WeirdLady73 Skrevet 27. juni #21 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Traumatisert? Det virker som han vil få meg hektet på dette. Hva hjelper det han ? Anonymkode: 5fde6...0b2 Du skal ikke hjelpe han. Han må finne likesinnede som ser og fortår han 1
WeirdLady73 Skrevet 27. juni #22 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): MItt inntrykk av FetLife er at det er mer eller mindre utelukkende BDSM sub-damer der. Så hvis interessene ligger annetsteds tror jeg det er lite å hente. Anonymkode: 52bac...4a0 😂nei det tar du virkelig feil. Der er alt fra A til Å i ALLE kategorier, selv for de som ikke har interesse for bdsm. Bdsm er bare en bit, så uansett din smak eller interesse er det folk for deg.
AnonymBruker Skrevet 27. juni #23 Skrevet 27. juni Dette var en utrolig ekkel tråd, men om han vil putte noe inni deg så ville jeg gjort det slutt. Også fordi han virker ubehagelig og over kanten. Huff! Anonymkode: 971ab...f29 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #24 Skrevet 27. juni WeirdLady73 skrev (1 time siden): 😂nei det tar du virkelig feil. Der er alt fra A til Å i ALLE kategorier, selv for de som ikke har interesse for bdsm. Bdsm er bare en bit, så uansett din smak eller interesse er det folk for deg. Jada, det er mange kategorier men 90% av gruppene har kun innlegg fra menn er min erfaring. De damene som er der er i all hovedsak interessert i BDSM. Anonymkode: 52bac...4a0
AnonymBruker Skrevet 27. juni #25 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Greia er at jeg har blitt revet med fordi jeg liker han så godt, jeg er veldig fascinert av han og han er utrolig tiltrekkende. Syntes den fetishen er litt vel på kanten men jeg er med i hans fantasi om du skjønner. Hvorfor er han så inderlig tent uten å ha følelser. Jeg må nok holde følelsene litt på avstand for jeg merker de er der, men jeg feier de av banen. Anonymkode: 5fde6...0b2 Å være tent og å ha følelser er noe som, som majoriteten av menn - spesielt mennesker i kinkmiljøer, ikke har noen som helst korrelasjon med følelser! Dette må du bare slå fra deg som en sammenheng med én gang. Ingenting av det du skriver tyder på forelskelse, ærlig talt. Det er ikke tegn på forelskelse. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Traumatisert? Det virker som han vil få meg hektet på dette. Hva hjelper det han ? Anonymkode: 5fde6...0b2 Hvis du går med på dette, hjelper det han jo enormt. Han får fri tilgang til en naiv dame som lar han gjøre hva han vil uansett hva slags ekstrem fetisj det er, fordi hun så sårt ønsker at han skal falle for henne....... Anonymkode: 67ded...230 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #26 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du bør avslutte. Mest fordi du har følelser og han ser på deg som sexleketøyet sitt. Anonymkode: c6148...171 Dette! Anonymkode: 67ded...230 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #27 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Greia er at jeg har blitt revet med fordi jeg liker han så godt, jeg er veldig fascinert av han og han er utrolig tiltrekkende. Syntes den fetishen er litt vel på kanten men jeg er med i hans fantasi om du skjønner. Hvorfor er han så inderlig tent uten å ha følelser. Jeg må nok holde følelsene litt på avstand for jeg merker de er der, men jeg feier de av banen. Anonymkode: 5fde6...0b2 Avslutt dette, ekstrem kåthet og tenning har ikke noe med følelser å gjøre. Du har følelser, back off før du blir såret. Anonymkode: 296ae...89f 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni #28 Skrevet 27. juni Dette er jo nesten som sånn clickbait, han vil gjøre noe helt utrolig sykt med meg. Det oppstår masse spekulasjoner og aktivitet, men kanskje vi klarer å hale det ut til 10 sider. Anonymkode: 66514...610 4
Virrevirrevapp Skrevet 27. juni #29 Skrevet 27. juni Det eldste som spillet noen rolle her, er hva du selv vil, ts.
AnonymBruker Skrevet 28. juni #30 Skrevet 28. juni Virrevirrevapp skrev (14 timer siden): Det eldste som spillet noen rolle her, er hva du selv vil, ts. Jeg liker han menntror han har misforstått greia. Jeg er kåt på han og ikke noe rundt, for å være ærlig så har jeg ingen fetisher. Det er veldig på kanten det han liker å se, men han tenner på at JEG gjør det. Så han håper å få meg tent på dette! Han vil jeg skal vi bli avhengig, det merker jeg. Han var ikke sånn tidligere, så skjønner ikke helt. Tror dere han er litt gær'n? Anonymkode: 5fde6...0b2
AnonymBruker Skrevet 28. juni #31 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg liker han menntror han har misforstått greia. Jeg er kåt på han og ikke noe rundt, for å være ærlig så har jeg ingen fetisher. Det er veldig på kanten det han liker å se, men han tenner på at JEG gjør det. Så han håper å få meg tent på dette! Han vil jeg skal vi bli avhengig, det merker jeg. Han var ikke sånn tidligere, så skjønner ikke helt. Tror dere han er litt gær'n? Anonymkode: 5fde6...0b2 Er det noe ulovlig? Eller er det bare en ekstrem fetisj, men ufarlig sådan? Du burde ikke gjøre noe du ikke selv tenner på. Anonymkode: 67ded...230
AnonymBruker Skrevet 28. juni #32 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det noe ulovlig? Eller er det bare en ekstrem fetisj, men ufarlig sådan? Du burde ikke gjøre noe du ikke selv tenner på. Anonymkode: 67ded...230 Mange gjør ting de ikke tenner på i seg selv, fordi de blir kåte av at partner tenner så mye på det. Da synes jeg ikke det gjør noe. Selvsagt bør man ikke gjøre noe som byr en direkte imot, men å f.eks la en partner med fotfetisj massere føttene dine selv om du ikke direkte tenner på det er neppe noe problem for de fleste. Anonymkode: 52bac...4a0 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #33 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mange gjør ting de ikke tenner på i seg selv, fordi de blir kåte av at partner tenner så mye på det. Da synes jeg ikke det gjør noe. Selvsagt bør man ikke gjøre noe som byr en direkte imot, men å f.eks la en partner med fotfetisj massere føttene dine selv om du ikke direkte tenner på det er neppe noe problem for de fleste. Anonymkode: 52bac...4a0 Du synes virkelig denne tråden er rette tråden å begynne med kverulering, når vi ser konteksten TS beskriver? Anonymkode: 67ded...230 2
Ingv38 Skrevet 29. juni #34 Skrevet 29. juni Synes fetisher kan være både spennende og turn on til tider men dette ble i overkant kryptisk for at jeg klarer å henge med😳 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni #35 Skrevet 29. juni Dette er for kryptisk å g vanskelig å svare på. 1. Følelsene kan du ikke overse eller dytte vekk - dere må begge to avklare den følelsesmessige siden 2. Ang fetisj - jeg syntes noen her tar litt av når vi ikke vet hva det er. Om det handler om at du penetrerer av noe så ser jeg ikke umiddelbart en fare i det. Selv lærte jeg meg fort å tenke på wet når jeg var sammen med en som likte det. Jeg elsker det og det tente meg enormt siden han ble så ekstremt kåt og som det var det nettopp at jeg gjorde det som var viktig. Jeg var redd jeg skulle bli avhengig og savne det i et annet forhold - men det ble ikke slik - i et annet forhold er det helt andre ting han tenner på som gir meg samme spenning. Jeg anerkjenner at jeg er villig og kan tenne rått på det aller meste - så lenge jeg hører den intense kåte pusten hos den andre. Jeg ser ikke problemet i det. Jeg ødelegges ikke. Nb: svaret mitt er med forbehold om at dette ikke er noe farlig, ulovlig osv Anonymkode: fc46e...bda
Fighter83 Skrevet 29. juni #36 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (På 27.6.2025 den 9.31): Dette er såpass at jeg ikke vil prate høyt konkret hva. Men det gjelder en jeg har hatt som elsker siden 2020. Han virker innerst inne veldig interessert i meg, siden han tenner ufattelig mye på meg. Nå den siste tiden (2mnd) har han prøvd å fått en ting til å bli tennende. Det er ikke et menneske, men han vil se meg i en posisjon der jeg blir pult av noe. Han dagdrømmer og fått det på hjernen. Går konstant kåt på meg. Det rare er at det er meg i den settingen han fantaserer om og ikke andre. Hvorfor er han så oppslukt? Er det et tegn på besettelse/forelskelse eller hva? Han sier han ikke har vært så tent siden ungdomstiden og vil ha sex flere ganger etter hverandre med meg. Han er i midten av 30årene Han sier vi ikke kunne vært sammen med hverandre kun fordi vi ville vært litt vilw sammen. Jeg har ikke følelser for han, det går fint. Men han er på omtrent hver dag og vil se meg i den kinky situasjonen som er litt grov og ekkel igrunnen. Anonymkode: 5fde6...0b2 Han fortsetter å være pågående ang det fordi du svarer han. Bare slutt å svare han når samtalen går over på dette. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli #38 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (På 29.6.2025 den 18.38): Hva går fetishen ut på? Anonymkode: b11ff...28e Jeg er også veldig nysgjerrig 😊 Anonymkode: 79eb5...85a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå