 Skrevet 30. juni Tenker ikke over dem. Påvirker ikke livet mitt på noen måte. Anonymkode: df2be...103
AnonymBruker Skrevet 30. juni #20 Skrevet 30. juni Jeg lurer på hva som er/var det egentlige problemet til at de ikke valgte, eller fikk til, å vise eller overbevise en kvinne at de hadde noe å tilby som gjorde dem interessante nok for forhold eller til å ligge med. Anonymkode: 55e98...927
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå