AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Har en 4 åring hvor føttene alltid blir presset sammen i alle sandaler jeg prøver, er det noen som vet om et par som passer for litt bredere føtter? De er ikke veldig brede, men sko generelt til barn er alt for smale. Anonymkode: 00a97...2cc
AnonymBruker Skrevet 26. juni #2 Skrevet 26. juni Vi bruker ponny-sandaler i imitert skinn tror jeg det er. Koster 699 på eurosko. Mange sko som blir for smale her også. Anonymkode: 3a87d...f3f 1
Sparkling_Pink Skrevet 26. juni #3 Skrevet 26. juni Et tips er å se på sko i ortopediske butikker, de er med bred såle. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni Viking, men det har du vel allerede prøvd? Anonymkode: ef130...3d9
AnonymBruker Skrevet 26. juni #5 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Viking, men det har du vel allerede prøvd? Anonymkode: ef130...3d9 Ja, jeg synes ikke de var spesielt brede. Anonymkode: 00a97...2cc
AnonymBruker Skrevet 26. juni #6 Skrevet 26. juni Froddo barefoot på zalando. Brede sko som ikke er altfor dyre (sammenlignet med vanlige barefootsko) Anonymkode: 1e07c...71a 1
atropos Skrevet 27. juni #7 Skrevet 27. juni Keen seacamp sverger vi til. De er lette og brede og har gode muligheter for å justere for høy vrist. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå