AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Har en fire år gammel gutt som jeg ønsker å reise bort med to netter. Noen som vil anbefale en av disse to parkene? Vi vurderer å bo enkelt i campinghytte. Anonymkode: 5ffb9...b9e
Gjest jegerrinne Skrevet 26. juni #2 Skrevet 26. juni Tror jeg hadde valgt lilleputthamer, og evnt hunderfossen, er mer å gjøre på de 2 stedene i den alderen
AnonymBruker Skrevet 26. juni #3 Skrevet 26. juni jegerrinne skrev (6 minutter siden): Tror jeg hadde valgt lilleputthamer, og evnt hunderfossen, er mer å gjøre på de 2 stedene i den alderen Takk for svar. ❤️ Vi var på Lilleputthammer i fjor og det ble altfor kjedelig for mini. Ts. Anonymkode: 5ffb9...b9e
Anononyma Skrevet 26. juni #6 Skrevet 26. juni Hadde lett valgt Bjørneparken! de har dinosauria i år så hvis gutten liker dinosaurer kan det knapt bli bedre. Jeg har straks termin med lillebror og håper jeg er raskt i form slik at vi kan ta en tur til Bjørneparken i løpet av sommeren for å glede 3-åringen. Vet han kommer til å gå helt av skaftet om han får komme dit 😅 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #7 Skrevet 26. juni Hunderfossen var stor suksess, bjørneparken var mer gøy for eldre barn, mens vår på fem synes det ble kjedelig. Det er vår erfaring 😊 Anonymkode: bc526...2ad 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni #9 Skrevet 26. juni Absolutt Hunderfossen, var der med min gutt på 3 år i fjor, og han storkoste seg. Bjørneparken synes jeg ikke noe om. Dyrt og ikke noe særlig for de minste (eller oss voksne for vår del) Anonymkode: 9a39f...45a 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #10 Skrevet 26. juni Har ikke vært i bjørneparken, men Hunderfossen har jeg hørt flere ganger i med være barn. Har vært toppers siden de var der for første gang som 2 og 4 åringer. Veldig fint park synes vi. Anonymkode: 1c994...db3 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #11 Skrevet 26. juni Hunderfossen uten tvil. Og nei, Lilleputthammer er ikke verdt pengene. Anonymkode: 8dce4...922 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #12 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hunderfossen uten tvil. Og nei, Lilleputthammer er ikke verdt pengene. Anonymkode: 8dce4...922 Jo det er verdt pengene absolutt Anonymkode: 48617...eb7
AnonymBruker Skrevet 26. juni #13 Skrevet 26. juni Barn er forskjellige , Hunderfossen falt aldri i smak, Lilleputthammer og bjørneparken derimot.. Anonymkode: 48617...eb7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå