AnonymBruker Skrevet 27. juni #1 Skrevet 27. juni Gift 28 år Campingferie hver sommer siste 15 år Han drikker øl, jeg varter han opp med mat og drikke Sa for 1 mnd siden at jeg ikke ville på campingferie i år, jeg er lei og vil gjøre noe annet Han sa: ikke aktuelt. Tar du fra meg campinglivet, vil jeg skilles Nå har jeg flyttet ut og søkt om separasjon Han mener at det har rablet for meg, men jeg har fått nok. Er jeg urimelig her? Jeg tar ham jo på ordet og jeg vil ALDRI på camping igjen Anonymkode: c2292...c30 8 14 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni #2 Skrevet 27. juni Høres ut som om ingen av dere er særlig villige til å investere noe mer i forholdet, så da er det nok greit å bare gå hver deres vei. Anonymkode: 35301...abf 27 3
blåbærpai Skrevet 27. juni #3 Skrevet 27. juni Haha, her er dere nok begge ganske ferdig, du har ikke rabla nei. Du tok ham på ordet! Nice! God ferie❤️🌞 35 1 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni #4 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Gift 28 år Campingferie hver sommer siste 15 år Han drikker øl, jeg varter han opp med mat og drikke Sa for 1 mnd siden at jeg ikke ville på campingferie i år, jeg er lei og vil gjøre noe annet Han sa: ikke aktuelt. Tar du fra meg campinglivet, vil jeg skilles Nå har jeg flyttet ut og søkt om separasjon Han mener at det har rablet for meg, men jeg har fått nok. Er jeg urimelig her? Jeg tar ham jo på ordet og jeg vil ALDRI på camping igjen Anonymkode: c2292...c30 Fireåringer som sloss om samme spaden i sandkassen. Bli voksne, begge to. Anonymkode: c4e1c...f49 14 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #5 Skrevet 27. juni Du kommer til å få det bedre uten han! Anonymkode: cf56b...1e7 12 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #6 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fireåringer som sloss om samme spaden i sandkassen. Bli voksne, begge to. Anonymkode: c4e1c...f49 Mine tanker også. Om ikke lenge opprettes det ytterligere innlegg om hvor deilig det er å være singel, hvor befriende det er å ikke ha en mann i livet, hvor spennende det er å gjenoppta sexlivet med en elsker som er 14 år yngre. Jeg venter i spenning. Anonymkode: c2fc2...fbb 3
monican94 Skrevet 27. juni #7 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Gift 28 år Campingferie hver sommer siste 15 år Han drikker øl, jeg varter han opp med mat og drikke Sa for 1 mnd siden at jeg ikke ville på campingferie i år, jeg er lei og vil gjøre noe annet Han sa: ikke aktuelt. Tar du fra meg campinglivet, vil jeg skilles Nå har jeg flyttet ut og søkt om separasjon Han mener at det har rablet for meg, men jeg har fått nok. Er jeg urimelig her? Jeg tar ham jo på ordet og jeg vil ALDRI på camping igjen Anonymkode: c2292...c30 om dere har vært på camping i 15 år og du aldri har nevnt et ord om at du vil noe annet er det jo litt voldsomt 🤷🏼♀️ 17 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni #9 Skrevet 27. juni Like voldsomt å si at man vil skilles dersom man ikke får dra på camping Anonymkode: 3ea0a...28c 16 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni #10 Skrevet 27. juni Rablet for begge, om mulig mest for deg. Om han mente det eller satt det på spissen kan ikke vi vite - høres ikke ut som dere hadde en ordentlig samtale om det før du dro heller ut i fra måten du legger det frem her. Uansett, skal det ikke mer til så ligger det vel mer til historien enn bare årlig campingtur. Anonymkode: c899e...306 6 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #11 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Gift 28 år Campingferie hver sommer siste 15 år Han drikker øl, jeg varter han opp med mat og drikke Sa for 1 mnd siden at jeg ikke ville på campingferie i år, jeg er lei og vil gjøre noe annet Han sa: ikke aktuelt. Tar du fra meg campinglivet, vil jeg skilles Nå har jeg flyttet ut og søkt om separasjon Han mener at det har rablet for meg, men jeg har fått nok. Er jeg urimelig her? Jeg tar ham jo på ordet og jeg vil ALDRI på camping igjen Anonymkode: c2292...c30 Høres ut som det er tid for å prøve noe nytt. 15 år med campingferie høres ut som tortur. Anonymkode: c8a15...c46 19 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni #12 Skrevet 27. juni Dere begge er jo helt kompromissløse, og jeg synes det er sprøtt å oppløse ekteskapet over dette. Der må jo være mer bak dette bruddet. At dere ikke evner å kommunisere er jo ganske tydelig. Anonymkode: 3d995...dfc 15 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #13 Skrevet 27. juni Jeg hadde ikke tatt fra han campingen, sier ikke at du gjør det, men hadde latt han dra alene mens jeg gjorde deg jeg hadde lyst til. Og det tror jeg mannen min hadde unnet meg. Anonymkode: 34d3b...3ae 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #14 Skrevet 27. juni Skulle gjerne dratt på camping jeg hvis jeg kunne sittet og drukket øl og blitt varta opp av ektefelle. Nå fungerer det ikke helt sånn hos oss, så vi finner kompromisser og gjør litt forskjellig og derfor er vi ennå gift. Anonymkode: 8ff51...424 4 7
AnonymBruker Skrevet 27. juni #15 Skrevet 27. juni Det virker som dere er litt ferdige begge to og ikke så mye å kjempe for. Når han faktisk truer med skilsmisse for å få viljen sin og ikke ønsker å lytte til hva du ønsker etter så mange år med camping, gjorde du det rette. Slike trusler er lavmål, og jeg synes du ikke har ramlet, men stått opp for deg selv. Anonymkode: 496da...2b0 15 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #16 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Gift 28 år Campingferie hver sommer siste 15 år Han drikker øl, jeg varter han opp med mat og drikke Sa for 1 mnd siden at jeg ikke ville på campingferie i år, jeg er lei og vil gjøre noe annet Han sa: ikke aktuelt. Tar du fra meg campinglivet, vil jeg skilles Nå har jeg flyttet ut og søkt om separasjon Han mener at det har rablet for meg, men jeg har fått nok. Er jeg urimelig her? Jeg tar ham jo på ordet og jeg vil ALDRI på camping igjen Anonymkode: c2292...c30 Gift i 28 år? Kanskje litt barnslig oppførsel? Du er urimelig hvis du tok ut separasjon pga en campingtur ja. Men antar det er mye mer....? Anonymkode: a7861...a7a 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni #17 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Du kommer til å få det bedre uten han! Anonymkode: cf56b...1e7 Å kansje han får det bedre uten henne også... Anonymkode: aece0...39e 3
Hansehan Skrevet 27. juni #18 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Mine tanker også. Om ikke lenge opprettes det ytterligere innlegg om hvor deilig det er å være singel, hvor befriende det er å ikke ha en mann i livet, hvor spennende det er å gjenoppta sexlivet med en elsker som er 14 år yngre. Jeg venter i spenning. Anonymkode: c2fc2...fbb Det er i så fall henne vel unt! 10
AnonymBruker Skrevet 27. juni #19 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å kansje han får det bedre uten henne også... Anonymkode: aece0...39e Enig, tror de begge får det bedre. Han på campingen og hun kan oppfylle egne drømmer. Anonymkode: 496da...2b0
AnonymBruker Skrevet 27. juni #20 Skrevet 27. juni Selvfølgelig ligger det mer bak. Jeg har sagt mange, mange, mange ganger at jeg ville reise på annen ferie opp gjennom årene. Til og med når barna ikke ville mer, så jeg en mulighet til at vi kunne gjøre noe annet. Men, nei barna MÅTTE være med. Resultat: krangling og surmulinga hele ferien. Men så lenge han fikk øl var jo alt bra. Og jeg måtte jo være edru i tilfelle vi skulle kjøre o.a. Og jeg fikk ivertfall ikke reise alene på ferie. Det var helt uaktuelt og ville ikke ta seg ut. Familie reiser på ferie ilag Helt utrolig at en så liten bagatell skal velte et ekteskap, men nå er det nok. Han har forresten skrive under på papirene,så vi blir nok skilt. Anonymkode: c2292...c30 10 13 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå