AnonymBruker Skrevet 27. juni #1 Skrevet 27. juni Hei jeg slitter med krusete/ frizz hår og økonomien er litt trang i det siste , men har castor oil liggende hjemme så lurte på om noen har prøvd det for krusete hår? Funker det ? Hvordan brukte dere det? Hvor lang tid tok det å se forskjell? Anonymkode: da22e...898
Sigrid<3 Skrevet 28. juni #2 Skrevet 28. juni Jeg har ikke prøvd dette men har lenge slitt med det samme, helt til jeg fant ut at jeg har litt krøllete hår og frizzen egentlig er krøller. Derfor fungerer en enker rutine for krøllete hår, På normal har de fått inn ett merke for krøllete eller frizzy hår som heter skala, og de har en 2 i 1 hårmaske og krølle krem om fungerer utrolig bra. Og den er 1000ml og koster ca 100kr! Hvis du i tilleg bruker en hårgelé for krøllete hår (jeg bruker normal sin curl girl til ca 100kr) tror jeg du vil unngå frizz. Jeg liker også å fingerrolle krøllene for å få dem til å gå samme vei, noe som også motvirker frizz 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #3 Skrevet 28. juni Castor oljen er veldig tung og tykk, så du trenger veldig lite. Jeg ville tatt en dråpe på størrelse med en ert og gnidd mellom hendene, så ville jeg påført det fra øreflippene og ned, på kveldstid. Flett håret i en lav flette, og sov sånn. Det kan også hjelpe at du sjamponerer to ganger, bruker balsam fra ørene og ned, og tar restene av balsamen i hodebunnen. Forutsetter at du har en god sjampo som gjør håret rent, balsam i fremdeles møkkete hodebunn, vil bare gi deg fett hår. Anonymkode: 3be49...6e9
AnonymBruker Skrevet 28. juni #4 Skrevet 28. juni Jeg har ikke prøvd castor olje, men den skal være god for krøllete hår og blir brukt av mange som benytter curly girl metoden. Frizz og krusete hår er som oftest en følge av at håret enten er slitt, eller tørt og trenger fuktighet. Du må bare prøve deg litt fram. Mitt hår tåler ganske mye olje før det blir tungt. Så jeg har litt olje i håret etter dusj, mens håret fortsatt er vått. Og eventuelt litt mer når det er tørt hvis det er frizzy. Anonymkode: 9db37...65e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå