AnonymBruker Skrevet 27. juni #1 Skrevet 27. juni Jeg har møtt en fyr. Utrolig hyggelig og snill. Og å ligge inntil, god å kysse på. Den generelle kjemien er bra. Men jeg er ikke seksuelt tiltrukket, noe jeg merker han er. Jeg har ingen ønske om å stryke/ta på han eller gå hele veien. Kan dette endre seg med tid, eller er det kjørt? Anonymkode: ab266...7af
AnonymBruker Skrevet 27. juni #2 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har møtt en fyr. Utrolig hyggelig og snill. Og å ligge inntil, god å kysse på. Den generelle kjemien er bra. Men jeg er ikke seksuelt tiltrukket, noe jeg merker han er. Jeg har ingen ønske om å stryke/ta på han eller gå hele veien. Kan dette endre seg med tid, eller er det kjørt? Anonymkode: ab266...7af Ja, dersom du får følelser for ham Hvorfor ligger du og kysser på en fyr du ikke har følelser for og ikke blir tiltrukket av ? Anonymkode: d9f66...db5 12 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #3 Skrevet 27. juni Jeg vil si nei 🫣 Men mennesker er så forskjellige, det er ikke nødvendigvis sannheten for deg TS. Men for min del, en sterk seksuell tiltrekningskraft rett fra begynnelsen, det at jeg finner personen seksuelt attraktiv og vil utforske, det har resultert i lengre forhold. Jeg har også vært der da jeg tenkte men han er veldig bra for meg og snill og virker som en god person - men nei, for min del kom ikke seksuell tiltrekning senere og jeg måtte avslutte forholdet etter noen månader, det var ikke poeng å fortsette. Anonymkode: d441d...4a6 6
AnonymBruker Skrevet 27. juni #4 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja, dersom du får følelser for ham Hvorfor ligger du og kysser på en fyr du ikke har følelser for og ikke blir tiltrukket av ? Anonymkode: d9f66...db5 Fordi hun syns han er utrolig hyggelig og hun skulle ønske hun følte seg tiltrukket? Hun er nok tiltrukket av han som person, men kanskje ikke seksuelt? Svar til ts: Tror det kan være vanskelig for noen her på kg å si. Og tror du bare må prøve det ut og se hva som skjer. Er ikke noe galt i det. Av og til tar det litt tid, av og til vet man med en gang. Gjør det du har lyst til og følg magefølelsen Anonymkode: 7830e...218 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #5 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ja, dersom du får følelser for ham Hvorfor ligger du og kysser på en fyr du ikke har følelser for og ikke blir tiltrukket av ? Anonymkode: d9f66...db5 Fordi jeg merker det er noe der. Prøver å finne utav hva. Men som sagt, den seksuelle tiltrekningen er ikke til stede desverre Anonymkode: ab266...7af
AnonymBruker Skrevet 27. juni #6 Skrevet 27. juni Personlig har jeg ikke tro på at det plutselig kommer. Livet er uansett for kort til å fremtvinge følelser for en fyr man i utgangspunktet ikke passer sammen med. Du liker nok at han liker deg. Det er vanlig å like å bli likt. Samboeren min har hatt sex med en drøss kvinner opp gjennom årene som var på knærne etter han. Han likte oppmerksomheten, å bli begjært. Han ble ikke forelsket eller tiltrukket, men hadde veldig lyst, siden de enten på papiret var bra, veldig deilige, utseendemessig noe han synes er sexy, klarte fint å ha sex, men som sagt, følelsene uteble. Når følelsene ikke var der uteble innsatsen og initiativ fra hans side. Og når kvinnene ville mer, ville han mindre. Så møttes vi. Han fikk følelser han ikke visste fantes. Han løper fortsatt etter meg, og det etter 3 år sammen. Han elsker meg og vil alt. Flytte sammen, elske, reise, dele barna sine med meg, gi meg hele verden, kjøpe hus sammen, koser, kysser, ringer, sender meldinger gjennom arbeidsdagen, trener sammen, og uendelig tilgang på deilig sex. Bestevenn og elsker i en og samme pakke ❤️ Anonymkode: 05fe0...f22 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #7 Skrevet 27. juni For meg tar seksuell attraksjon noen sekunder. Det er ikke noe som utvikler seg over tid. For meg er det bortkastet tid å møte noen over tid «for å se om det utvikler seg». Anonymkode: 7aac4...0b9 7 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #8 Skrevet 29. juni nei, det tror jeg ikke. For min del må den tiltrekningen komme med en gang. Anonymkode: 02b92...f8c 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #9 Skrevet 29. juni Hva er grunnen da? Har han litt for mye mage? Anonymkode: f955f...678
FrkSolsikke Skrevet 29. juni #10 Skrevet 29. juni Det kan godt hende at det blir bedre enn du tror, å ha sex med han. Ofte kan sexen være såpass bra at man får følelser. Så jeg ville gitt det et forsøk 😁🥳🥳 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #11 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (På 27.6.2025 den 10.05): Jeg har møtt en fyr. Utrolig hyggelig og snill. Og å ligge inntil, god å kysse på. Den generelle kjemien er bra. Men jeg er ikke seksuelt tiltrukket, noe jeg merker han er. Jeg har ingen ønske om å stryke/ta på han eller gå hele veien. Kan dette endre seg med tid, eller er det kjørt? Anonymkode: ab266...7af Kanskje du er aseksuell ? Hvis du kjenner du ikke vil ha sex med han, synes jeg du skal la han være og la han få sjans til å finne ei som vil ha han. Tvilsomt at det plutselig snur for deg, selv om det KAN skje etter at dere har hatt sex. Han høres ut til å være en fin fyr, ikke hold på han hvis du vet det ikke blir dere. Anonymkode: 4bd62...89e 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #12 Skrevet 29. juni Kynisk å narre folk slik. La han finne ei som virkelig vil ha han. Anonymkode: 1425c...9af 3 1
Virrevirrevapp Skrevet 29. juni #13 Skrevet 29. juni FrkSolsikke skrev (57 minutter siden): Det kan godt hende at det blir bedre enn du tror, å ha sex med han. Ofte kan sexen være såpass bra at man får følelser. Så jeg ville gitt det et forsøk 😁🥳🥳 Nei, det blir ikke bra å ha sex med en hun ikke kjenner noe av å kysse. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni #14 Skrevet 29. juni Ja, det kan komme!! Jeg daten en som jeg tenkte jeg aldri kunne bli tiltrukket av. Men jeg likte han så godt, så vi fortsatte å treffes. Og nesten Fra den ene dagen til den neste, begynte jeg å bli tiltrukket. Jeg så hvor sexy han egentlig var, måten han gikk på, de fine hendene, ryggen, smilet. Ble helt skjelven, og også skrekkslagen over at jeg nesten hadde latt denne mannen gå. Og nå har vi bodd sammen i fire år, og han er nesten som en magnet for meg, jeg er fortsatt bare så sinnsykt fysisk tiltrukket av den mannen. Han er bare verden kjekkeste. Og så utrolig glad for at jeg ga det litt tid og en sjanse til å utvikle seg. Anonymkode: b489d...e7e 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #15 Skrevet 29. juni Den kommer med orgasmene. Tror du har bestemt deg, du har latt det gå langt, med kosing. Dere har en kjemi, du liker han, han passe kanskje godt i fremtids planene dine? Seksuell tiltrekning kommer. Det er ikke engang slik at seksuell tiltrekning er konstant i et samliv, betyr ikke at det er borte for alltid fordi dødt for en periode. Anonymkode: 541c5...3b2
Fighter83 Skrevet 29. juni #16 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (På 27.6.2025 den 10.05): Jeg har møtt en fyr. Utrolig hyggelig og snill. Og å ligge inntil, god å kysse på. Den generelle kjemien er bra. Men jeg er ikke seksuelt tiltrukket, noe jeg merker han er. Jeg har ingen ønske om å stryke/ta på han eller gå hele veien. Kan dette endre seg med tid, eller er det kjørt? Anonymkode: ab266...7af Jeg ville avsluttet dette. Man kan jo alltids håpe det kommer en lyst men min erfaring er at den aldri kommer. 2
Snok1 Skrevet 29. juni #17 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (På 27.6.2025 den 10.05): Jeg har møtt en fyr. Utrolig hyggelig og snill. Og å ligge inntil, god å kysse på. Den generelle kjemien er bra. Men jeg er ikke seksuelt tiltrukket, noe jeg merker han er. Jeg har ingen ønske om å stryke/ta på han eller gå hele veien. Kan dette endre seg med tid, eller er det kjørt? Anonymkode: ab266...7af Hva mener han om dette? Hvordan snakker dere sammen om dette? 2
Svennis Skrevet 29. juni #18 Skrevet 29. juni Typisk snille og hyggelig karer. Blir bare friendzona Det er en grunn for at damer elsker badboys, ingen vil ha pusekatter.
AnonymBruker Skrevet 29. juni #19 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kynisk å narre folk slik. La han finne ei som virkelig vil ha han. Anonymkode: 1425c...9af Har ikke narret han. Har vært åpen om at jeg ikke er der han er, at jeg trenger tid. Men jeg merker at vi er på veldig forskjellige plasser følelsesmessig, og da blir det urettferdig ovenfor han å forsette. Anonymkode: ab266...7af
AnonymBruker Skrevet 29. juni #20 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har ikke narret han. Har vært åpen om at jeg ikke er der han er, at jeg trenger tid. Men jeg merker at vi er på veldig forskjellige plasser følelsesmessig, og da blir det urettferdig ovenfor han å forsette. Anonymkode: ab266...7af Kast ikke bort mer av tiden hans. Følelser kan man ikke styre, er de ikke der, avslutter man. Anonymkode: 4bd62...89e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå