Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg var innom hos Make Up Store og fikk prøvd løs pudder som kostet ca 395 kr.

Den smeltet inn i huden og synes var bra, men fikk bare prøvd en gang så lurer jeg på om noen av dere bruker den fast og er fornøyd med den? ...

MEN hva slags pudder er den egentlig ??? :):forvirret:

Endret av womanpower
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vet at dette er en gammel tråd men jeg svarer trådstarter allikevel! :) Kjøpte skimmerpudderet deres i går, og er kjempefornøyd! Det gir en nydelig lysreflekterende glød på huden, litt sånn perlemorseffekt, og siden det er mineralbasert så tetter det vissnok ikke igjen porene heller. Hun ekspeditrisen sa at det brukes mye på brudesminkninger og fotograferinger.

Det heter "Wonder Powder" og jeg kjøpte det i nyansen Sahara. Anbefales virkelig hvis man vil ha sånn "J-Lo-hud" eller hva jeg nå skal kalle det... ;)

Jeg kjøpte også en sånn luminizer derifra (en slags highlighterkrem) i fargen Beam. Det er en krem som skal brukes som highlighter under øyenbrynet, på kinnbeinet etc, eller så kunne man blande det med foundation. Den kosta 210,- og jeg er kjempefornøyd. Skimrer så fint uten å glitre.

Skrevet
Vet at dette er en gammel tråd men jeg svarer trådstarter allikevel!  :)  Kjøpte skimmerpudderet deres i går, og er kjempefornøyd! Det gir en nydelig lysreflekterende glød på huden, litt sånn perlemorseffekt, og siden det er mineralbasert så tetter det vissnok ikke igjen porene heller. Hun ekspeditrisen sa at det brukes mye på brudesminkninger og fotograferinger.

Det heter "Wonder Powder" og jeg kjøpte det i nyansen Sahara. Anbefales virkelig hvis man vil ha sånn "J-Lo-hud" eller hva jeg nå skal kalle det... ;)

Jeg kjøpte også en sånn luminizer derifra (en slags highlighterkrem) i fargen Beam. Det er en krem som skal brukes som highlighter under øyenbrynet, på kinnbeinet etc, eller så kunne man blande det med foundation. Den kosta 210,- og jeg er kjempefornøyd. Skimrer så fint uten å glitre.

Hehe. Jeg har kjøpt løspudder og synes den er sååååå BRA! :)

Du har klart å friste meg til å kjøpe luminizer, har lyst å sjekke der en tur

en dag :) .......... *takker*

Gjest Gjest
Skrevet
Vet at dette er en gammel tråd men jeg svarer trådstarter allikevel!  :)  Kjøpte skimmerpudderet deres i går, og er kjempefornøyd! Det gir en nydelig lysreflekterende glød på huden, litt sånn perlemorseffekt, og siden det er mineralbasert så tetter det vissnok ikke igjen porene heller. Hun ekspeditrisen sa at det brukes mye på brudesminkninger og fotograferinger.

Vil ha!

:hoppe::hoppe:

Gjest Gjest
Skrevet

Make up stores wonder powder blir aller best hvis det kombineres med deres wonder foundation, som er tynn i konsistensen, gir glød og et naturlig resultat. Det er den eneste foundationen fra make up store som jeg liker. (de har flere sorter).

Skrevet
Hva ligger prisen på?

For løspudder koster det 399 kr.... :)

Gjest Malina
Skrevet

Såpass,ja! Ok...tusen takk for svar! ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg var nylig og blakket meg på Make up store. Siden det er snakk om fundation, så skal jeg ikke nevne noen annet enn det :ler:

jeg gikk der for å finne en fundation som ikke gjorde at jeg så ut som en klovn i dagslys.

Jeg bare eeeelsker den fundationen!! Den er dekkende, sitter hele dagen og gir ingen skille!

Utenpå den har jeg løs mineral pudder som også er helt fantastisk! Tror det er den de andre snakket om, for den koster også 395 kr. :)

Skrevet

Jeg og vil ha pudder og foundation!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...