AnonymBruker Skrevet 27. juni #22 Skrevet 27. juni Brunhilde skrev (3 timer siden): I brun lapskaus vil det sikkert være kjempegodt. Tror du har rett i det. Anonymkode: 610b9...bc4
AnonymBruker Skrevet 28. juni #24 Skrevet 28. juni Mange gode forslag her! Som barn av 80-tallet har jeg en guilty pleasure fra frokost hos en venninne jeg sov over hos noen ganger. Faren hennes serverte speilegg stekt på begge sider på brødskive med ketchup og sprø løk. Det høres jo helt grotesk ut nå, men en gang i blant lager jeg meg det og det er digg! Ellers varer jo en sånn pose lenge, så det er jo lite stress å ha den i skapet til senere pølsemiddager, roastbeefsmørbrød eller indisk. Anonymkode: 08690...f82
Fru Uperfekt Skrevet 28. juni #25 Skrevet 28. juni AnonymBruker skrev (På 27.6.2025 den 9.50): Med mindre du putter i deg en pose hver dag tenker jeg du skal kose deg med god samvittighet. Det eneste som er selges over disk i Norge og er usunt uavhengig av mengde er alkohol og tobakk. Anonymkode: e7436...fc6 https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/ny-studie-derfor-kan-litt-alkohol-vaere-bra-for-helsa/17552783/ Brus er usunt fra første dråpe 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni #26 Skrevet 30. juni Godt oppå leverpostei eller roastbiff med remulade På karbonadesmørbrød Kanskje godt å strø på pizza rett før servering? Anonymkode: fc0c4...51f
AnonymBruker Skrevet 30. juni #27 Skrevet 30. juni Var akkurat i Gdansk,der fikk du en slags sprø løk på kinamaten på den ene restauranten vi var på. Overraskende godt faktisk. Anonymkode: f8f7f...18c
AnonymBruker Skrevet 1. juli #28 Skrevet 1. juli AnonymBruker skrev (På 26.6.2025 den 21.33): Samboer og jeg hadde et par pølsemiddager her med gode pølser fra Jacobs i lompe med sprø løk til. Etter det hadde vi pytt i panne som jeg krydret med sprø løk, og det var faktisk overraskende godt. Men vi har fortsatt halve posen igjen. Er det noe annet spennende vi kan bruke sprø løk til? Anonymkode: 183f7...719 Jeg setter en klype på posen og legger den i skapet. Da holder den seg godt i mange uker. Bruker den når det passer seg slik. Blir den for gammel går den i bosset. Jeg gidder ikke sette himmel og jord i bevegelse for å få brukt opp en halvtom pose sprøløk som koster 12 kr i innkjøp. Da går vinninga opp i spinninga. Anonymkode: 0cab4...1ae 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå