AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Well well.. vil aller først bare si at nei, dette er ikke et arrogant skryte-innlegg på noe som helst måte. Men! Jeg er en dame i 30 årene som har vært lite singel i mitt liv. Det året har jeg vært singel pga ymse årsaker, og har trivdes med det siden behovet for det har vært det. Jeg har alltid vært en dame som ikke har gjort så veldig mye innsats hos mann, det har jeg liksom ikke giddet. Og jeg vil ikke fremstå som ei som jakter menn. Skjønner dere hva jeg mener? Tenk å bli avvist? Er liksom litt red… tror egoet mitt hadde blitt såret også hadde jeg i alle fall aldri gjort sånt igjen! ok poenget: nå er det en fyr her i området jeg crusher litt på. Hvordan er dere damer? Sender dere plutselig bare melding til menn dere finner attraktive? Og hva synes dere menn? jeg synes på mange måter selv hele innlegget ser litt dumt ut, jeg har bare virkelig ikke peiling eller erfaring med å gjøre dette Anonymkode: 34a99...22a
AnonymBruker Skrevet 26. juni #2 Skrevet 26. juni Ts her, vil bare legge til at jeg ikke er på dating-apper eller holder på med dating generellt, siden jeg ikke er søkende. Det er bare noe med denne mannen som er forlokkende… Anonymkode: 34a99...22a
AnonymBruker Skrevet 26. juni #3 Skrevet 26. juni Jeg har fått en slik melding fra en dame jeg møtte i jobbsammenheng. Jeg var i forhold, og sa jeg ikke var interessert, men syntes det var smigrende. Jeg har heller ikke møtt henne senere, så ingen kleine situasjoner Anonymkode: 5e25a...087
AnonymBruker Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har fått en slik melding fra en dame jeg møtte i jobbsammenheng. Jeg var i forhold, og sa jeg ikke var interessert, men syntes det var smigrende. Jeg har heller ikke møtt henne senere, så ingen kleine situasjoner Anonymkode: 5e25a...087 Hva skrev hun? Bare «er du singel?» Jeg vet denne fyren er singel.. når man var fjortis så skrev man jo bare «hva skjer», men nå syns jeg det virker rart til fremmede. Vet ikke, har vel blitt sær Anonymkode: 34a99...22a
Trolltunge Skrevet 26. juni #5 Skrevet 26. juni Her i området... Ja da begynner du med å si hei om du ikke er kommet dit ennå, og så prøver du å få i gang en liten samtale. Så kjenner dere plutselig hverandre litt, og da er alt mye enklere enn å bare gå direkte bort og sjekke opp. Jeg gikk direkte bort og sjekket opp min mann, så slikt er forsåvidt også mulig, men har man anledning er nok overnevnte bedre. Litt steg for steg; Hilse ,begynne å prate, begynne å flørte. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #6 Skrevet 26. juni Trolltunge skrev (1 minutt siden): Her i området... Ja da begynner du med å si hei om du ikke er kommet dit ennå, og så prøver du å få i gang en liten samtale. Så kjenner dere plutselig hverandre litt, og da er alt mye enklere enn å bare gå direkte bort og sjekke opp. Jeg gikk direkte bort og sjekket opp min mann, så slikt er forsåvidt også mulig, men har man anledning er nok overnevnte bedre. Litt steg for steg; Hilse ,begynne å prate, begynne å flørte. Ja. Jeg har forsåvidt kjennskap til han, typ vi har felles bekjente, er venner i sosiale medier og er på hils når vi møtes. Så er jo liksom å ta det derfra! Anonymkode: 34a99...22a
hvalstad45 Skrevet 26. juni #7 Skrevet 26. juni Drit i han kjipe ben47 som bare kommer med tull! Har du snakket med denne mannen? Hvor godt kjenner du han? Jeg har heller ikke vært mye single, første året nå siden jeg var 18. Syns det er skummelt å prøve meg på menn, men jeg pleier gjerne å skrive en kommentar på en insta-story, hvis det er der, eller sånt noe. Og så tenker jeg at om jeg sender ut slike vibber, vil de spørre om noe mer om de er interesserte. Har en bekjent nå jeg gjerne skulle ha datet, men jeg føler ikke han tar opp "åtet" jeg legger ut i særlig grad, så da dropper jeg det. Det er en fyr jeg vil se med jevne mellomrom uansett, og da tør jeg ikke å risikere at situasjonen mellom oss to blir så klein. 3
hvalstad45 Skrevet 26. juni #8 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Jeg har forsåvidt kjennskap til han, typ vi har felles bekjente, er venner i sosiale medier og er på hils når vi møtes. Så er jo liksom å ta det derfra! Anonymkode: 34a99...22a Da ville jeg vært litt "på" han i sosiale medier, forsøke å få satt i gang en samtale om noe og se om han fortsetter den.
AnonymBruker Skrevet 26. juni #9 Skrevet 26. juni hvalstad45 skrev (1 minutt siden): Drit i han kjipe ben47 som bare kommer med tull! Har du snakket med denne mannen? Hvor godt kjenner du han? Jeg har heller ikke vært mye single, første året nå siden jeg var 18. Syns det er skummelt å prøve meg på menn, men jeg pleier gjerne å skrive en kommentar på en insta-story, hvis det er der, eller sånt noe. Og så tenker jeg at om jeg sender ut slike vibber, vil de spørre om noe mer om de er interesserte. Har en bekjent nå jeg gjerne skulle ha datet, men jeg føler ikke han tar opp "åtet" jeg legger ut i særlig grad, så da dropper jeg det. Det er en fyr jeg vil se med jevne mellomrom uansett, og da tør jeg ikke å risikere at situasjonen mellom oss to blir så klein. Høres ut som vi har litt lik situasjon. Jeg bestemte meg for å «like» profilbilde hans i dag, men så hadde han sånn deaktivert like-funskjon så fikk ikke gjort det. Så nå vet jeg ikke. Vi er der 😂livredd for å sende en direkte melding. Han liker de fleste av mine innlegg. Så hvem vet, kanskje han også legger ut åte slik som deg. Eller så er han bare 0 interessert. Hvem vet Anonymkode: 34a99...22a 1
Trolltunge Skrevet 26. juni #10 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja. Jeg har forsåvidt kjennskap til han, typ vi har felles bekjente, er venner i sosiale medier og er på hils når vi møtes. Så er jo liksom å ta det derfra! Anonymkode: 34a99...22a Ok, da hadde jeg bare hoppet i det og bedt ham ut. Eller snakket med de felles bekjente og luftet min interesse, så det nådde ham. Hvilket det nok hadde gjort. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #11 Skrevet 26. juni Trolltunge skrev (7 minutter siden): Ok, da hadde jeg bare hoppet i det og bedt ham ut. Eller snakket med de felles bekjente og luftet min interesse, så det nådde ham. Hvilket det nok hadde gjort. Ja, det har faktisk jeg litt plan om og! Tenkte å spørre en kamerat om han er single (selv om jeg vet han er det!) bare fordi da vet jeg det kommer til ham uten at jeg må spørre direkte og eventuelt takle en avvisning. Anonymkode: 415cd...06a 1
Trolltunge Skrevet 26. juni #12 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, det har faktisk jeg litt plan om og! Tenkte å spørre en kamerat om han er single (selv om jeg vet han er det!) bare fordi da vet jeg det kommer til ham uten at jeg må spørre direkte og eventuelt takle en avvisning. Anonymkode: 415cd...06a Lurt! Om det er en kamerat som liker deg som person iallefall. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #13 Skrevet 26. juni Trolltunge skrev (9 minutter siden): Ok, da hadde jeg bare hoppet i det og bedt ham ut. Eller snakket med de felles bekjente og luftet min interesse, så det nådde ham. Hvilket det nok hadde gjort. Ts her. Ja, snakker pent om han allerede føler jeg, men får dra på litt. Be ham ut?! Er du gal😂 Anonymkode: 34a99...22a
Trolltunge Skrevet 26. juni #14 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her. Ja, snakker pent om han allerede føler jeg, men får dra på litt. Be ham ut?! Er du gal😂 Anonymkode: 34a99...22a Ja tydeligvis, siden jeg gikk rett bort til min mann, og slik ble han også min mann. Han falt for akkurat det. Kjærlighet ved første møte sier han. Så hadde jeg ikke muligheten du har. Om jeg ikke gikk til ham da ville jeg nok aldri sett ham igjen. Hvorfor skal mennene alltid måtte ta sjansen på å bli avvist? Det er skummelt for dem også. Mange av dem blir smigret og får dessuten respekt for kvinner som våger selv. Hun her har mot og ben i nesa var hva min mann tenkte. 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni #15 Skrevet 26. juni Trolltunge skrev (Akkurat nå): Ja tydeligvis, siden jeg gikk rett bort til min mann, og slik ble han også min mann. Han falt for akkurat det. Kjærlighet ved første møte sier han. Så hadde jeg ikke muligheten du har. Om jeg ikke gikk til ham da ville jeg nok aldri sett ham igjen. Hvorfor skal mennene alltid måtte ta sjansen på å bli avvist? Det er skummelt for dem også. Mange av dem blir smigret og får dessuten respekt for kvinner som våger selv. Hun her har mot og ben i nesa var hva min mann tenkte. Ja.. du har rett. Var det på fyllla du traff han? Eller sjekka du han opp på høylys dag? Føler det er en forskjell… uansett til ettertanke. Kan jo ikke akkurat skade han å se at jeg er interessert uansett hva han måtte føle… er nok mitt eget ego jeg nå trosse her å bare prøve! Anonymkode: 34a99...22a 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #16 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, det har faktisk jeg litt plan om og! Tenkte å spørre en kamerat om han er single (selv om jeg vet han er det!) bare fordi da vet jeg det kommer til ham uten at jeg må spørre direkte og eventuelt takle en avvisning. Anonymkode: 415cd...06a Det er genialt, spør "vet du om *navn* er singel? Jeg har vurdert å sende han en melding, men vil ikke være pushy. Tror du han kunne vært interessert? Jeg kjenner han jo ikke, men skulle gjerne blitt bedre kjent" eller noe sånn Anonymkode: 4429a...0df
AnonymBruker Skrevet 26. juni #17 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva skrev hun? Bare «er du singel?» Jeg vet denne fyren er singel.. når man var fjortis så skrev man jo bare «hva skjer», men nå syns jeg det virker rart til fremmede. Vet ikke, har vel blitt sær Anonymkode: 34a99...22a Hun fant meg på facebook, og skrev «hei, jeg møtte deg xxx, og syntes du virket hyggelig, Hvis du er singel tar jeg gjerne en kaffe…» eller noe sånt. Sikkert 10 år siden (skjer ikke ofte). Anonymkode: 5e25a...087
Trolltunge Skrevet 26. juni #18 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja.. du har rett. Var det på fyllla du traff han? Eller sjekka du han opp på høylys dag? Føler det er en forskjell… uansett til ettertanke. Kan jo ikke akkurat skade han å se at jeg er interessert uansett hva han måtte føle… er nok mitt eget ego jeg nå trosse her å bare prøve! Anonymkode: 34a99...22a Ja det var forsåvidt det, selv om jeg ikke var så full akkurat. Pleier ikke å drikke meg så full, og isåfall hadde jeg nok ikke gjort det. Har jeg ikke full kontroll går jeg hjem. Ja det synes jeg du bør.
AnonymBruker Skrevet 26. juni #19 Skrevet 26. juni Trolltunge skrev (1 minutt siden): Ja det var forsåvidt det, selv om jeg ikke var så full akkurat. Pleier ikke å drikke meg så full, og isåfall hadde jeg nok ikke gjort det. Har jeg ikke full kontroll går jeg hjem. Ja det synes jeg du bør. Viktig å fortelle om dine alkoholvaner ja 😅🙈 Anonymkode: da299...645 1
Trolltunge Skrevet 26. juni #20 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Viktig å fortelle om dine alkoholvaner ja 😅🙈 Anonymkode: da299...645 Jeg ble spurt. Dette var svaret jeg kunne gi på det. Ja jeg var på byen, nei jeg var ikke full, og hadde jeg vært full hadde jeg heller ikke gått bort til ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå