SH# Skrevet torsdag kl 22:26 #1 Skrevet torsdag kl 22:26 Hva er lønnsnivået for dere som er autoriserte regnskapsførere ? Skriv gjerne om det er stort/lite byrå, by eller bygd, ansvar o.l Tok siste eksamen våren 2024 og skal søke autorisasjon til høsten, da har jeg 3 år med praksis i regnskapsbyrå Før det jobbet jeg med salgs/administrasjon i privat bedrift, så jeg er forholdsvis ny i gamet.
AnonymBruker Skrevet i går, 00:29 #2 Skrevet i går, 00:29 Kan ikke svare på spørsmålene du har, men har noen spørsmål til deg istedet 🙈 Hvordan er lønnen du har nå? Var det vanskelig å få jobb? Spør fordi jeg holder på å utdanne meg i den retningen selv, ferdig om et år ☺️ Anonymkode: 09557...65e
SH# Skrevet i går, 08:02 Forfatter #3 Skrevet i går, 08:02 Jeg har 620 000 og øker til ca 700 000 når jeg får autorisasjon. Ingen problem å få jobb, det er mye ledig. Jobber i lite byrå og har fått super opplæring. De fleste kollegaene er en generasjon eldre enn meg, og enten i slekt med hverandre eller omgangsvenner. Føler meg litt utenfor og jeg er litt klar for å se etter noe nytt i yngre miljø. På en annen side så blir det kanskje litt utskifting snart, når de eldste begynner å gå av med pensjon. Ingen snakker om lønn på jobben, så jeg aner ikke hvordan jeg ligger an i forhold til andre på mitt kontor.
AnonymBruker Skrevet i går, 14:55 #4 Skrevet i går, 14:55 Jeg arbeider som dette på bygda, to timer unna nærmeste storby. Har 9 års ansiennitet og 730 000 kr i lønn. Så har jeg stort sett overtid på ca 100 000 kr i tillegg pr år, og noen uker avspasering på høsten. Anonymkode: fcf4c...5b7 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden SH# skrev (7 timer siden): Jeg har 620 000 og øker til ca 700 000 når jeg får autorisasjon. Ingen problem å få jobb, det er mye ledig. Jobber i lite byrå og har fått super opplæring. De fleste kollegaene er en generasjon eldre enn meg, og enten i slekt med hverandre eller omgangsvenner. Føler meg litt utenfor og jeg er litt klar for å se etter noe nytt i yngre miljø. På en annen side så blir det kanskje litt utskifting snart, når de eldste begynner å gå av med pensjon. Ingen snakker om lønn på jobben, så jeg aner ikke hvordan jeg ligger an i forhold til andre på mitt kontor. Hvilken lønn begynte du med, og hvordan har lønnsutviklingen vært? Stor eller liten by? Anonymkode: 89d9a...c90
SH# Skrevet 21 timer siden Forfatter #6 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilken lønn begynte du med, og hvordan har lønnsutviklingen vært? Stor eller liten by? Anonymkode: 89d9a...c90 Startet på ca 550 000 for tre år siden, men da var jeg ikke helt ferdig på skolen. Manglet noen studiepoeng for å få bachelorgraden og fullførte det i 2024. Gikk opp i lønn når jeg fikk bacheloren og vil øke igjen når jeg får autorisasjonen. Aner ikke om det er noen større hopp etter det, eller om det er bare årlige lønnsøkning. Liten by. 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden SH# skrev (11 timer siden): Startet på ca 550 000 for tre år siden, men da var jeg ikke helt ferdig på skolen. Manglet noen studiepoeng for å få bachelorgraden og fullførte det i 2024. Gikk opp i lønn når jeg fikk bacheloren og vil øke igjen når jeg får autorisasjonen. Aner ikke om det er noen større hopp etter det, eller om det er bare årlige lønnsøkning. Liten by. Det er jo absolutt ikke verst, kanskje jeg skal vurdere å fullføre jeg også 🫣 trives du med jobben sånn generelt? Anonymkode: 42e36...e59
SH# Skrevet 5 timer siden Forfatter #8 Skrevet 5 timer siden Ja, du må fullføre ☺️👍🏼 Jeg trives sånn generelt. Er ganske utadvent og har god kjemi med kundene mine. Noen kunder ringer mye og har mange rare spørsmål. Jeg liker den delen, snakke med kunder, sjekke problemstillinger osv. Virker som en del kollegaer synes det er bare mas med henvendelser. Kanskje jeg og blir sånn etter 20 år i jobben 😅 Travelt på våren, men mulighet for å avspasere sommer/høst, er en super gode 🤩 Jeg kom fra en arbeidsplass hvor det var fellesferie og lite muligheter for fri på andre tidspunkt om sommeren. 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Høres veldig bra ut, jeg gleder meg til å forhåpentligvis jobbe med regnskap når jeg er ferdigutdannet. Har jobbet innen helse i 20 år, så ser veldig frem til å jobbe med noe helt annet. (Får satse på at arbeidsmarkedet holder seg og at jeg som 40-åring har en sjangs for å få seg jobb 🤓) Anonymkode: 09557...65e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå