Kvalitet Skrevet 27. juni #1 Skrevet 27. juni Meg og mannen skal ha datenight i kveld. Vi er i 50 åra. 🤩Vil gjerne lage noe godt og enkelt til han. Vi er ikke veldig fan av biff. Jeg trenger gode innspill da jeg er helt tom for ideer 😅
AnonymBruker Skrevet 27. juni #2 Skrevet 27. juni Det er jo som å spørre hvor langt er et tau for det kommer jo an på hva dere begge to liker, hva slags type mat, hva du liker/kan lage på kjøkkenet... Jeg er jo veldig glad i pasta. Pasta med laks i fløtesaus er jo en klassiker. Men det betyr jo ingenting hvis dere ikke er så glad i pasta. Anonymkode: 4ba43...e8a 1
Kvalitet Skrevet 27. juni Forfatter #3 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo som å spørre hvor langt er et tau for det kommer jo an på hva dere begge to liker, hva slags type mat, hva du liker/kan lage på kjøkkenet... Jeg er jo veldig glad i pasta. Pasta med laks i fløtesaus er jo en klassiker. Men det betyr jo ingenting hvis dere ikke er så glad i pasta. Anonymkode: 4ba43...e8a Takk for innspill. Er åpen for det meste. Laks og pasta hørtes kjempegodt ut🤩 1
Linneah2013 Skrevet 27. juni #4 Skrevet 27. juni Så koselig med datenight, hva med en god hjemmelaget lasagne, med focaccia, salat og en god vin? Tror jeg må lage det selv idag 🤭 Kos dere masse 🥰
Kvalitet Skrevet 27. juni Forfatter #5 Skrevet 27. juni Linneah2013 skrev (Akkurat nå): Så koselig med datenight, hva med en god hjemmelaget lasagne, med focaccia, salat og en god vin? Tror jeg må lage det selv idag 🤭 Kos dere masse 🥰 Mmm det hørtes godt ut🥰 Absolutt aktuelt😊
AnonymBruker Skrevet 27. juni #7 Skrevet 27. juni Vi har nesten alltid datenight i helgen. Noen retter vi liker å lage er: Risotto Osso bucco Hjemmelaget pizza Kylling piccata Coq au vin torskefilet med kapers, smør og sitron Fiskesuppe og hjemmebakte baguetter Anonymkode: 8f7eb...1f4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #8 Skrevet 27. juni Ovnsbakt klippfisk Indisk curry Rypebryst med kremet jordskokk og eple(ligger en god oppskrift på matprat) Bacalao (tar litt tid, men er verdt det) Rettene med klippfisk rekker du ikke i kveld siden fisken må vannes ut, men kanskje til en annen gang?😊 Anonymkode: cfe72...44f
AnonymBruker Skrevet 27. juni #9 Skrevet 27. juni Forrett: https://www.altasiatisk.no/2023/12/sashimi-salat-med-chilimajones-og-rekechips/ Hovedrett: https://www.altasiatisk.no/2023/02/thai-kylling-med-cashewnotter/ Anonymkode: 779ca...de1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #10 Skrevet 27. juni Lag en caprese-salat, spekemat, foccacia, litt ost, marmelade osv. Rett og slett et bord med plukkemat som man kan sitte lenge og kose seg med Anonymkode: 70f1b...7dc 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #11 Skrevet 27. juni Loff og reker, enkelt og godt.😊 Anonymkode: 06f8e...069 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #12 Skrevet 27. juni En god pai, med godt fyll, en god salat og jordbær til dessert. Anonymkode: 466f6...278 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #13 Skrevet 27. juni Kyllingbiter i tortilla eller pita med salat til? Bakt potet? Risotto, stekte pølser med potetstappe, kyllingsuppe med hvitløksbrød, bakte poteter med stekt laks, rømme, blomkål til? Anonymkode: 3dd2a...763
AnonymBruker Skrevet 27. juni #14 Skrevet 27. juni Bakt blomkål, gjerne med parmesan og/eller bacon 😊 Anonymkode: bd5b9...3ae
AnonymBruker Skrevet 27. juni #16 Skrevet 27. juni Hva med ananas? Bra for vaginal flora, -lukt, og -smak. Anonymkode: e3d16...f08
AnonymBruker Skrevet 27. juni #17 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Loff og reker, enkelt og godt.😊 Anonymkode: 06f8e...069 Nå er jeg for sent ute, men det var det jeg ville foreslått også. Lite forberedelse, veldig godt, vanskelig å gjøre noe feil og veldig koselig å sitte å "dille" med. Vet om mange retter som er vel så gode, men det å spise reker tar jo litt tid der store deler av den ikke foregår med munnen full av mat sånn at man har anledning til å snakke sammen 🥰 Anonymkode: 08aab...273 1
Brunello Skrevet 27. juni #18 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Vi har nesten alltid datenight i helgen. Noen retter vi liker å lage er: Risotto Osso bucco Hjemmelaget pizza Kylling piccata Coq au vin torskefilet med kapers, smør og sitron Fiskesuppe og hjemmebakte baguetter Anonymkode: 8f7eb...1f4 Eller en helt vanlig helg som vi kaller det. 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #19 Skrevet 28. juni Brunello skrev (9 timer siden): Eller en helt vanlig helg som vi kaller det. Det kan man også kalle det ja 😁 Anonymkode: 8f7eb...1f4
AnonymBruker Skrevet 28. juni #20 Skrevet 28. juni Brunello skrev (10 timer siden): Eller en helt vanlig helg som vi kaller det. Datenight hos oss er en kveld med litt god mat, litt vin, men det viktigste er at det er en kveld uten tv. Vi sitter ved spisebordet hele kvelden og prater, bare oss to. Anonymkode: 8a849...7b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå