AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:14 #21 Skrevet lørdag kl 16:14 Irak skrev (12 minutter siden): Ikke alle kvinner gjør dette. Om en mann gråter så viser det bare at han er sårbar. Ingenting annet. Det er ikke et tegn på svakhet. Det er styrke. Man kan ikke klare å være sterk, uten og være svak. Det går ikke an. Respekt for følelser er viktig uavhengig om det er en mann eller kvinne. Vi leser nok TS med litt ulike øyne. Han gir veldig tydelig uttrykk for at han er "livredd" for å miste henne og blir i mental ubalanse når hun er borte. Dette er ikke bra. Det er ikke bra å leve sånn. Han har noen usikkerhetsgreier han bør rydde opp i og uten å diskutere hvem som har mest feil av dem så har dette forholdet en veldig usunn dynamikk. Jeg er spent på om TS kommer til å svare på om dama faktisk var utro eller hva dette "noe" som skjedde var. Hvis hun har rota med andre menn og utsatte hjemreise på grunn av det så hadde jeg pakket tingene hennes og satt det i kasser utafor døra til hun kom hjem, uansett hvor mye jeg hadde grini. Det å true med brudd som en form for utblåsning er tvers igjennom giftig og manipulerende. Det finnes ikke noe annet å si om det. Beklager å være brutalt ærlig - men enten det er mannen eller kvinnen som har respektive roller - dette har vi sett mange ganger før, har vi ikke? Anonymkode: e925d...6fd 1
Irak Skrevet lørdag kl 16:34 #22 Skrevet lørdag kl 16:34 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi leser nok TS med litt ulike øyne. Han gir veldig tydelig uttrykk for at han er "livredd" for å miste henne og blir i mental ubalanse når hun er borte. Dette er ikke bra. Det er ikke bra å leve sånn. Han har noen usikkerhetsgreier han bør rydde opp i og uten å diskutere hvem som har mest feil av dem så har dette forholdet en veldig usunn dynamikk. Jeg er spent på om TS kommer til å svare på om dama faktisk var utro eller hva dette "noe" som skjedde var. Hvis hun har rota med andre menn og utsatte hjemreise på grunn av det så hadde jeg pakket tingene hennes og satt det i kasser utafor døra til hun kom hjem, uansett hvor mye jeg hadde grini. Det å true med brudd som en form for utblåsning er tvers igjennom giftig og manipulerende. Det finnes ikke noe annet å si om det. Beklager å være brutalt ærlig - men enten det er mannen eller kvinnen som har respektive roller - dette har vi sett mange ganger før, har vi ikke? Anonymkode: e925d...6fd Jeg valgte å kommentere på dette utsagnet til @Gratis her i forhold til: Når vi gråter har de allerede begynt å se etter vår erstatter. Hvem er vi? Menn generelt? Hver relasjon, situasjon og dynamikk kan være ulik. Det kommer veldig an på hvordan man håndterer sine egne følelser, og om man kan oppleve at man blir tatt imot emosjonelt. Det kan man gjøre uavhengig om man er enig i årsaken eller ikke. Klart det blir en giftig relasjon når hun behandler han slik. Han får jo sorgreaksjoner. Hun truer med brudd i en konflikt. Sett mange ganger før? Det er mange ulike innlegg på KG med ulike situasjoner hele tiden. Innholdet kan være noe av det samme, men siden menneskene er unike i og for seg så kan man ikke sammenligne. Det går ikke. 1
Gratis Skrevet lørdag kl 19:59 #23 Skrevet lørdag kl 19:59 Irak skrev (3 timer siden): Jeg valgte å kommentere på dette utsagnet til @Gratis her i forhold til: Når vi gråter har de allerede begynt å se etter vår erstatter. Hvem er vi? Menn generelt? Hver relasjon, situasjon og dynamikk kan være ulik. Det kommer veldig an på hvordan man håndterer sine egne følelser, og om man kan oppleve at man blir tatt imot emosjonelt. Det kan man gjøre uavhengig om man er enig i årsaken eller ikke. Klart det blir en giftig relasjon når hun behandler han slik. Han får jo sorgreaksjoner. Hun truer med brudd i en konflikt. Sett mange ganger før? Det er mange ulike innlegg på KG med ulike situasjoner hele tiden. Innholdet kan være noe av det samme, men siden menneskene er unike i og for seg så kan man ikke sammenligne. Det går ikke. Det er selvsagt satt på spissen, men for en mann og bønnfalle en kvinne om å bli er et elendig utgangspunkt for et langvarig forhold.
Irak Skrevet lørdag kl 20:06 #24 Skrevet lørdag kl 20:06 Gratis skrev (3 minutter siden): Det er selvsagt satt på spissen, men for en mann og bønnfalle en kvinne om å bli er et elendig utgangspunkt for et langvarig forhold. Takk for oppklaringen 👌 Er å gråte det samme som å bønnfalle? Jeg ser det ikke slik. Tenker at det er å vise følelser. Det må være lov når noe er vanskelig. Man skal aldri bønnfalle noen...Det er ikke et godt utgangspunkt.
Sander33 Skrevet søndag kl 16:19 #25 Skrevet søndag kl 16:19 (endret) I kampens hete kan man si veldig dumme ting. Noe kan til og med ha litt rot i virkeligheten. Noe er bare for å såre. Mye teit. Gå for hett for seg. Men, jeg tipper det er noen ting som var problem før dette skjedde også. Er man trygg, og har det bra, skjer ikke sånt! Dere må få det bedre. Finne ALLE problemer og elefanter i rommet. Skrive ned problemene, og komme med minst en forslag til løsning på alle. Etter 3/6/9 gå gjennom og se om de er innfridd, eller man er på feil kurs igjen fra hverandre (for der kan dere kanskje være nå, vet for lite). Sett dere mål sammen. Hvor skal dere være om ett år? 5år? 15år. Tipper dere har noen relasjonsmessige investeringer sammen. Kids feks? Kidsa blir større. Hold sammen om dere kan. Mine/dine/våre barn er enda mer trasigt. Finn ut om dere blir gamle sammen. Vil hun ikke er løpet kjørt. Samme om du ikke vil.. TA DEG SAMMEN DA MANN! (Som Otto jespersen sa mye før🤣). Neida. BLI DEN BESTE VERSJONEN AV DEG SELV. Øh, det ble litt andrew Tate🤣 Attraktiv, fin, snill, en super-mann, blir ikke forlatt! (Kun for en bedre mann🤣) Endret søndag kl 16:24 av Sander33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå