AnonymBruker Skrevet 27. juni #1 Skrevet 27. juni Det var ett dyr som så ut som en stort ekorn. Den gikk rett frem , hadde en rett strek holdning med en stor og buskete hale. Så ut som om at bakbeina hoppa bortover som en hare. Var ikke hare. Kunne vært rev men så ingen hvit hale. Var skumring så muligens. Vet ikke. Hva kan dette være? Østlandet men ikke ved kysten. Anonymkode: dfce4...433
AnonymBruker Skrevet 27. juni #2 Skrevet 27. juni Om du ikke ser forskjell på ekorn og rev håper jeg det ikke var du som kjørte….. Hvilken størrelse hadde dyret? Anonymkode: 1730a...b51 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #3 Skrevet 27. juni Sannsynligvis en røyskatt eller en liten oter. Hvis du ikke ser forskjell på ekorn og rev bør du for det første ikke kjøre i mørket, dernest ta ny synstest og så se på bilder over hvilke dyr som lever i Norge. Anonymkode: 68fb3...e82 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni #4 Skrevet 27. juni Katt. og sjekk synet ditt. Dette var bekymringsfullt. Anonymkode: 727f2...419
k4ren Skrevet 16. juli #5 Skrevet 16. juli AnonymBruker skrev (På 27.6.2025 den 5.58): Om du ikke ser forskjell på ekorn og rev håper jeg det ikke var du som kjørte….. Hvilken størrelse hadde dyret? Anonymkode: 1730a...b51 AnonymBruker skrev (På 27.6.2025 den 6.16): Sannsynligvis en røyskatt eller en liten oter. Hvis du ikke ser forskjell på ekorn og rev bør du for det første ikke kjøre i mørket, dernest ta ny synstest og så se på bilder over hvilke dyr som lever i Norge. Anonymkode: 68fb3...e82 AnonymBruker skrev (På 27.6.2025 den 6.19): Katt. og sjekk synet ditt. Dette var bekymringsfullt. Anonymkode: 727f2...419 Voldsomt dramatisk da. Hun sa nok ekorn fordi det kunne lignet på ett, bare i revestørrelse. For å beskrive det, altså. Så da kunne det kanskje vært en oter eller røyskatt. Eller mink eller kanskje en mår?
AnonymBruker Skrevet 18. juli #6 Skrevet 18. juli Jeg stemmer på grevling. Bra det bare var ett dyr og ikke flere Anonymkode: dc420...1f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå