Gå til innhold

Dere med store barn - ferie - ikke syden. Hva gjør dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har aldri vært i syden med våres store ungdommer de er 18 og 20 år. Det hadde vi ikke hatt mulighet til

Vi har hvert 3/4 år tatt tur med kiel ferga.  Ellers har vi lånt hytta til svigers, telt tur på fjellet. Besøkt gruver i Norge

Fra de var 13/14 år så jobbet de på sæter på fjellet så da brukte de mye tid mitt på dagen i fjellet

Anonymkode: 447f8...60e

• Hjerte 1
Skrevet

Langhelg i Gdansk. Flybiletter for 4 stk ca 4000kr med ryanair. Leier airbnb leilighet billig i Gdansk. Storbyferie/strand i ett.

Anonymkode: d20e8...b58

Skrevet

Vi reiste noen dager til Gøteborg med våre tenåringsdøtre i fjor, og tok inn på et spahotell en time unna (vi bor i Bergen, og ingen av ungene hadde vært i Sverige før, så da syntes vi det var på tide!)

Anonymkode: c72f6...0f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Langhelg i Gdansk. Flybiletter for 4 stk ca 4000kr med ryanair. Leier airbnb leilighet billig i Gdansk. Storbyferie/strand i ett.

Anonymkode: d20e8...b58

Tror de overstiger beløpet når mat og overnatting også må med i budsjettet.

Skrevet

Jeg var med med på siste familieferie sommeren jeg fylte 16 år. Har ikke savnet det (heller hatt noen koselige mindre turer med pappa i voksen alder 😅).

Men det jeg kanskje ville satt pris på on jeg skulle ha dratt på den alderen, hadde vært noe kort. Kanskje et par netter i Gøtrborg eller Stockholm. Hotell, ta bil. Spis stor hotellfrokost og noe billig middag (f.eks. pizza). Sett på byen, en tur på tivoli, en is ute osv.

Anonymkode: 408a9...f60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...