AnonymBruker Skrevet 27. juni #2 Skrevet 27. juni Det er ikke nok studentboliger i Oslo til alle som studerer i Oslo. Så du burde se på andre leiligheter på finn også. Og veldig mange vil ha de mest sentrale, nyeste leilighetene med eget bad og eget kjøkken. Så du burde sette opp noen andre også både senke krav mtp beliggenhet og eget kjøkken. Mange steder er det intern prioritering først foran andre søkere, så har du først en fot innenfor (leilighet) så får du leilighet med eget kjøkken før de som ikke har leilighet der, intern flytting. Anonymkode: 413d3...389
AnonymBruker Skrevet 27. juni #3 Skrevet 27. juni Jeg fikk SiO leilighet i april med innflytting om 14 dager, søkte i mars. Men jeg har trolig søkt på andre leiligheter enn deg. Anonymkode: 413d3...389
Heihei400 Skrevet 27. juni Forfatter #4 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke nok studentboliger i Oslo til alle som studerer i Oslo. Så du burde se på andre leiligheter på finn også. Og veldig mange vil ha de mest sentrale, nyeste leilighetene med eget bad og eget kjøkken. Så du burde sette opp noen andre også både senke krav mtp beliggenhet og eget kjøkken. Mange steder er det intern prioritering først foran andre søkere, så har du først en fot innenfor (leilighet) så får du leilighet med eget kjøkken før de som ikke har leilighet der, intern flytting. Anonymkode: 413d3...389 Skjønner:) Byttet ut noen av boligene til hybler med delt kjøkken og umøblert så håper det hjelper
Heihei400 Skrevet 27. juni Forfatter #5 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk SiO leilighet i april med innflytting om 14 dager, søkte i mars. Men jeg har trolig søkt på andre leiligheter enn deg. Anonymkode: 413d3...389 Søkte du hybel med delt kjøkken og/eller bad eller 1-roms?
AnonymBruker Skrevet 27. juni #6 Skrevet 27. juni Heihei400 skrev (4 minutter siden): Søkte du hybel med delt kjøkken og/eller bad eller 1-roms? Søkte umøblert hybel med eget bad og delt kjøkken. feks denne https://bolig.sio.no/boligtype/PIPHU Anonymkode: 413d3...389
Heihei400 Skrevet 27. juni Forfatter #7 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Søkte umøblert hybel med eget bad og delt kjøkken. feks denne https://bolig.sio.no/boligtype/PIPHU Anonymkode: 413d3...389 Har to sånne i søknaden jeg sendte
Anonymeeee Skrevet 20. juli #8 Skrevet 20. juli Møblerte hybler er beregnet for internasjonale studenter, og 1 romsleiligheter er det få som flytter ut fra.
AnonymBruker Skrevet 20. juli #9 Skrevet 20. juli Ettromsleiligheter er det nå svært mange om beina om. Hvis du hadde hatt valg med delt kjøkken og bad fra start, hadde du helt sikkrrt fått med en såpass tidlig søknad... Men hvis det hjelper, så er det mye kanselleringer nå for tiden. Ring dem og spør om status en gang i uken fremover. Også rundt studiestart kommer det inn kanselleringer. Anonymkode: ffb50...c98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå