AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:36 #21 Skrevet torsdag kl 20:36 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har vært mange år på nett, og hoveddelen av menn vil ha små damer. Det er hvertfall en god prosent. De liker curves ja, rumpe og pupper. Ikke mage og celluliter Anonymkode: 510d9...fc8 Men du hva er det du vil oppnå nå egentlig? Fordi nå bare sprer du fettfobien du selv har internalisert til andre. Brorparten av menn liker helt sikkert slanke kvinner, eller chubby kvinner, men massevis av menn vil også ha feite kvinner og noen vil ha veldig tynne kvinner. Hvem bryr seg hva hovuddelen av menn vil ha, din mann vil ha deg? Og det som er enda sikrere er at de aller fleste, SUNNE menn vil ha en kvinne som er trygg i seg selv, og glad i seg selv, ikke noen som er syk og opphengt i egen kropp på en negativ måte. Du fortjener hjelp med spiseforstyrrelsen din, det dårlige selvbildet og problemene med å stole på partneren din, men svaret er ikke å spre fettfobien din land og strand. Det er ikke attraktivt! Anonymkode: 5263d...943 1 4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:41 #22 Skrevet torsdag kl 20:41 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men du hva er det du vil oppnå nå egentlig? Fordi nå bare sprer du fettfobien du selv har internalisert til andre. Brorparten av menn liker helt sikkert slanke kvinner, eller chubby kvinner, men massevis av menn vil også ha feite kvinner og noen vil ha veldig tynne kvinner. Hvem bryr seg hva hovuddelen av menn vil ha, din mann vil ha deg? Og det som er enda sikrere er at de aller fleste, SUNNE menn vil ha en kvinne som er trygg i seg selv, og glad i seg selv, ikke noen som er syk og opphengt i egen kropp på en negativ måte. Du fortjener hjelp med spiseforstyrrelsen din, det dårlige selvbildet og problemene med å stole på partneren din, men svaret er ikke å spre fettfobien din land og strand. Det er ikke attraktivt! Anonymkode: 5263d...943 Er ikke fettfobisk å være realistisk? Anonymkode: 510d9...fc8 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:42 #23 Skrevet torsdag kl 20:42 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke fettfobisk å være realistisk? Anonymkode: 510d9...fc8 Lykke til videre! Håper du får hjelpen du trenger. Livet er for godt til å robbe seg selv fra et godt partnerskap og selvtillit og god sex pga noen kilo fett. Anonymkode: 5263d...943 4 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:43 #24 Skrevet torsdag kl 20:43 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har vært mange år på nett, og hoveddelen av menn vil ha små damer. Det er hvertfall en god prosent. De liker curves ja, rumpe og pupper. Ikke mage og celluliter Anonymkode: 510d9...fc8 Det har jeg også, og jeg blir rent ned av tilbud 😂 Hilsen ssbbw Anonymkode: f7498...557 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:47 #25 Skrevet torsdag kl 20:47 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har vært mange år på nett, og hoveddelen av menn vil ha små damer. Det er hvertfall en god prosent. De liker curves ja, rumpe og pupper. Ikke mage og celluliter Anonymkode: 510d9...fc8 Du tar feil. Det er det alle liker å tro. Fordi det er skam i samfunnet å ikke være som nittitallets modeller. Men det er faktisk ikke sant. Du burde ta deg noen runder på reddit og spørre i rette fora. Lykke til. Du får kose deg med å skaffe deg all den bekreftelsen du trenger for å sulte deg. Anonymkode: 2c3da...28d 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:48 #26 Skrevet torsdag kl 20:48 Du kan enten bli venn med de ekstra kiloene dine som alle her oppfordrer deg til, eller så kan du bruke motivasjonen til å gå ned i vekt. Jeg vet at det er veldig upopulært å si det i dag fordi man skal elske seg selv uansett vekt, men da jeg var overvektig så likte jeg ikke kroppen min. Jeg søkte til body positive kontoer på SoMe og de ga meg en midlertidig trøst, men jeg måtte etterhvert innfinne meg med at jeg ikke klarte å trivs med å være overvektig. Til tross for positive formuleringer fra andre i store kropper. Så det ble en motivasjon til å gå ned i vekt. Selv om alle sier man ikke skal bruke negative kroppsholdninger til motivasjon. Og det hjalp. Nå er jeg slank, har holdt vekten i mange år, og livet mitt har ikke magisk blitt fantastisk eller at jeg syns jeg ser rålekker ut nå eller noe, men jeg er ekstremt stolt over innsatsen jeg har gjort for kroppen min. Dersom sjelen min hadde blitt glad i de ekstra kiloene så hadde det vært annerledes. Mange kan faktisk trivs i større kropper. Kanskje du kan bli en av de? Anonymkode: be8b6...347 2
Kniv & gaffel Skrevet torsdag kl 20:57 #27 Skrevet torsdag kl 20:57 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan greier dere med litt ekstra å føle dere sexy? Dette er jævlig. Jeg er ikke sexy, har aldri vært det, og kommer trolig heller aldri til å bli det. Ferdig snakka!
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:34 #28 Skrevet torsdag kl 21:34 Kniv & gaffel skrev (36 minutter siden): Jeg er ikke sexy, har aldri vært det, og kommer trolig heller aldri til å bli det. Ferdig snakka! Vil du ikke være det? Anonymkode: 510d9...fc8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:41 #29 Skrevet torsdag kl 21:41 Nå har jeg alltid vært stor men gikk ned en del kilo før jeg ble gravid og gikk opp 30 kg og 10 til så endte opp over 100 kg. Sex var aldri et problem, men min likte store jenter i utgangspunktet det var jo det jeg var når vi ble sammen men altså, sexlysten min kan ikke hindres av kroppen min uansett hvor liten eller stor jeg er. Samboer likte meg uansett hvordan jeg så ut. Anonymkode: a4a41...254 1
Kniv & gaffel Skrevet torsdag kl 21:42 #30 Skrevet torsdag kl 21:42 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vil du ikke være det? Anonymkode: 510d9...fc8 Jeg vet ikke hvordan det føles å være sexy, så det er ikke noe jeg kan relatere meg til. Har vært overvektig siden tidlig barndom, og nå er jeg godt voksen. Hvis en mann skulle bli interessert i meg, så må det være på grunn av andre kvaliteter, for eksempel at jeg er kunskapsrik og kreativ.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:53 #31 Skrevet torsdag kl 21:53 Kniv & gaffel skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke hvordan det føles å være sexy, så det er ikke noe jeg kan relatere meg til. Har vært overvektig siden tidlig barndom, og nå er jeg godt voksen. Hvis en mann skulle bli interessert i meg, så må det være på grunn av andre kvaliteter, for eksempel at jeg er kunskapsrik og kreativ. Mine kjærester har vært tiltrukket av den store rumpa mi, de har likt huden min og håret, måten jeg går på, sensuell er jeg visst og. Vet ikke hvor de tar det fra. Men jeg vet jeg kan være tiltrekkende for noen, har hatt flere som har vært etter meg men er overhodet ikke vakker eller pen. Men jeg er sjarmerende og kanskje søt og så har jeg jo en ganske så strålende personlighet. Sexy er mer enn "state of mind" enn utseende på disse stakkars jentene på Paradise og Love Island. Ja og så er jeg visst flørtete i rette omstendigheter.. Du har sikkert mye med deg du og som du kanskje ikke er så bevisst på. Alle kan være sexy på et vis. Anonymkode: a4a41...254 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:10 #32 Skrevet torsdag kl 22:10 Forstår deg godt. Gikk fra 58 kg til 70 kg da jeg var gravid. Er på 68 nå og føler meg så sykt feit. Kjenner meg så flau over kroppen min. Orker ikke se meg i speilet engang. Håper det skal gå seg tilbake til normalen etter hvert. Men akkurat nå er det litt vanskelig 🌺 Anonymkode: bb158...c15 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:19 #33 Skrevet torsdag kl 22:19 Jeg vet egentlig ikke hvordan, men når det er så tydelig at mannen synes jeg er digg, så er jeg nok det 😉 Jeg går for den gode, gamle "fake it til you make it". Anonymkode: a966d...d90 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:48 #34 Skrevet torsdag kl 22:48 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Forstår deg godt. Gikk fra 58 kg til 70 kg da jeg var gravid. Er på 68 nå og føler meg så sykt feit. Kjenner meg så flau over kroppen min. Orker ikke se meg i speilet engang. Håper det skal gå seg tilbake til normalen etter hvert. Men akkurat nå er det litt vanskelig 🌺 Anonymkode: bb158...c15 Takk ❤️ er ufattelig ekkel følelse. Føler jeg aldri kommer tilbake til kroppen. Anonymkode: 510d9...fc8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 22:50 #35 Skrevet torsdag kl 22:50 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg vet egentlig ikke hvordan, men når det er så tydelig at mannen synes jeg er digg, så er jeg nok det 😉 Jeg går for den gode, gamle "fake it til you make it". Anonymkode: a966d...d90 Det er kanskje problemet at jeg ikke trenger bare validering fra min mann, men også vite at om det skjedde noe så hadde jeg fortsatt hatt sjangs på andre. Anonymkode: 510d9...fc8
Mardina Skrevet torsdag kl 23:23 #36 Skrevet torsdag kl 23:23 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så hærlig. Vi har masse sex men føler det bare er «tøm og røm» det er ingen kjærtegn lenger eller omsorgsfullt sex. Bare hardt og fort også er vi ferdige liksom. Når jeg har sagt det til han at jeg savner litt mer koselig sex så bare sier han «så klart». Også er det samme greia neste gang. Anonymkode: 510d9...fc8 Skjønner at det er frustrerende for deg 😥 Sånn skal det jo ikke være. Har du satt deg ned med han og tatt en skikkelig prat? Kommunikasjon er så viktig, for å få et forhold til å fungere 😊
AnonymBruker Skrevet fredag kl 00:35 #37 Skrevet fredag kl 00:35 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er kanskje problemet at jeg ikke trenger bare validering fra min mann, men også vite at om det skjedde noe så hadde jeg fortsatt hatt sjangs på andre. Anonymkode: 510d9...fc8 Da får du ta deg en tur på byen, så ser du at det har du. Anonymkode: a966d...d90
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:13 #38 Skrevet fredag kl 16:13 AnonymBruker skrev (20 timer siden): 😂 Her har fettfobien satt seg godt i deg tenker jeg. Hvorfor skulle en som feit slite med å føle seg sexy? Jo, bare fordi en blir innprenta fra samfunnet om at en ikke er det. At feite kvinner ikke kan bli sett som sexy osv. Og det er bare tull. Er du klar over hvor mange menn som tenner på og tiltrekkes av feite damer. Og da mener jeg ikke litt feite, men også store, superfeite kvinner. Så mange menn! Jeg føler meg sexy fordi jeg kjenner berøringen mot huden, gode lukter rundt meg, fordi jeg sanser med hele kroppen. Jeg berører meg selv, og vet at jeg har en seksualitet og sensualitet som er tusen ganger mer enn fettet på kroppen min. Jeg er glad i meg selv, jeg beundrer meg selv, og har en god kontakt med kropp og følelser gjennom en selv-nytelses-praksis gjennom mange år. Livet er for godt til å ikke kjenne hvor deilig det er å være kvinne, ha en kropp, kunne nyte! Hilsen kvinne på 140 kg. Anonymkode: 5263d...943 Det var da fryktelig til selvforherligelse da! Så en tråd fra en som hatet seg selv - men her er det stikk motsatt. Fins det en middelvei? Anonymkode: 6ede2...3dc
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:14 #39 Skrevet fredag kl 16:14 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var da fryktelig til selvforherligelse da! Så en tråd fra en som hatet seg selv - men her er det stikk motsatt. Fins det en middelvei? Anonymkode: 6ede2...3dc Velg middelveien for deg selv hvis det er det du ønsker, jeg har det fint med min "selvforherligelse". Anonymkode: 5263d...943 3 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:36 #40 Skrevet fredag kl 16:36 Da jeg giftet meg med kona for mi over 15 år siden veide hun ca 50kg. Nå etter tre barn veier hun over 80kg. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg elsker og tenner så enormt mye på kroppen hennes nå! Jeg elsker at hun er curvy og sexlivet er mye bedre nå enn før! Jeg elsker når jeg tar enn bakfra og at rompa hennes er mer fyldig enn før! Det tenner meg så mye at det er nesten ikke til å tro. ❤️ jeg syns hun er helt uimotståelig tiltrekkende og er det opp til meg så håper jeg hun bevarer den curvy fasongen hun har fått nå! Jeg får ikke nok av den deilige kroppen som er betydelig større enn slik hun var før. Jeg har lært om meg selv at jeg liker såkalt plus size kropp! Ta det helt med ro og nyt intimitet, nærhet og sex med mannen din og føl deg trygg! Lykke til. Anonymkode: 8301d...0cf 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå