Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #1 Del Skrevet 19. mars 2006 Jeg går en 3-årig bachelor, og har slitt med et par fag slik at jeg har brukt en del forsøk på å bestå. Kommer dette fram av vitnemålet, hvor mange ganger man har prøvd seg? Pleier det stå hvilket semester eksamen er avlagt i, f.eks "høsten 2005"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 19. mars 2006 #2 Del Skrevet 19. mars 2006 Pleier å stå hvilket semester karakteren er gitt. Nå er mitt noen år gammelt, men jeg antar de fortsatt setter opp dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 19. mars 2006 #3 Del Skrevet 19. mars 2006 (endret) ... Endret 21. november 2009 av Nordlandspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2006 #4 Del Skrevet 19. mars 2006 Men det spiller da vel ingen rolle? Tror de fleste som ser på vitnemålet ditt har forståelse at man kan dumme seg ut på noen eksamener. Det første året bruker man gjerne mest tid på å lære seg en veldungerende studieteknikk, så da går det kanskje ikke så bra på eksamenene. Og sykdom kan jo også gjøre det vanskelig å bestå eksamener. I klassen min hadde vi en eksamen hvor halvparten strøk, rett og slett siden de ga spørsmål utenfor pensum. Den resterende halvparten fikk veldig dårlige karakterer. Vi må nesten alle ta opp igjen den eksamenen (ja, vi har klaget til skolen ute å nå fram.. ), men er ikke bekymret for at vitnemålet mott skal se dårlig ut for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå