Anonymeeee Skrevet søndag kl 20:15 #21 Skrevet søndag kl 20:15 Heihei400 skrev (På 27.6.2025 den 14.03): Bytta ut to av boligene til hybel istedet for å øke sjansen min😅 Gjorde det visstnok litt sent, men bedre det enn aldri. Tenkte liksom at jeg var garantert bolig siden jeg søkte så tidlig, men der tok jeg visst feil 80% av studentboligene er primært for internasjonale studenter fant jeg ut av.
Anonymeeee Skrevet søndag kl 20:16 #22 Skrevet søndag kl 20:16 Heihei400 skrev (På 27.6.2025 den 18.47): Så han bodde hjemme i starten? Det er planen min hvis jeg ikke får tilbud før studiestart. Har heller ikke fått studentbolig enda. Jeg har to timers pendlervei 1 vei, så jeg veit ikke om jeg burde pendle 2 timer frem til jeg får studentbolig eller hva jeg burde, men da kan jeg liksom ikke være med på så mye annet gøy utenom det obligatoriske på studiet.
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:20 #23 Skrevet søndag kl 21:20 Anonymeeee skrev (1 time siden): 80% av studentboligene er primært for internasjonale studenter fant jeg ut av. 80% av de møblerte studentboligene. Anonymkode: d6918...d02 1
Anonymeeee Skrevet mandag kl 07:20 #24 Skrevet mandag kl 07:20 AnonymBruker skrev (10 timer siden): 80% av de møblerte studentboligene. Anonymkode: d6918...d02 Ahaaa
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:05 #25 Skrevet mandag kl 12:05 Sliter også med å få studentbolig. Jeg har heldigvis allerede avtale privat fra september om ting ikke skulle løse seg, men leien der er sykt mye høyere enn de jeg har søkt på fra sio. Kjipt å ikke vite hvor man står i køen engang. Anonymkode: e6223...65b
Anonymeeee Skrevet mandag kl 15:16 #26 Skrevet mandag kl 15:16 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sliter også med å få studentbolig. Jeg har heldigvis allerede avtale privat fra september om ting ikke skulle løse seg, men leien der er sykt mye høyere enn de jeg har søkt på fra sio. Kjipt å ikke vite hvor man står i køen engang. Anonymkode: e6223...65b Når søkte du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå