Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt mellomlanding med fly, men måtte gjøre det nå. Mellomlanding i Frankfurt i 7 timer. Har kun med håndbagasjen så trenger ikke stresse med det. 

Men kan jeg forlate flyplassen? Har lyst å sove disse timene da det er midt på natta. Eller finnes det hotell på flyplassen eller liknende? 

Anonymkode: 7e844...bd4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Frankfurt er fullt lov å gå ut ja. Bare husk å være tilbake 2 timer før avgang 🙂

Anonymkode: a5f04...3a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Null problem å gå ut ved lang mellomlanding. Men de syv timene dine blir kanskje ikke så "lange" som du tenker hvis det er syv timer fra landing til ny avgang: Frankfurt er en busy flyplass. La oss si du lander midnatt. Da er du neppe av flyet og ut av terminalen før en time senere. Det tar tid å taxe flyet til gate, tømme flyet og traske gjennom flyplassen. I morgentimene er denne flyplassen hektisk, og du bør være passert sikkerhetskontrollen en drøy halvannen før avgang. Da blir det noen få dyre timer med søvn.

My Cloud som er nevnt over mer tar ikke innsjekk etter 22 om kvelden...

Mer info:

https://www.sleepinginairports.net/guides/frankfurt-airport-guide.htm

Anonymkode: 08c56...53c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier alltid spørre chat gpt om anbefalinger, ut i fra hva jeg ønsker. Alt fra kapsel-rom inne på terminalen, hotell utenfor, shoppingsenter utenfor, frisør eller SPA, treningssenter, reise inn til byen, eller kjøpe seg inn i lounge.

Anonymkode: b65f8...1c0

• Liker 1
Skrevet

Butter og jeg brukte lounge i Bangkok, da vi hadde mellomlanding der i 4 timer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Der man kan sove på flyplassen koster jo over 2000 kroner så det gidder jeg ikke 😅 men ser man får hotell utenfor innenfor 1 mil for rundt 500 kroner så tenker å gjøre det. Selvfølgelig ikke vits om det blir forsinkelser men 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Der man kan sove på flyplassen koster jo over 2000 kroner så det gidder jeg ikke 😅 men ser man får hotell utenfor innenfor 1 mil for rundt 500 kroner så tenker å gjøre det. Selvfølgelig ikke vits om det blir forsinkelser men 

Test heller kapselsengene de har. Frankfurt er gedigen, og du må beregne mye mer tid på å komme deg fra innsjekk og sikkerhetskontroll til gate enn vi er vant til i Norge. Så av disse 7 timene blir det kanskje bare igjen maks 5 og så skal du reise til og fra hotellet også. 

• Liker 2
Skrevet

På 7 timers mellomlanding så rekker du å sove rundt 1,5-2 timer hvis du drar på hotell utenfor. 
Du har maks 3 timer fysisk på hotellet hvis du har flaks. Du skal sjekke inn og ut der samt rekke å sovne og ta en dusj. Det er en time bare det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...