AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Jeg er på husjakt og liker veldig godt eldre hus med sjel framfor moderne bygninger. Selv om det ikke direkte tror på gjenferd hører man jo om mye rart, og jeg kjenner jeg er litt nervøs for å ende opp med et gammelt hus hvor det spøker. Noen som har vært i samme posisjon? Anonymkode: 2203a...036
AnonymBruker Skrevet 26. juni #2 Skrevet 26. juni Spøker det får du dekket nytt hus via eierskifteforsikringen. Null problem. Anonymkode: d00f9...382 12 1
Gentleman59 Skrevet 26. juni #3 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg er på husjakt og liker veldig godt eldre hus med sjel framfor moderne bygninger. Selv om det ikke direkte tror på gjenferd hører man jo om mye rart, og jeg kjenner jeg er litt nervøs for å ende opp med et gammelt hus hvor det spøker. Noen som har vært i samme posisjon? Anonymkode: 2203a...036 M66: Det spøker ikke i noe sted. 5
Tubaluba Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg er på husjakt og liker veldig godt eldre hus med sjel framfor moderne bygninger. Selv om det ikke direkte tror på gjenferd hører man jo om mye rart, og jeg kjenner jeg er litt nervøs for å ende opp med et gammelt hus hvor det spøker. Noen som har vært i samme posisjon? Anonymkode: 2203a...036 Hvis de som selger har bodd der kort tid, så kan det være at det spøker i huset. Spør hvorfor de flytter og hvor lenge de har bodd der. Spør gjerne også naboer om de har noe å bemerke. Er for øvrig i tvil om at spøkelser fins, men man vet jo aldri.
AnonymBruker Skrevet 26. juni #5 Skrevet 26. juni Spøker det kan du foreta en husrens. Jeg tror imidlertid at ånder ofte kommer sammen med mennensker og på grunn av mennesker. Så ville egentlig ikke tenkt på det.. ånder kommer der de vil Anonymkode: e1134...0f1 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #6 Skrevet 26. juni Spøkelser følger ikke hus, men folk. Om noen spøker for deg er det mest sannsynlig dine egne nære og kjære. Det kansellerer like mye i et toppmoderne nybygg som i et gammelt hus. Spørs helt hvem som bor der Anonymkode: 8d082...ce7 2 1
Rosa Gnom Skrevet 26. juni #7 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg er på husjakt og liker veldig godt eldre hus med sjel framfor moderne bygninger. Selv om det ikke direkte tror på gjenferd hører man jo om mye rart, og jeg kjenner jeg er litt nervøs for å ende opp med et gammelt hus hvor det spøker. Noen som har vært i samme posisjon? Anonymkode: 2203a...036 Hvorfor spøker det mer i eldre hus enn i nye hus egentlig? Kanskje du burde forsøke terapi om du hallusinerer. 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni #8 Skrevet 26. juni Du kan få kjøpe den her av meg for 1499kr. Jeg GARANTERER at det ikke er spøkelser i huset etter du har sprayet hvert rom! Anonymkode: ffad2...14b 11 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #9 Skrevet 26. juni Altså, diskuterer dere spøkelser som om det er en helt normal ting som finnes 😂 Vittig Anonymkode: cc56d...294 9
AnonymBruker Skrevet 26. juni #10 Skrevet 26. juni Bare foreta en husrens, puss opp litt så ordner det seg. Greit å sjekke om huset ikke er bygget på eller ved siden av gravsted Anonymkode: c7e1a...e4a
AnonymBruker Skrevet 27. juni #11 Skrevet 27. juni Å tro på/ være åpen for at det finnes spøkelser er hakket før en artig diagnose – i alle fall i min verden. Anonymkode: 8472d...f6a 7
AnonymBruker Skrevet 27. juni #12 Skrevet 27. juni Sjekk hvor lenge de har bodd i dette huset. Hadde de hastverk med og flytte ut? Mine foreldre ville kjøpe et gammelt hus en gang, men da de fant ut grunnen til at de som bodde der hadde flyttet så valgte de og la være. Syns du skal være forsiktig med gamle hus. Anonymkode: ecee7...60c
AnonymBruker Skrevet 27. juni #13 Skrevet 27. juni Jeg er shaman og kan jage vekk både gode og vonde ånder for deg. Alt jeg trenger er et lite honorar på 19.750,- Trenger ikke engang møte opp i boligen. Bare vipps meg så skal jeg tenke dem bort. Anonymkode: 846fa...c96 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #14 Skrevet 27. juni Ikke hør på den over meg. Jeg kan føle at personen ikke er veldig god til å drive ut spøkelser. Jeg er en bedre og billigere shaman. Jeg tar bare 18 253,- Vipps fungerer her også... Anonymkode: 3748e...c21 5 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #15 Skrevet 27. juni Folk som tror på spøkelser er de som ikke er helt på nett. Anonymkode: 23a82...004 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #16 Skrevet 27. juni Jeg kan gjøre det for deg for 17 400 kr., men da er det flott om du ikke melder oppdraget til fantomskattemyndighetene. Anonymkode: 1c8f7...c9a 3
Hololo Skrevet 27. juni #17 Skrevet 27. juni Rosa Gnom skrev (10 timer siden): Hvorfor spøker det mer i eldre hus enn i nye hus egentlig? Kanskje du burde forsøke terapi om du hallusinerer. Forde at eldre hus ikke er like tette så nye, så vind o.l kan skape lyder folk tror er spøkelse. 4
AnonymBruker Skrevet 27. juni #18 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Spøkelser følger ikke hus, men folk. Om noen spøker for deg er det mest sannsynlig dine egne nære og kjære. Det kansellerer like mye i et toppmoderne nybygg som i et gammelt hus. Spørs helt hvem som bor der Anonymkode: 8d082...ce7 Det finnes absolutt spøkelser knyttet til steder og hus. Anonymkode: 97108...879 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni #19 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er på husjakt og liker veldig godt eldre hus med sjel framfor moderne bygninger. Selv om det ikke direkte tror på gjenferd hører man jo om mye rart, og jeg kjenner jeg er litt nervøs for å ende opp med et gammelt hus hvor det spøker. Noen som har vært i samme posisjon? Anonymkode: 2203a...036 Om du ser syner og hører stemmer er det nok ikke et hus som er problemet. Anonymkode: 7400f...279 2
Merlin Skrevet 27. juni #20 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er shaman og kan jage vekk både gode og vonde ånder for deg. Alt jeg trenger er et lite honorar på 19.750,- Trenger ikke engang møte opp i boligen. Bare vipps meg så skal jeg tenke dem bort. Anonymkode: 846fa...c96 Du og Mertha ? 🙃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå