Gå til innhold

Damer som bruker t skjorter med teite uttrykk på

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Damer i 60- 70 årene, bruker ofte t-skjorter og gensere med logoer eller uttrykk på som ikke gir mening.

I dag så jeg en dame i en svart t-skjorte med bokstaver i sølvfarget glitter på,  og det stod: Flower Maniac

En kunde på rundt 70, dukket opp i en t-skjorte med bilde av blomster og bamser på, og logoen :"Pretty girl 1978".

Min mormor på 84 kan ikke noe  engelsk, og kjøpte en t- skjorte med blomstermotiv foran på brystet og symbolene"🍒 🍑🍆 hot mama", da hun var i Syden.

Vi barna lo oss fillete og spurte hvorfor hun hadde kjøpt en slik t- skjorte, og hun svarte at hun syntes den var fin med frukt på og dessuten var hun jo mamma 😆

Anonymkode: db146...f40

• Liker 3
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lol, hadde verdens mest pripne og blodkristne norsklærer på videregående. Hun dukket stadig opp i en genser med trykket «Hoochie coochie».

Anonymkode: b4d13...417

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

😂 Haha, fantastisk! De gjør livet lysere for oss alle. 

Anonymkode: a85e0...5fa

• Liker 13
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Å nei. Tenk at damer i ufruktbar alder er synlige?!?

Anonymkode: 23227...a74

• Liker 18
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Skal vi som har passert bare kle oss i grått og svart,da?  Ja til mer farger i "alderdommen"! 

Anonymkode: 06e7c...910

• Liker 13
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Moren min syns hun selv var hysterisk morsom da hun fant en t-skjorte med teksten “hands of my melons” med bilde av en melon over hver pupp. Hun brukte den bare i syden.

Anonymkode: c01be...5de

• Liker 10
  • Hjerte 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skal vi som har passert bare kle oss i grått og svart,da?  Ja til mer farger i "alderdommen"! 

passert 70,skulle det være*

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tjukk og på klær for oss feitinger så virker det som om det er vanskelig å ikke skrive noe jævlig kleint som blessed, beautiful, summer fun, winter, fun, sun osv. Kanskje litt utenfor tråden men ville heller hatt en t-skjorte med hoochie coochie enn de der toppene fra zizzi.

Anonymkode: 08053...7c4

• Liker 15
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Å nei. Tenk at damer i ufruktbar alder er synlige?!?

Anonymkode: 23227...a74

Hvordan greide du å ta denne tråden ille opp? Det er jo bare et morsomt innspill i hverdagen. 

Anonymkode: a85e0...5fa

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Litt ved siden av tema,  men da jeg var fjortis, kjøpte min mormor T-skjorte til meg da hun var i Syden.

På den stod det "Enjoy Cocaine". Hun trodde det stod Coca Cola...

Det verste er at jeg brukte den flere ganger også uten at noen voksne rundt meg reagerte.... 

Anonymkode: 21c8a...f9a

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Haha, artig! Livet er for kort til å ikke ta sånt med humor. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Litt ved siden av tema,  men da jeg var fjortis, kjøpte min mormor T-skjorte til meg da hun var i Syden.

På den stod det "Enjoy Cocaine". Hun trodde det stod Coca Cola...

Det verste er at jeg brukte den flere ganger også uten at noen voksne rundt meg reagerte.... 

Anonymkode: 21c8a...f9a

Litt relatert historie. Mormor kjøpte en julegenser til meg da hun var på ferie i London, der det er bilde av en pepperkake med teksten “let’s get baked”. Jeg bruker den hver eneste jul når jeg er hjemme 😂

Anonymkode: c01be...5de

• Liker 7
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ingenting med tekst på, for det liker ikke jeg...men for alle andre uansett kjønn og alder;
kjør på og ha det gøy alle sammen. :) 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg snakker ikke om farger på klærne, men tekst og symboler

Ts

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg er tjukk og på klær for oss feitinger så virker det som om det er vanskelig å ikke skrive noe jævlig kleint som blessed, beautiful, summer fun, winter, fun, sun osv. Kanskje litt utenfor tråden men ville heller hatt en t-skjorte med hoochie coochie enn de der toppene fra zizzi.

Anonymkode: 08053...7c4

Enig😄

AnonymBruker
Skrevet
Melus skrev (16 minutter siden):

Haha, artig! Livet er for kort til å ikke ta sånt med humor. 

Men de som bruker slike t skjorter er jo seriøse og synes de er fine, eller ikke skjønner hva som er trykket på den

Ts

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men de som bruker slike t skjorter er jo seriøse og synes de er fine, eller ikke skjønner hva som er trykket på den

Ts

Mja, jeg tar gjerne stilling til hva som står på en t-skjorte før jeg kjøper den, og kanskje til og med når jeg tar den på, men så stopper det der. Jeg går ikke konstant rundt og tenker på hvordan et klesplagg ser ut, hva som står på det, eller hvordan andre tar budskapet. Man er rimelig spesiell om man løper rundt og vurderer mennesker opp mot t-skjorten de velger å kle seg i. 

Anonymkode: 8eae9...8a7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ts

Det skal du ikke være så sikker på.

Anonymkode: 22ad2...665

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Damer i 60- 70 årene, bruker ofte t-skjorter og gensere med logoer eller uttrykk på som ikke gir mening.

I dag så jeg en dame i en svart t-skjorte med bokstaver i sølvfarget glitter på,  og det stod: Flower Maniac

En kunde på rundt 70, dukket opp i en t-skjorte med bilde av blomster og bamser på, og logoen :"Pretty girl 1978".

Min mormor på 84 kan ikke noe  engelsk, og kjøpte en t- skjorte med blomstermotiv foran på brystet og symbolene"🍒 🍑🍆 hot mama", da hun var i Syden.

Vi barna lo oss fillete og spurte hvorfor hun hadde kjøpt en slik t- skjorte, og hun svarte at hun syntes den var fin med frukt på og dessuten var hun jo mamma 😆

Av de tre eksemplene var det vel bare bestemora di som var upassende/rar?

Hva er galt med å være en blomstergærning? Betyr det noe annet?

At ei på 70 var ei pen jente da hun var 23 (i 1978) er vel ikke så rart 😄

Synes det er verre med de som har band-t-skjorter fra HM…

Anonymkode: 3fffc...a9e

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er mulig mormoren din har sider ved seg som du ikke kjenner så godt….

• Liker 10
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...