Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker aldri vannfast mascara, mye fordi jeg ikke tåler sminkefjernere som inneholder olje. Kjøpte en ny mascara her en dag, og damen i parfymeriet forsikret meg om at den ikke var vannfast, bare vannavstøtende. Jadda... Jeg måtte fram med babyolje og greier for å få den bort.

Spørsmålet er vel egentlig om disse tofase-fjernerne til L'oreal og lignende funker godt nok, eller om jeg må ha noe annet. Litt surt å gjøre flere bomkjøp på rad.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To-fase-fjerner fra Loreal er super. Det er en av de beste jeg har prøvd.

Skrevet

Jeg vil IKKE anbefale Loreals tofase-fjerner.. Den fjerner jo ingenting! Må gni og gni... Jeg ville prøvd jojoba-olje. Denne er helt naturlig og ikke basert på mineralolje slik som de fleste andre sminkefjernere for vannfast maskara (og babyolje). Fås på apotek og helsekost og har mange andre bruksområder i tillegg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker nesten bare vannfaste mascaraer, og de eneste fjernerne jeg egentlig synes er bra nok, er tofase-fjernerne fra Biotherm og YSL. Til nød funker den fra Gosh, også.

Jeg liker ikke å bruke ren olje på øyepartiet, får lett hovne øyne av det.

Skrevet

Ja, det er vel samme problemet jeg har. Øynene mine er ikke spesielt bra i dag. Og jeg mener å huske at L'oreal sin tofasefjerner kanskje ikke var så bra for meg den heller.

Jeg har så utrolig lite peiling på akkurat vannfast sminke, det er nesten litt flaut. Men jeg lurer litt på om jeg faktisk må innom parfymeri i morgen da. Hva er prisen på de du nevner, Elphaba?

Gjest Gjesta
Skrevet

Biotherm sin er billigst, men jeg husker ikke eksakt pris. I hvertfall under 200. YSL sin koster like over 200, kanskje 210-220? Jeg bruker vannfast mascara nesten hver dag, og har en flaske stort sett i 3-4 måneder før den er tom, så det er ikke så ille.

Skrevet

Jeg har i flere år brukt en mascara som heter 38o (38 grader). Den er vannfast, men fjernes av alle ting med vann, det må bare holde 38 grader. Synes den er kjempegod, og du slipper å bruke sminkefjerner!

Skrevet

Ja, jeg har den selv. Men spørsmålet var om sminkefjerner siden jeg nå faktisk har brukt over 200 kroner på en vannfast mascara.

Skrevet

Anbefaler den to faset fra YSL på det varmeste. den fra Loreal var jeg ikke så fornøyd med.

Skrevet

Virker som det er veldig delte meninger om Loreal sin tofase fjerner. Men jeg liker denne godt i alle fall.

Gjest gjesten
Skrevet

Den to-fasede fra YSL er veldig god, men jeg vil også anbefale Lancome sin sminkefjerner for vannfast maskara. Jeg bruker linser og har med disse to sminkefjernerne aldri hatt problemer med øynene.

Gjest Jalileh
Skrevet
Jeg vil IKKE anbefale Loreals tofase-fjerner.. Den fjerner jo ingenting! Må gni og gni... 

Enig. Føles ut som om den river i stykker huden under øynene.

Skrevet

Valget falt på Kanebo sin tofase-fjerner. Parfymeridama gikk med bestemte skritt bort til Clinique da jeg sa at jeg ikke tålte den typen fjernere så godt. Jeg fikk snakket henne bort fra den siden jeg har reagert på alt jeg har prøvd fra Clinique.

Fjerneren funket bra, jeg har ikke sånn fælt oljelag rundt og i øynene. Den tok mascaraen bra også, uten at jeg trengte å styre med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...