Gå til innhold

Droppe utdrikningslag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er invitert i utdrikningslag til en svigerinne. Vi treffes kun i familie settinger, utover det kjenner vi ikke hverandre. Det er 9 år mellom oss. Jeg kjenner 1 stk som skal, resten er ukjente og flere år yngre. Det er 1 mnd til utdrikningslaget. 

*Vi har tvillinger på 6mnd og en gutt på 2år. Med planlegging kan vi ordne barnevakt, men har kun svigers å gå på. 

*Jeg fullammer enda, så det blir endel frem og tilbake, eller at jeg må pumpe ila dagen. 

*Jeg har ikke lyst. 

*Jeg har svart ja på programmet frem til nå. Kun for å være høflig. Tenkte at jeg kunne melde meg syk rett før, også bare betale kostnaden, for å ivareta troverdigheten.

Men det er jo litt tullat å regne med mennesker som ikke skal, mtp de som står for planleggingen. Er det noen gode forslag på unnskyldninger for å slippe unna? Slik at jeg kan si ifra ca nå om at jeg ikke kan

Anonymkode: d535f...243

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre får jeg ikke mulighet til å delta, da jeg egentlig ikke har lyst 😂

Anonymkode: 51ff5...967

AnonymBruker
Skrevet

«Beklager, men jeg må melde avbud, tvillingene tar ikke flaske og jeg kan dermed ikke komme»

Anonymkode: a2499...361

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er helt lov å si at du ikke bli med pga tvillingene som ammes

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.6.2025 den 16.50):

«Beklager, men jeg må melde avbud, tvillingene tar ikke flaske og jeg kan dermed ikke komme»

Anonymkode: a2499...361

Dette. Dette ser du jo nå, du trodde de skulle klare det, men er dessverre ikke håp. Veldig synd, men du håper de andre koser seg gløgg ihjel. 

• Liker 1
Skrevet

Du har tvillinger på seks måneder - du trenger da virkelig ikke noen annen forklaring enn det. Men vær voksen og kommuniser på en skikkelig måte heller enn å takke ja og så lyve på deg sykdom. 

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...