Gå til innhold

Ett hemmelig rangerings system. (NB! kan virke støtende innlegg)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn har ett internt rangering system som trer i kraft ubevisst når dem skal sjekke opp randoms i utelivet eller på sosiale medier. Mange tenker ikke over det engang og kaller det "preferanse" eller "min type jente". Det kan kanskje høres litt absurd ut men det er sånn menn skiller ut damene de ønsker å ha sex med.

Rangerings systemet er delt opp i 3 deler, bryst, rumpe og ansikt. Rangeringen er forskjellig for hver enkelt mann, noen liker store, noen liker små osv. Merk at dette brukes som regel med første øyekast, når man blir kjent med personen så er det helt andre faktorer som spiller inn.

Har jenta 0 av 3 deler så er hun en 0-2 på skalaen, har jenta 1 av 3 deler så havner hun på en 3-5 på skalaen, har jenta 2 av 3 deler så er hun en 6-8 på skalaen. Har jenta 3 av 3 deler så er hun en soleklar 9-10 på skalaen.

De aller fleste jenter har som regel 1 eller 2 av 3 deler dessverre og mange som faktisk har 3 av 3 har ikke det livet ut. Som sagt så er alle menn sin rangering individuelt, hvordan jeg rangerer de 3 delene kan være totalt motsatt av hvordan min kompis rangerer.

Så ja, utseende spiller en ganske stor rolle når man skal oppnå kontakt med det motsatte kjønn. Personligheten er en faktor som bidrar til å enten øke jenta på skalaen eller minske, men "startpunktet" på skalaen er hvordan du ser ut og sånn er det bare i dag. Garantert en lignende skala som følger jenter også når dem ser seg ut etter en mann.

Anonymkode: de78b...99b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk for nyttig informasjon🫡

Anonymkode: dc203...818

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Det komiske er at mens enkelte sitter på pcen og overanalyserer, skisserer og lager personlig faglitteratur så er normalt oppegående ute å puler og finner kjærligheten(uten slike analyser)

• Liker 24
  • Nyttig 10
AnonymBruker
Skrevet

Mitt "interne rangerinsystem" som du kaller det ser helt anderledes ut en det du skisserer, TS.

Anonymkode: 450c7...89a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvordan du har fått tilgang til denne viktige informasjonen. Finnes det en hemmelig klubb kun for menn hvor dere utvikler disse avanserte analysene? 🤣

Anonymkode: 43bec...a0a

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (1 time siden):

Det komiske er at mens enkelte sitter på pcen og overanalyserer, skisserer og lager personlig faglitteratur så er normalt oppegående ute å puler og finner kjærligheten(uten slike analyser)

Det komiske er at de som er ute å puler også velger det mest attraktive alternativet de kan få. Så poenget ditt er verdt null.

Anonymkode: e57f4...206

• Liker 1
Skrevet

Og så lurer menn på hvorfor de ikke får seg dame. :ler:

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De fleste menn har ett internt rangering system som trer i kraft ubevisst når dem skal sjekke opp randoms i utelivet eller på sosiale medier. Mange tenker ikke over det engang og kaller det "preferanse" eller "min type jente". Det kan kanskje høres litt absurd ut men det er sånn menn skiller ut damene de ønsker å ha sex med.

Rangerings systemet er delt opp i 3 deler, bryst, rumpe og ansikt. Rangeringen er forskjellig for hver enkelt mann, noen liker store, noen liker små osv. Merk at dette brukes som regel med første øyekast, når man blir kjent med personen så er det helt andre faktorer som spiller inn.

Har jenta 0 av 3 deler så er hun en 0-2 på skalaen, har jenta 1 av 3 deler så havner hun på en 3-5 på skalaen, har jenta 2 av 3 deler så er hun en 6-8 på skalaen. Har jenta 3 av 3 deler så er hun en soleklar 9-10 på skalaen.

De aller fleste jenter har som regel 1 eller 2 av 3 deler dessverre og mange som faktisk har 3 av 3 har ikke det livet ut. Som sagt så er alle menn sin rangering individuelt, hvordan jeg rangerer de 3 delene kan være totalt motsatt av hvordan min kompis rangerer.

Så ja, utseende spiller en ganske stor rolle når man skal oppnå kontakt med det motsatte kjønn. Personligheten er en faktor som bidrar til å enten øke jenta på skalaen eller minske, men "startpunktet" på skalaen er hvordan du ser ut og sånn er det bare i dag. Garantert en lignende skala som følger jenter også når dem ser seg ut etter en mann.

Hva med en blind mann?

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Okei😂 

Anonymkode: 689a5...0d7

AnonymBruker
Skrevet

Du glemte å signere med incel, og fedora-hatten din kunne trengt en vask.

Anonymkode: c3351...a23

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og kjenner igjen absolutt 0 - null - av dette. Og det er ikke fordi det "skjer ubevisst" at jeg deler opp alle kvinner jeg ser i bryst, rumpe og ansikt og gir en score på hver av dem. Selvfølgelig betyr utseende noe for meg også, men det er da ikke noe "hemmelig rangeringssystem".

Dette er helt fremmed for meg, og jeg har aldri hørt en eneste kompis beskrive noe som ligner heller. Høres ut som incelpiss, og i hvert fall noe kokt sammen av en litt enkel sjel som desperat ønsker å ha skjønt noe andre ikke har skjønt. 

Anonymkode: d6fdd...4d1

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Når barn er ca 4 år gamle, går de gjennom en utviklingsfase der de skjønner at ikke alle ser, vet og tenker samme som de. Den forståelsen kommer litt brått på, sjokkerende nesten, og blir litt av en krise i livet. Men det går da et par uker og de er over det, og aksepterer den nye realiteten. Men du TS, virket det som du har aldri kommet så langt? 🤔 Pluss, og det må jeg nesten si høyt, du avslører at du har aldri i ditt liv faktisk kommet så langt som å snakke med ei jente og ikke bare se på, fra avstand. 😅

Uansett, yes vi alle liker å kategorisere, vi som er på leting, dømmer andre som attraktive eller uattraktive. Kriterier som folk har er derimot helt forskjellige. Har ikke du venner, kompiser? Har du aldri tenkt at de har en annen smak enn du? 
noen vil gå for en fin rumpe, den andre vil like pupper, men tredje vil for all del ha ei jente fra samme kommune mens fjerde vil nettopp heller ha ei som er født lengst mulig unna. Men dette er bare av utseende! Det er jo så mye mer. Noen er veldig tiltrukket av omsorgsfulle jenter mens andre vil ha sexy og tøft, noen vil ha rolig havn, andre vil ha spenning og fest, osv osv. Vi alle bare prøver å finne noen som vil gjøre livet vårt bedre, rikere og morsommere, enn singellivet. Husker at du selv også må være en slik person - en som beriker livet til kjæresten din og ikke motsatt.

Anonymkode: 7d33e...a56

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det komiske er at de som er ute å puler også velger det mest attraktive alternativet de kan få. Så poenget ditt er verdt null.

De får pult da? Det gjør ikke folk som sitter å overanalyserer noe så basic som sosial kontakt. Det er IKKE attraktivt å sitte som evig singel og dikte opp ville hypoteser om hvorfor menn eller kvinner er slik eller sånn. De har missa en vesentlig faktor og det er at mennesker er individer.

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Selvfølgelig fungerer det slik! Men hva som gjør noen attraktiv er individuelt. Et universelt, tredelt rangeringssystem? Næ

Anonymkode: b19ea...0d7

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Når barn er ca 4 år gamle, går de gjennom en utviklingsfase der de skjønner at ikke alle ser, vet og tenker samme som de. Den forståelsen kommer litt brått på, sjokkerende nesten, og blir litt av en krise i livet. Men det går da et par uker og de er over det, og aksepterer den nye realiteten. Men du TS, virket det som du har aldri kommet så langt? 🤔 Pluss, og det må jeg nesten si høyt, du avslører at du har aldri i ditt liv faktisk kommet så langt som å snakke med ei jente og ikke bare se på, fra avstand. 😅

Uansett, yes vi alle liker å kategorisere, vi som er på leting, dømmer andre som attraktive eller uattraktive. Kriterier som folk har er derimot helt forskjellige. Har ikke du venner, kompiser? Har du aldri tenkt at de har en annen smak enn du? 
noen vil gå for en fin rumpe, den andre vil like pupper, men tredje vil for all del ha ei jente fra samme kommune mens fjerde vil nettopp heller ha ei som er født lengst mulig unna. Men dette er bare av utseende! Det er jo så mye mer. Noen er veldig tiltrukket av omsorgsfulle jenter mens andre vil ha sexy og tøft, noen vil ha rolig havn, andre vil ha spenning og fest, osv osv. Vi alle bare prøver å finne noen som vil gjøre livet vårt bedre, rikere og morsommere, enn singellivet. Husker at du selv også må være en slik person - en som beriker livet til kjæresten din og ikke motsatt.

Anonymkode: 7d33e...a56

En del av dem vil ha noen som fungerer som mamman deres i huset pluss alltid sier ja til sex. 

Anonymkode: b19ea...0d7

• Liker 1
Skrevet

Tenk å være så opphengt i "bryst, rumpe og ansikt" at du må ha et internt regneark for å bestemme hvem som er verdt å snakke med. Dette høres mer ut som du prøver å sjekke opp en karakter i FIFA enn et ekte menneske.

Kvinner er ikke Pokémon-kort du skal samle etter hvor mange "stats" de har. Og hvis du trenger et skala-system for å forstå tiltrekning, så er det kanskje ikke jentene det er noe galt med. Det er deg som mangler personlighet.

Og newsflash. Jenter har også preferanser, men vi trenger ikke sitte og skrive patch notes om folks kropper for å føle oss som noen. Dette innlegget hadde vært litt trist om det ikke også var så jævlig flaut.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nøyaktig som jeg har rangert menn i hele mitt liv. 

Og jeg har aldri gått for noe dårligere enn 3 av 3. 

Hilsen kvinne 60 år ;) 

Anonymkode: 311c6...00c

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nøyaktig som jeg har rangert menn i hele mitt liv. 

Og jeg har aldri gått for noe dårligere enn 3 av 3. 

Hilsen kvinne 60 år ;) 

Anonymkode: 311c6...00c

Så er det den individuelle forskjellen, hvordan skal dine 3 se ut og har det vært forandring over tid?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg lurer på hvordan du har fått tilgang til denne viktige informasjonen. Finnes det en hemmelig klubb kun for menn hvor dere utvikler disse avanserte analysene? 🤣

Anonymkode: 43bec...a0a

Ja det gjør vi på det månedlige patriarkat møtet. Samtidig som vi bestemmer hvordan vi skal styre verden og undertrykke kvinner neste måned.

Anonymkode: 73b78...926

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så ja, utseende spiller en ganske stor rolle når man skal oppnå kontakt med det motsatte kjønn

Du store all verden.

Ring VG.

Ny og banebrytende kunnskap har dukket opp.

Mennesker tiltrekkes først av av ytre faktorer, før de "går videre" til å bli bedre kjent.

Her lukter det Nobelpris i biologi eller noe sånt. Minst.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...