AnonymBruker Skrevet 27. juni #1 Skrevet 27. juni Jeg klikket inn på en reklame fordi jeg lurte på hva trådlift var for noe rart. Og det var det bilde av noen veldig erfarne hudpleiere, som hadde all slags utdanning innen dette…. Var vel ment å virke overbevisende og betryggende… Men som selv hadde oppblåste lepper og ansiktshud som så stiv og strukket ut. Sånn vil man jo IKKE se ut. Forstår ikke de som driver med sånt hvor merkelig man blir sende ut? Når de bruker en som helt tydelig har gjort masse rart med ansiktet sitt for å reklamere for behandlingen, er jo ikke det spesielt tillitvekkende. Hva tenker dere andre? Anonymkode: 70b74...649 7
AnonymBruker Skrevet 27. juni #2 Skrevet 27. juni Synes de som jobber med slikt ser veldig fine ut jeg Anonymkode: ffee5...ae3 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #3 Skrevet 28. juni På min klinikk er de veldig opptatte av naturlig resultat, og behandleren min nekter faktisk å gi meg mer filler 😅 Ingen av de som jobber der ser unaturlige og stive ut heller. Anonymkode: 72a36...ba0 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #4 Skrevet 28. juni Jeg går ikke til noen klinikk, men generelt sett kan jeg si at ingen av de som driver klinikk her jeg bor ser særlig stive ut. MEN, de ser likevel unaturlige ut. Man kan se at de bruker fillers i leppene (selv om det er "naturlig"), og at de bruker mye serum osv. Det er ikke ment at huden vår skal skinne som ei diskokule, ser bare dumt ut. Noen har også altfor hard sminke/for mye bryn. Anonymkode: 323ce...613 6 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #5 Skrevet 28. juni Det er en vanlig "miljøskade". En kosmetisk sykepleier tester ofte behandlinger på seg selv, pluss at de omgås mennesker som stort sett har fillers, botox og andre behandlinger. Lett å se seg blind. Resultatet er at noen kan se litt overbehandlede ut. Mange kan se helt ok ut, helt til de snakker. Øynene er veldig gode på å merke om noe er unaturlig, og noen ganger har behandlere hevdet at "jeg har bare gjort X", men så ser jeg jo mer. SIer selvsagt ikke noe, da det er en privatsak, men jeg ser det lille stive draget når de snakker og bittesmå klumper i leppene når de smiler. At hele pannen beveger seg opp, uten å lage en linje er også unaturlig. Jeg bryr meg ikke om en behandler ser kunstig ut, så lenge jeg ikke blir pushet på behandlinger jeg ikke vil ha. En gang tok jeg konsultasjon for laser, og behandleren begynte å snakke om at jeg kunne ta sculptra, bare for "å få et løft". Jeg bare nikket og smilte, kom aldri tilbake. Anonymkode: 2fabc...400 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #6 Skrevet 28. juni Folk har forskjellige meninger om hva som er fint. Det du synes er stygt, synes noen andre er fint og vice versa. Det er ingen objektiv fasit på hva som er vakkert, kun millioner av subjektive meninger. Anonymkode: f3151...107
AnonymBruker Skrevet 28. juni #7 Skrevet 28. juni De har gjort mye mer på seg selv enn det de anbefaler for kundene. De lever i denne bransjen og ser seg blind på eget utseende. Min erfaring fra min omgangskrets (kvinner i 30-årene) er at vi absolutt ikke blir anbefalt å gjøre mye, bare ta litt i sinnarynken eller behandlinger som ikke er injeksjoner, men heller peeling etc. På tross av at behandleren har ofte har gjort mye mer på seg selv. Anonymkode: fce3a...e8a
AprilLudgate Skrevet 1. juli #8 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (På 28.6.2025 den 13.33): Jeg går ikke til noen klinikk, men generelt sett kan jeg si at ingen av de som driver klinikk her jeg bor ser særlig stive ut. MEN, de ser likevel unaturlige ut. Man kan se at de bruker fillers i leppene (selv om det er "naturlig"), og at de bruker mye serum osv. Det er ikke ment at huden vår skal skinne som ei diskokule, ser bare dumt ut. Noen har også altfor hard sminke/for mye bryn. Anonymkode: 323ce...613 Jepp. Har scrolla endel, og man får en særskilt look selv om man bruker lite. Det handler vel om at man blir vant til å se det, og det blir en ny normal for en selv? Går mye i mindre mengde botox/fillers, og så behandlinger som skal fukte med HAsyre- men så ser det bare diskofjes ut. Glazed donut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå