Gå til innhold

Hvem har det rablet for ? Jeg eller han ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde melde dere på "Norges dummeste"

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er imponert over hvor kjapt du klarte finne deg nytt sted å bo, flytte ut, og søke separasjon, og over noe så simpelt som uenighet om ferie, etter 28 år sammen... 

Anonymkode: bbf88...6f1

• Liker 1
Skrevet

Bor hos foreldrene mine. Barna er forlengst flyttet ut og etablert for seg selv. Har ingen boliglån eller annet som skal krangles om. Har tatt med meg det jeg trenger. Søknad om separasjon er gjort på minutter.

Jeg er ferdig 

Anonymkode: c2292...c30

• Liker 5
  • Hjerte 14
  • Nyttig 3
Skrevet

Rablet for begge. Løsningen burde jo være at dere drar på ferie hver for dere? Du tar ikke fra ham campingferiene om du ikke blir med, men uten å nekte ham å dra. Høres ut som det ligger mer bak enn bare irritasjon over de feriene.

Jeg hadde heller aldri giddet campingferie, men ville jo ikke nektet mannen min å dra for det, hadde heller nytt min alene-ferie.

Anonymkode: 58ce5...55c

• Liker 1
Skrevet
Cartman skrev (36 minutter siden):

Burde melde dere på "Norges dummeste"

🤣

Skrevet

Jeg kommer ikke over hvor mange i denne tråden som tror dette "bare handler om ferie". Dette handler åpenbart om årevis med dårlig oppførsel og null respekt fra mannen, der alle ts sine forsøk på å nå igjennom har mislyktes. Selvfølgelig er hun lei av å bli dårlig behandlet i årevis. 

Anonymkode: 0b54b...368

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 18
Skrevet

Da jeg leste hovedinnlegget trodde jeg det hadde rablet for begge. Men ser den siste fra deg og da forstår jeg mer. Da har du gjort det helt rett.. på tide han lærer å ta litt ansvar for seg selv nå, og varte seg selv opp.. så kommer han nok krypende tilbake, etter å fått opp øynene... Kos deg som enslig så lenge ❤️😍! God ferie! Ps, ta deg en flytur til syden med venninner 😍

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Rablet for begge. Løsningen burde jo være at dere drar på ferie hver for dere? Du tar ikke fra ham campingferiene om du ikke blir med, men uten å nekte ham å dra. Høres ut som det ligger mer bak enn bare irritasjon over de feriene.

Jeg hadde heller aldri giddet campingferie, men ville jo ikke nektet mannen min å dra for det, hadde heller nytt min alene-ferie.

Anonymkode: 58ce5...55c

Det er ikke løsningen på et ekteskap slik ts beskriver. Ville du vært kokk og servitør på en campingplass hver sommer i 15 år? Med en mann som drakk øl hver dag. For meg hadde ekteskapet vært over for lenge siden. Applaus til ts som tar ansvar for egen lykke 🤩

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Hjelpe meg 🙈

Anonymkode: 40e20...23c

Skrevet
Hansehan skrev (51 minutter siden):

Det er i så fall henne vel unt!

Er det han vel unt om han får en elskerinne som er 14 år yngre også?

Anonymkode: 402f2...6f0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det han vel unt om han får en elskerinne som er 14 år yngre også?

Anonymkode: 402f2...6f0

Tror ikke så mange yngre elskerinner gidder å dra på camping og lage mat til en øldrikkende fyr i grilldress ;) 

Anonymkode: 83b0e...ef9

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet

Jeg synes ikke dette høres ut som en bagatell overhode. 15 år på rad på en ferie bare en av partene liker tyder på at det er lite kompromiss og felles forståelse å finne i forholdet.

Man må gi og ta, feks at hver sommer= camping, men at man også tar ferie andre steder ila året. Annethvert år kan funke eller for den del alle mulige løsninger som gjør at begge parter får ferier de ønsker seg gjennom 15 år med samliv. Det er jo et sam der som som mangler rett og slett.

Anonymkode: 58264...1c6

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Har vel ikke rablet for noen. At du varter opp er jo noe du velger selv. Vi kvinner velger jo selv hvilken rolle vi skal ha i eget liv.

Nå kan du reise dit du vil og har får sikkert bedre stemning enn noen gang på campingen. Dere høres ut som et klassisk par som har "holdt sammen for barna", nå fortjener dere begge å fortsette livene deres hver for dere.

Anonymkode: ef2c4...8a1

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Kvalitet skrev (13 minutter siden):

Det er ikke løsningen på et ekteskap slik ts beskriver. Ville du vært kokk og servitør på en campingplass hver sommer i 15 år? Med en mann som drakk øl hver dag. For meg hadde ekteskapet vært over for lenge siden. Applaus til ts som tar ansvar for egen lykke 🤩

Applaus for at det tok henne 15 år å finne ut at hun har mulighet for å ta selvstandige valg..?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Applaus for at det tok henne 15 år å finne ut at hun har mulighet for å ta selvstandige valg..?

Applaus for at hun ikke brukte enda flere år. 

• Liker 11
Annonse
Skrevet

At alle somrene i 15 år har vært kun på hans premisser er fryktelig trist. Og ikke "få lov" til å dra på noe annet mens han camper? Latterlig. Det høres ikke ut som dere liker hverandre engang, så jeg støtter deg 100% i å gå. Nyt sommeren!!

Anonymkode: d8c66...beb

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvfølgelig ligger det mer bak.

Jeg har sagt mange, mange, mange ganger at jeg ville reise på annen ferie opp gjennom årene. Til og med når barna ikke ville mer, så jeg en mulighet til at vi kunne gjøre noe annet. Men, nei barna MÅTTE være med. Resultat: krangling og surmulinga hele ferien. Men så lenge han fikk øl var jo alt bra. Og jeg måtte jo være edru i tilfelle vi skulle kjøre o.a.

Og jeg fikk ivertfall ikke reise alene på ferie. Det var helt uaktuelt og ville ikke ta seg ut. Familie reiser på ferie ilag

Helt utrolig at en så liten bagatell skal velte et ekteskap, men nå er det nok. 

Han har forresten skrive under på papirene,så vi blir nok skilt. 

Anonymkode: c2292...c30

Høres ut som problemet egentlig er at han har et alkoholproblem. 

Anonymkode: 34d3b...3ae

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Utrolig at det tok så lang tid før du gikk, tenk så mange bortkastede år! 

Har mannen et alkoholproblem?

Anonymkode: c7e22...eda

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gift 28 år

Campingferie hver sommer siste 15 år

Har dere feriert på camping sammen siden du var 13? Alene?

Skrevet

Om det var så lite som skulle til for at dere skilles var det nok mye mer galt i forholdet enn en årlig camping ferie...

Anonymkode: 2298e...1b8

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...