AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Trenger en som kan vaskes i oppvaskmaskin og som er lett å rengjøre ellers om jeg ikke bruker oppvaskmaskinen. Jeg takler ikke disse Camelbak drikkeflaskene med tut, så helst ikke en slik.. Romme 7 dl eller mer. Anonymkode: bee90...b02
AnonymBruker Skrevet 26. juni #2 Skrevet 26. juni Kan ikke vaskes i oppvaskmaskin, men jeg synes slike i metall er vel verdt det. De holder vannet kaldt, og reduserer bruken av plast. Jeg har en fra Nille og en fra Wintem, godt fornøyd med begge to. Anonymkode: b5e12...ba0 2
Vimsa84 Skrevet 26. juni #3 Skrevet 26. juni (endret) Jeg har nyeste camelbak med sugerør/tut, men kjøpte en lik til sønnen, men med skrukork. veldig kjekk og holder drikke kaldt lenge. Modellene heter thrive. Fåes i flere str. Elsker at det er håndtak også, lett å ta med seg, Kan vaskes i oppvaskmaskin. Endret 26. juni av Vimsa84
Gaia Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni (endret) Jeg har bare drikkeflasker fra Les Artistes. De kan ikke vaskes i maskin, men jeg har flaskebørste, så det går veldig fint å få dem rene. Endret 26. juni av Gaia 1
Daisy-love Skrevet 27. juni #6 Skrevet 27. juni Jeg har forskjellige til ulikt formål. Jeg har flere i stål, fra ulike steder. Mest fornøyd med en fra Nille, som er liten og søt, og god å holde i (ikke glatt), også en fra en bokhandel som er litt større, men samme prinsipp. Jeg har hatt i stål fra Stormberg, men de var ikke tette. Så bruker jeg en fra Klean Kanteen i stål hjemme. Den er ikke lettest å rengjøre, men jeg liker merket, og hatt den i mange år. Den er også i stål, og vet de har nyere modeller med bedre topp, og mener noen av dem kan vaskes i oppvaskmaskinen. For lengre turer så har jeg en sånn her: https://www.dntbutikken.no/nalgene/128142/flaske-nalgene-wide-sustain-1-liter-slateblue De finnes også med annen, mindre åpning. Jeg har kjøpt i fysisk butikk da. Disse tåler alt, og kan vaskes i oppvaskmaskinen, og har ikke deler som blir ekle. Holder ikke vannet kaldt da, men fine på tur når det er ikke så varmt vær, og lette å fylle i elver en kommer over.
AnonymBruker Skrevet 27. juni #7 Skrevet 27. juni Denne er veldig god. https://www.obs.no/sport-og-fritid/treningsutstyr/drikkeflasker/2166555?v=Obs-886798030807&srsltid=AfmBOoq5rX7jy4Wx3uBHqznWlqyZ8MDF1udzKqdqdgXh2kW2NIjugKoRGek&gStoreCode=2211&gQT=3 Anonymkode: 35f1f...742
AnonymBruker Skrevet 27. juni #8 Skrevet 27. juni Jeg har en fra le artistes. Skal ikke vaskes i maskin, men det gjør jeg likevel. Eneste feilen er at møsteret utenpå er falmet. Har hatt min flaske siden 2020. Har kjøpt ny kork en gang, fordi den gamle ble knust da flaska ramlet ut av sekken og ned to etasjer i trappehuset. Anonymkode: 584e7...b40
AnonymBruker Skrevet 27. juni #9 Skrevet 27. juni Jeg har denne: https://sportoutlet.no/sportsutstyr/tilbehor-sportsutstyr/product/86719?c=18578 Ingen fancy greier. Tåler oppvaskmaskin, 0.7, enkel å rengjøre (har selv bakteriefobi da jeg vet hvor mye som setter seg i drikkeflasker), og den holder tett!, tåler uforsiktig håndtering i tillegg. Og billig. Anonymkode: b6def...3bb
AnonymBruker Skrevet 27. juni #10 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (21 timer siden): Kan ikke vaskes i oppvaskmaskin, men jeg synes slike i metall er vel verdt det. De holder vannet kaldt, og reduserer bruken av plast. Jeg har en fra Nille og en fra Wintem, godt fornøyd med begge to. Anonymkode: b5e12...ba0 Jepp. Anonymkode: cd5a1...61e
AnonymBruker Skrevet 27. juni #11 Skrevet 27. juni Kjøp en termoflaske, så holder den drikke kaldt (og varmt). Anonymkode: 57682...d16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå