AnonymBruker Skrevet 27. juni #41 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Støtter denne. Det er billig å leve der. Så pengene når langt. Anonymkode: 832a7...9be Det er ikke så billig i Polen lenger. De har hatt enorm inflasjon og NOK har svekket seg mot PLN. Du får ikke mange dager i Gdansk for fire personer med et budsjett på 15.000. Vi brukte det dobbelte da vi var der fem netter i fjor (inkl fly, overnatting, mat, opplevelser). Om dere bor på Østlandet ville jeg tatt med familien langs vestkysten av Sverige med bil. Startet i Halden med klatring på Grensen. Bodd i en av de koselige småbyene, på campingplass, eller f.eks. på Tanumstrand. Og tatt en natt eller to i Gøteborg etter det. Anonymkode: 19042...46f 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #42 Skrevet 27. juni Vil så store unger på ferie? Har de ikke noe eget liv? Anonymkode: 7c883...da2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #43 Skrevet 27. juni Små opplevelser spredt litt utover sommeren, gjerne en bytur med mulighet for shopping og café -vi bor ikke i by så det er alltid litt «gøy» for de. En konsert eller show en dag kanskje? Her er de gjerne opptatt med andre venner som heller ikke syntes det er stas med lange ferier med familien men heller vil være hjemme alene -så det er ikke noe mas om ferieopphold her og der. Anonymkode: 15a58...5c4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #44 Skrevet 27. juni Om dere vil bort litt tenker jeg dere bør campe i telt. Noen få dager? København, Gøteborg eller Stockholm. Anonymkode: 99f06...3e0
AnonymBruker Skrevet 27. juni #45 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi er en familie på 4. Barna er 15 og 18 år, jenter. Vi har ikke økonomi til syden eller det store utland. Dere andre som heller ikke drar til syden eller noe, hva gjør dere i ferien? Hvor drar dere? Hva kan man finne på? Vi har ca 15.000 å bruke. Anonymkode: 8ee58...f5e 15 000 for hele sommeren? Det dekker jo ikke engang mat til fire personer om dere blir hjemme hele sommeren… Anonymkode: 945ff...6a3
cafflatte Skrevet 27. juni #46 Skrevet 27. juni 8iu AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 15 000 for hele sommeren? Det dekker jo ikke engang mat til fire personer om dere blir hjemme hele sommeren… Anonymkode: 945ff...6a3 Jeg reagerte også på beløpet. Dropp reise i år, spar de til neste år og satse på miniutflukter i nærmiljøet i år.
AnonymBruker Skrevet 27. juni #47 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, men du gir inntrykk av at hun vil være med på ferie. Med sommerjobb blir det sjeldent tid til det. har ikke barna ønsket selv? Hvis du sier hvilken landsdel dere bor i er det lettere å komme med tips. Anonymkode: 3a4bd...f7e Herlighet selvsagt kan de bli med på frie Anonymkode: 464fb...9be 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #48 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Vil så store unger på ferie? Har de ikke noe eget liv? Anonymkode: 7c883...da2 For en idiotisk kommentar Anonymkode: 464fb...9be 2 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni #49 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eldste burde hatt sommerjobb.. Anonymkode: fd658...d72 🙄 Anonymkode: a3696...a88
AnonymBruker Skrevet 27. juni #50 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 🙄 Anonymkode: a3696...a88 Ikke så lett å få sommerjobb. Jeg søkte på 20 sommerjobber et år, fikk ingen. Anonymkode: 38788...78f
AnonymBruker Skrevet 27. juni #51 Skrevet 27. juni Jeg har tenåringer på 16 og 17. Vi skal ta toget til Oslo og leie leilighet via airbnb i en uke. Så blir det nok både Tusenfryd, shopping, bading (båt ut til øyene) og severdigheter. Ca 13000 for bo og reise, men jeg valgte noe relativt sentralt og med både to soverom og balkong. Hadde blitt billigere med bare ett soverom litt lengre ut - ukeskort hos Ruter må vi uansett ha. Anonymkode: e26bf...0a1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #52 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): For en idiotisk kommentar Anonymkode: 464fb...9be Selvfølgelig er det ikke det. De fleste på den alderen er ferdig med å være med foreldrene på tur. Spesielt en 18 åring. Anonymkode: 7c883...da2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #53 Skrevet 27. juni Ungdommer på 14 og 17 år. Vi skal en uke til Gøteborg, leier feriehus via Airbnb. Når vi er der skal vi både til Liseberg og Skara sommerland. Ellers blir det shopping og litt andre ting vi finner på underveis. Så skal vi en uke på hytta vår, der begge har med seg en venn. Har hytte ved stranda og sentralt. Vi skal da også en tur på Tusenfryd 😊 Så skal vi en helgetur til Ringebu på en hytte vi har leid via Airbnb. Hytta ligger i et fint naturområdet, hvor det blir en del fine gåturer. Siden vi også har med oss en 3 åring, så blir det også å dra siste dagen til Hunderfossen, men det er faktisk ting å gjøre for ungdommene der også. Anonymkode: aaefd...07d 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #54 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Selvfølgelig er det ikke det. De fleste på den alderen er ferdig med å være med foreldrene på tur. Spesielt en 18 åring. Anonymkode: 7c883...da2 Jeg har en 18- åring hjemme. Hun jobber selvsagt en del uker, så skal hun en uke på ferie med venner. Men hun skal også 10 dager med oss. De har åtte uker ferie, du rekker en del på den tiden. Omtrent alle hennes venner skal også på ferie med familien. Anonymkode: 19042...46f
AnonymBruker Skrevet 27. juni #55 Skrevet 27. juni Hva er de intressert i ? Har de own hobbier? Hvor bor dere? Lettere å komme med konkrete tips, Anonymkode: 80e18...9ae
AprilLudgate Skrevet 27. juni #56 Skrevet 27. juni 15 k er for lite budsjett dessverre for det meste. Særlig i feriesesong. Hadde spart pengene til neste år og da hatt det dobbelte (?) å bruke. Har de ikke sommerjobb heller? Hadde dratt på strand med piknik, gått turer osv. Badet diverse steder.
AnonymBruker Skrevet 27. juni #57 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg har en 18- åring hjemme. Hun jobber selvsagt en del uker, så skal hun en uke på ferie med venner. Men hun skal også 10 dager med oss. De har åtte uker ferie, du rekker en del på den tiden. Omtrent alle hennes venner skal også på ferie med familien. Anonymkode: 19042...46f Dro til syden med venner når jeg var 18 år. Ellers jobba jeg og syntes det var nydelig å ha huset for meg selv, men det er forskjell på 18 åringer. Anonymkode: 7c883...da2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #58 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei, men du gir inntrykk av at hun vil være med på ferie. Med sommerjobb blir det sjeldent tid til det. har ikke barna ønsket selv? Hvis du sier hvilken landsdel dere bor i er det lettere å komme med tips. Anonymkode: 3a4bd...f7e Mange som er med på ferie selv om de har sommerjobb 🙄 mange jobber gjerne 6 uker og har fri 2 uker Anonymkode: 37e61...1d8
AnonymBruker Skrevet 27. juni #59 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvfølgelig er det ikke det. De fleste på den alderen er ferdig med å være med foreldrene på tur. Spesielt en 18 åring. Anonymkode: 7c883...da2 Tydeligvis ikke i dette tilfellet. Er det en helt fjern tanke for deg at folk og ungdommer er forskjellige? Anonymkode: b00b6...fc1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #60 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Joda, men det er ikke vanlig. Alle sommerjobbene jeg har hatt krever oppmøte i nesten hele ferien min fra skole/studier. Det samme med vennene mine. Anonymkode: 3a4bd...f7e Kjenner veldig få som har sommerjobb mer enn 6 uker, de aller fleste har 2 uker ferie selv om de har sommerjobb. Sånn har de vert i de byene jeg har bodd og jobbet i. Ts : hva med 2 overnattinger i feks Gøteborg kort avstand for dere. Når jeg var inne å søkte fant jeg noen leiligheter som var under 10000 for den tiden i sommer for 4 stk. Anonymkode: 37e61...1d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå