AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Hva har jeg på på den første daten? Vi skal kun møtes for kaffe, det er meldt 20 varmegrader og sol.. Hvor pynta går jeg for? Anonymkode: 534dd...993
AnonymBruker Skrevet 27. juni #2 Skrevet 27. juni Hadde valgt jeans og en kul litt sommerlig topp. Pynta opp med høye hæler Anonymkode: fd943...194
AnonymBruker Skrevet 27. juni #3 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hadde valgt jeans og en kul litt sommerlig topp. Pynta opp med høye hæler Anonymkode: fd943...194 Føler du at du selger deg selv i det antrekket der? Det er sikkert en mann hun skal date. Kjoler og skjørt, noe feminint slik at det kan bli flere dager etter hvert om hun får ham på kroken. Heterofile menn liker kvinner som bur på seg selv. Anonymkode: c46ce...fc7 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #4 Skrevet 28. juni Jeg går i sommerkjoler dersom det er 20 grader og sol (med mindre jeg kommer rett fra jobb). Så da hadde jeg gått i kjole. Hvis jeg hadde kommet rett fra jobb, hadde jeg hatt jeans og bluse. Gå i noe som er naturlig for deg. Anonymkode: 188e6...b15 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #5 Skrevet 28. juni Jeg hadde gått i sommerkjole, men nå bruker jeg det hver dag. Så bruk noe du pleier å bruke. Anonymkode: 83b3e...6cf 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #6 Skrevet 28. juni Sommerkjole, eller en løs bukse og singlet. Flipflops eller ballerinasko. Anonymkode: a46f5...a8d
AnonymBruker Skrevet 28. juni #7 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Føler du at du selger deg selv i det antrekket der? Det er sikkert en mann hun skal date. Kjoler og skjørt, noe feminint slik at det kan bli flere dager etter hvert om hun får ham på kroken. Heterofile menn liker kvinner som bur på seg selv. Anonymkode: c46ce...fc7 Ikke alle menn mener at kvinner må gå i skjørt eller kjole for å by på seg selv. De fleste menn liker damer som er seg selv. Hvis man aldri går i kjole eller skjørt ellers, så blir det falskt og feil fremstilling om man bruker det på date. Jeg går aldri i høye hæler, og ville derfor heller ikke brukt det på første date. Jeg bruker lite sminke, og ville derfor heller ikke brukt en halvtime på sminken før første date. Anonymkode: a46f5...a8d 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni #8 Skrevet 28. juni Hadde ikke pynta meg noe særlig. Hadde tatt på en sommerkjole. Anonymkode: 3405f...a5c
AnonymBruker Skrevet 28. juni #9 Skrevet 28. juni Noe du føler deg vel i. Jeg hadde nok valgt jeans, en litt finere t-skjorte enn det jeg bruker til hverdags og loafers. Anonymkode: faa3a...9a4 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni #10 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (22 timer siden): Føler du at du selger deg selv i det antrekket der? Det er sikkert en mann hun skal date. Kjoler og skjørt, noe feminint slik at det kan bli flere dager etter hvert om hun får ham på kroken. Heterofile menn liker kvinner som bur på seg selv. Anonymkode: c46ce...fc7 Hva mener du? Det er mange menn som liker jeans bedre enne kjoler. Og hvis det at jeg har på meg jeans på første date betyr at han ikke vil treffe meg mer, så tenker jeg at det er like greit Anonymkode: fd943...194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå