Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i 2.trimestere i mitt 2. svangerskap. Med førstemann var jeg ganske stabil og hyggelig og omgås gjennom hele graviditeten. Denne gangen der i mot… er et evig kaos av følelser gjennom hele dagen, og jeg holder på å bli gal😩 

Er på ferie med mann og barn og skulle etter sigende kost meg, slappet av og hatt det fint. I stede svinger humøret mellom å være sint, trist, lei, glad, lettrørt osv. på det verste orker jeg ikke tanken på å være i samme rom som mannen min, noe som selvfølgelig ikke er hyggelig - føler rett og slett på en avsky jeg aldri har kjent på tidligere, selv om han ikke har gjort noe galt stakkars.. 

Vet jo at disse følelsene ikke er ekte, og minner meg selv på det hele tiden at det er hormonene som tuller med hode mitt, men det føles så ensomt å måtte ta seg sammen store deler av dagen, bite i seg alt jeg føler og tenker, sånn at de andre har en hyggelig ferie. 

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. Kanskje høre om noen andre opplever det samme, så vi kan være sammen om å være sure og grinete🙈 

Anonymkode: 79b7a...201

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...