Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på husjakt og liker veldig godt eldre hus med sjel framfor moderne bygninger. Selv om det ikke direkte tror på gjenferd hører man jo om mye rart, og jeg kjenner jeg er litt nervøs for å ende opp med et gammelt hus hvor det spøker.

Noen som har vært i samme posisjon?

Anonymkode: 2203a...036

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spøker det får du dekket nytt hus via eierskifteforsikringen. Null problem. 

Anonymkode: d00f9...382

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg er på husjakt og liker veldig godt eldre hus med sjel framfor moderne bygninger. Selv om det ikke direkte tror på gjenferd hører man jo om mye rart, og jeg kjenner jeg er litt nervøs for å ende opp med et gammelt hus hvor det spøker.

M66: Det spøker ikke i noe sted. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvis de som selger har bodd der kort tid, så kan det være at det spøker i huset. Spør hvorfor de flytter og hvor lenge de har bodd der. Spør gjerne også naboer om de har noe å bemerke. 

Er for øvrig i tvil om at spøkelser fins, men man vet jo aldri. 

AnonymBruker
Skrevet

Spøker det kan du foreta en husrens. Jeg tror imidlertid at ånder ofte kommer sammen med mennensker og på grunn av mennesker. Så ville egentlig ikke tenkt på det.. ånder kommer der de vil 

Anonymkode: e1134...0f1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spøkelser følger ikke hus, men folk. Om noen spøker for deg er det mest sannsynlig dine egne nære og kjære. Det kansellerer like mye i et toppmoderne nybygg som i et gammelt hus. Spørs helt hvem som bor der :) 

Anonymkode: 8d082...ce7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvorfor spøker det mer i eldre hus enn i nye hus egentlig? Kanskje du burde forsøke terapi om du hallusinerer.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

image.thumb.jpeg.4cc3f9b42c3bd3faa182d71ce961e562.jpeg

Du kan få kjøpe den her av meg for 1499kr.

Jeg GARANTERER at det ikke er spøkelser i huset etter du har sprayet hvert rom! ;)

Anonymkode: ffad2...14b

• Liker 11
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, diskuterer dere spøkelser som om det er en helt normal ting som finnes 😂

Vittig

Anonymkode: cc56d...294

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Bare foreta en husrens, puss opp litt så ordner det seg. Greit å sjekke om huset ikke er bygget på eller ved siden av gravsted ;)

Anonymkode: c7e1a...e4a

AnonymBruker
Skrevet

Å tro på/ være åpen for at det finnes spøkelser er hakket før en artig diagnose – i alle fall i min verden.

Anonymkode: 8472d...f6a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk hvor lenge de har bodd i dette huset. Hadde de hastverk med og flytte ut?

Mine foreldre ville kjøpe et gammelt hus en gang, men da de fant ut grunnen til at de som bodde der hadde flyttet så valgte de og la være. 
Syns du skal være forsiktig med gamle hus. 

Anonymkode: ecee7...60c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er shaman og kan jage vekk både gode og vonde ånder for deg. Alt jeg trenger er et lite honorar på 19.750,-

Trenger ikke engang møte opp i boligen. Bare vipps meg så skal jeg tenke dem bort.

Anonymkode: 846fa...c96

• Liker 3
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hør på den over meg. Jeg kan føle at personen ikke er veldig god til å drive ut spøkelser. Jeg er en bedre og billigere shaman. Jeg tar bare 18 253,- 

Vipps fungerer her også...

Anonymkode: 3748e...c21

• Liker 5
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk som tror på spøkelser er de som ikke er helt på nett. 

Anonymkode: 23a82...004

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan gjøre det for deg for 17 400 kr., men da er det flott om du ikke melder oppdraget til fantomskattemyndighetene.

Anonymkode: 1c8f7...c9a

• Liker 3
Skrevet
Rosa Gnom skrev (10 timer siden):

Hvorfor spøker det mer i eldre hus enn i nye hus egentlig? Kanskje du burde forsøke terapi om du hallusinerer.

Forde at eldre hus ikke er like tette så nye, så vind o.l kan skape lyder folk tror er spøkelse.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Spøkelser følger ikke hus, men folk. Om noen spøker for deg er det mest sannsynlig dine egne nære og kjære. Det kansellerer like mye i et toppmoderne nybygg som i et gammelt hus. Spørs helt hvem som bor der :) 

Anonymkode: 8d082...ce7

Det finnes absolutt spøkelser knyttet til steder og hus.

Anonymkode: 97108...879

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Om du ser syner og hører stemmer er det nok ikke et hus som er problemet. 

Anonymkode: 7400f...279

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er shaman og kan jage vekk både gode og vonde ånder for deg. Alt jeg trenger er et lite honorar på 19.750,-

Trenger ikke engang møte opp i boligen. Bare vipps meg så skal jeg tenke dem bort.

Anonymkode: 846fa...c96

Du og Mertha ?   🙃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...