AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:23 #21 Skrevet fredag kl 18:23 AnonymBruker skrev (2 timer siden): å det er så gøy å være frekk mot andre 🤣 er du selv gift? Anonymkode: 9eae0...b8c Jeg vil tro det er bedre å få et anonymt råd, enn å sende ut takkekort med skrivefeil. Anonymkode: 2b184...f40 5 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:32 #22 Skrevet lørdag kl 06:32 Takke kort, eller takke langt...? -evig dilemma! Anonymkode: 22243...028 2
Kålrota Skrevet lørdag kl 20:03 #23 Skrevet lørdag kl 20:03 AnonymBruker skrev (På 4.7.2025 den 9.19): Hva har det med saken å gjøre? Anonymkode: c618f...e25 Det var en kommentar til at det er vanlig at det tar litt tid å sende ut takkekort.
veronica<3 Skrevet i går, 10:23 #24 Skrevet i går, 10:23 (endret) Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing. veronica<3, mod. Endret i går, 10:23 av veronica<3
AnonymBruker Skrevet i går, 12:32 #25 Skrevet i går, 12:32 Å takke kort blir vel bare å si "takk". Anonymkode: 064bc...faa
AnonymBruker Skrevet i går, 14:31 #26 Skrevet i går, 14:31 Takk kort du, alle blir lei av lange takksigelser. Du vet ts, at skrivefeil kan medføre helt feil mening. Anonymkode: 8f468...a1c 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #27 Skrevet 23 timer siden tror dere virkelig jeg bryr meg en drit om litt skrive feil? eh nei. femilen kan bare være veldig glad dem i det hele tatt får et kort etter det jeg og min mann går igjenom nå Anonymkode: 9eae0...b8c
Kålrota Skrevet 23 timer siden #28 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): tror dere virkelig jeg bryr meg en drit om litt skrive feil? eh nei. femilen kan bare være veldig glad dem i det hele tatt får et kort etter det jeg og min mann går igjenom nå Anonymkode: 9eae0...b8c Du må ikke heller, hvis dere har det vanskelig. Det kan være lurt å ha i bakhodet at vi kun har informasjonen du skriver. Det er derfor ikke å forvente at svarene dine tar hensyn til dette.
Million Skrevet 23 timer siden #29 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): tror dere virkelig jeg bryr meg en drit om litt skrive feil? eh nei. femilen kan bare være veldig glad dem i det hele tatt får et kort etter det jeg og min mann går igjenom nå Anonymkode: 9eae0...b8c Det var bare ment som vennlige råd fra noen i tråden, at du bør få sjekket det du har tenkt å skrive i kortene for skrivefeil etc før du fyller ut kortene. Det fremstår unektelig litt bedre og som en voksen og ikke et barn har skrevet kortene, når de ikke er fulle av skrivefeil, alt fra orddelingsfeil til stavefeil. Bare et vennlig råd fra noen i tråden, som sagt, og du kan velge å sette piggene ut, eller ta det til deg og få skrevet takkekortene dine ordentlig. Men du bestemmer selvfølgelig selv hvordan du vil fremstå skriftlig. Ikke skyt budbringeren. Jeg bare forklarte. 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå