AnonymBruker Skrevet 27. juni #3 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva tenker dere? Anonymkode: a9583...9fa Egoist Anonymkode: ab4cb...9af 3 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #4 Skrevet 27. juni Høyrehånda er vel alltid tilgjengelig. Men jeg ville ikke vært det Anonymkode: 488c7...493 15 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #5 Skrevet 27. juni Lite info. En du er interessert i? Er dere sammen? Hvis ikke så får han jo si hva han vil, men jeg ville ikke gått videre med en med slike holdninger. Anonymkode: 64b4f...e04 8
Pysa Skrevet 27. juni #6 Skrevet 27. juni (endret) Jeg vil ha masse penger når jeg vil. Får det ikke. Vil ha verdensfred også. Og sjokolade. Masse sjokolade. Han kan jo ville alt han vil, uten at det hjelper. Sex er en toveis-greie. Svar at du vil være i fred når du vil. (Eller kom deg vekk fra dette mennesket.) Endret 27. juni av Pysa 11
Anonymruker Skrevet 27. juni #7 Skrevet 27. juni Det der er ikke en mann, det er en varsellampe med bein. "Jeg vil ha sex når jeg vil" er ikke en preferanse, det er et maktutspill. Sex skal være noe man har sammen, ikke noe en person krever som om det er en tjeneste. Hvis han sier det høyt uten å skamme seg, da sier han egentlig at dine behov ikke betyr noe bare hans. Og det er starten på et forhold der du skal gi og han skal ta. Løp. Ikke diskuter. Bare løp. 5 14
Rosalilje84 Skrevet 27. juni #8 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hva tenker dere? Anonymkode: a9583...9fa At han er en av disse "tøffasene", som sier noe sånt helt til de møter en dame med større sexlyst enn dem selv. 3 1
Rosalilje84 Skrevet 27. juni #9 Skrevet 27. juni Pysa skrev (30 minutter siden): Jeg vil ha masse penger når jeg vil. Får det ikke. Vil ha verdensfred også. Og sjokolade. Masse sjokolade. Han kan jo ville alt han vil, uten at det hjelper. Sex er en toveis-greie. Svar at du vil være i fred når du vil. (Eller kom deg vekk fra dette mennesket.) *sjokolade uten å bli tjukk! 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni #10 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hva tenker dere? Anonymkode: a9583...9fa 😂 «jævla tomsing» hadde jeg tenkt da. Men nå har jeg aldri opplevd noen faktisk si dette. Anonymkode: 6d643...421 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni #11 Skrevet 27. juni De fleste vil jo ha sex når de vil ha sex... Konteksten er kanskje relevant her? Anonymkode: 37e0c...bc6 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #12 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De fleste vil jo ha sex når de vil ha sex... Konteksten er kanskje relevant her? Anonymkode: 37e0c...bc6 Enig. Kan jo være at han også er dårlig til å uttrykke seg. En bedre setning kunne vært "jeg har så lyst på deg, og skulle så gjerne ønske at jeg kunne få deg oftere". Altså det handler 100% om kontekst, tonefall, evne til å uttrykke det man egentlig mener på en god måte. Selve setningen med at "jeg vil ha sex når jeg vil" er selvsagt barnslig, men jeg dømmer absolutt ikke vedkommende som evt har sagt det. Jeg kunne helt sikkert sagt noe sånt til min mann om han nektet å ha sex og vi sto mitt i en opphetet fiskusjon om temaet. Spesielt at alle her skriver at dette er en tomsing og at det er et rødt flagg.. Anonymkode: 113a1...c20 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #13 Skrevet 27. juni Jeg har så godt som uten unntak fått sex når jeg vil. Forstår rett og slett ikke problemstillingen. Anonymkode: 50157...67f
AnonymBruker Skrevet 27. juni #14 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hva tenker dere? Anonymkode: a9583...9fa Han tøffer seg. Vil være alpha, som svindleren Andrew Tate. At han snakket slik tyder på dårlig selvtillit. Anonymkode: 0e66d...b98 4 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni #15 Skrevet 27. juni "lykke til" AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har så godt som uten unntak fått sex når jeg vil. Forstår rett og slett ikke problemstillingen. Anonymkode: 50157...67f Men har du uttrykt det til partner eller potensielle partnere, som ett krav? Det er ganske stor forskjell på det å være i relasjoner hvor det er ett gjensidig behov og ønske, og det å være i en relasjon hvor den ene parten fremstiller det som ett krav. Anonymkode: bc00a...9c0 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #16 Skrevet 27. juni Det er vel vanlig å ville ha sex når man vil? Men han kan på ingen måte forvente at noen skal ligge med han bare fordi han vil. Han høres turn off ut for min del. Anonymkode: 5b01a...551 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #17 Skrevet 27. juni Hva vil du, ha sex når du ikke vil? Ellers vil vel alle ha sex når de vil. Hva er du spør om? Anonymkode: 31373...fdd 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni #19 Skrevet 27. juni Hvilken sammenheng sier han dette, Ts? Anonymkode: 46837...582 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #20 Skrevet 27. juni Utsagnet er tatt helt ut av sammenheng. Hva om hun spør han om når han vil ha sex. Om han litt spøkefullt svarer at han vil ha sex når han vil så er jo det problemløst. Eller hva som det er en sub/dom-situasjon. Jeg har selv levd i en slik relasjon der hun tente særdeles mye på at jeg kunne ha sex med henne når jeg ville. Anonymkode: 74da5...6e2 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå