Gå til innhold

Han har fetisher

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er såpass at jeg ikke vil prate høyt konkret hva. Men det gjelder en jeg har hatt som elsker siden 2020. Han virker innerst inne veldig interessert i meg, siden han tenner ufattelig mye på meg. 

Nå den siste tiden (2mnd) har han prøvd å fått en ting til å bli tennende. Det er ikke et menneske, men han vil se meg i en posisjon der jeg blir pult av noe. 

Han dagdrømmer og fått det på hjernen. Går konstant kåt på meg. Det rare er at det er meg i den settingen han fantaserer om og ikke andre. Hvorfor er han så oppslukt? Er det et tegn på besettelse/forelskelse eller hva? 

Han sier han ikke har vært så tent siden ungdomstiden og vil ha sex flere ganger etter hverandre med meg. Han er i midten av 30årene

Han sier vi ikke kunne vært sammen med hverandre kun fordi vi ville vært litt vilw sammen. Jeg har ikke følelser for han, det går fint. Men han er på omtrent hver dag og vil se meg i den kinky situasjonen som er litt grov og ekkel igrunnen. 

Anonymkode: 5fde6...0b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig kink. Men tenner ikke du på det, så si ifra.

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
fjær skrev (6 minutter siden):

Greia er at jeg har blitt revet med fordi jeg liker han så godt, jeg er veldig fascinert av han og han er utrolig tiltrekkende. Syntes den fetishen er litt vel på kanten men jeg er med i hans fantasi om du skjønner. Hvorfor er han så inderlig tent uten å ha følelser. Jeg må nok holde følelsene litt på avstand for jeg merker de er der, men jeg feier de av banen. 

AnonymBruker
Skrevet
fjær skrev (8 minutter siden):

Vanlig? Altså uansett ha det gjelder? Han kan se en skapning (sier ikke hva) pule meg, at jeg blir voldtatt av flere. Osv. Uten at han vil gjøre det selv, det vil han ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel en hund du snakker om. Sykt spør du meg. Hadde løpt for livet 

Anonymkode: 44457...b17

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei. Ikke akkurat det nei. Gad... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men ja, d hadde vært sykt? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, det hadde vært sykt, sykelig sykt og ikke minst STRAFFBART om samboeren din ønsker at du skal bli pult av et DYR. Herregud, si nå hva det er sånn at man faktisk kan gi råd. 

Anonymkode: 77b96...9ab

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Uten å helt se hva det er tenker jeg at noen fantasier er både spennende og fascinerende men gjerne kan forbli i fantasiene😳

AnonymBruker
Skrevet

Alle i hele verden har en form for fetisj. Men alle vet ikke hva. 

Anonymkode: fdc58...6f5

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe som lever? 

Anonymkode: 67ee5...39b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Folk har allverdens fantasier, også ting mange ville kalle sykt. Jeg tenker at en god del fantasier bør forbli i hodet, som denne her. Å  sette den ut i livet er heldigvis blitt ulovlig, men det er lov å fantasere om det meste.

Anonymkode: 7365a...53c

Skrevet

Jeg tror vi er flere som trenger en oppdatering her😳😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg kan virkelig ikke greit i detalj😅 denne bør forbli i has hode. Skjønner bare ikke hvorfor ha ser meg i den settingen. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hund. Det er vel straffbart å fullføre, null dyreplageri 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke følelser for han, det går fint.

Hvorfor er han så oppslukt? Er det et tegn på besettelse/forelskelse eller hva? 

Greia er at jeg har blitt revet med fordi jeg liker han så godt, jeg er veldig fascinert av han og han er utrolig tiltrekkende. Syntes den fetishen er litt vel på kanten men jeg er med i hans fantasi om du skjønner. Hvorfor er han så inderlig tent uten å ha følelser. Jeg må nok holde følelsene litt på avstand for jeg merker de er der, men jeg feier de av banen. 

Har du følelser eller har du ikke? Vil du at han skal ha følelser for deg eller vil du at han bare skal tenne på deg? 

Du skriver litt motstridende her :) 

Uansett, ikke gjør ting du ikke er komfortabel med. 

Anonymkode: b49b8...416

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du bør avslutte. Mest fordi du har følelser og han ser på deg som sexleketøyet sitt. 

Anonymkode: c6148...171

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette er såpass at jeg ikke vil prate høyt konkret hva. Men det gjelder en jeg har hatt som elsker siden 2020. Han virker innerst inne veldig interessert i meg, siden han tenner ufattelig mye på meg. 

Nå den siste tiden (2mnd) har han prøvd å fått en ting til å bli tennende. Det er ikke et menneske, men han vil se meg i en posisjon der jeg blir pult av noe. 

Han dagdrømmer og fått det på hjernen. Går konstant kåt på meg. Det rare er at det er meg i den settingen han fantaserer om og ikke andre. Hvorfor er han så oppslukt? Er det et tegn på besettelse/forelskelse eller hva? 

Han sier han ikke har vært så tent siden ungdomstiden og vil ha sex flere ganger etter hverandre med meg. Han er i midten av 30årene

Han sier vi ikke kunne vært sammen med hverandre kun fordi vi ville vært litt vilw sammen. Jeg har ikke følelser for han, det går fint. Men han er på omtrent hver dag og vil se meg i den kinky situasjonen som er litt grov og ekkel igrunnen. 

Henvis han til FetLife hvor stort sett vi andre er 😂 Der vil han nok finne passende kinky/pervo partner for sine lyster og fantasier som kommer mer og mer til overflaten høres det ut som. 
Og ja, ta skoene dine fatt å gå kjære deg før han drar deg inn i noe som kan traumatisere og følge deg for resten av livet

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
WeirdLady73 skrev (3 timer siden):

Henvis han til FetLife hvor stort sett vi andre er 😂 Der vil han nok finne passende kinky/pervo partner for sine lyster og fantasier som kommer mer og mer til overflaten høres det ut som. 
Og ja, ta skoene dine fatt å gå kjære deg før han drar deg inn i noe som kan traumatisere og følge deg for resten av livet

MItt inntrykk av FetLife er at det er mer eller mindre utelukkende BDSM sub-damer der. Så hvis interessene ligger annetsteds tror jeg det er lite å hente. 

Anonymkode: 52bac...4a0

AnonymBruker
Skrevet
WeirdLady73 skrev (4 timer siden):

Traumatisert? Det virker som han vil få meg hektet på dette. Hva hjelper det han ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...