Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor går egentlig grensen? 

Jeg er samboer og har dine/ mine barn. Jeg vet samboeren min ofte tar hvite løgner for å unngå diskusjoner. Han er konfliktsky. Problemet er at han løy i starten av forholdet også ang sin ex,og jeg ble usikker, og nå har vi vært sammen i 4 år.

Jeg tilgir og tilgir,for dette er støtt og stadig oppe til diskusjon, og da fra min side som syntes dette er et problem, men hva tilgir jeg egentlig når han fortsetter med hvite løgner? 

Det kan være alt fra at barnet hans får en flunka ny pc fordi han har lyst eller hvor syke summer de bruker på alt barnet peker på. 

Vi er veldig forskjellige der siden jeg er nøktern og han sløser. Problemet er at han da ofte lyver, noe som igjen gjør at jeg lurer på hvor langt er han villig til å dra dette? Han kan jo se på meg å juge og det er skremmende. Dette har nærmest bygget seg opp til et hat hos meg siden han lover å slutte men allikevel fortsetter, enda det går utover parforholdet og min usikkerhet. Skal jeg bare la han holde på? Blir jeg spist opp av min egen tankegang her? 

Anonymkode: 9f359...979

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du kjenner på en konklusjon som du selv er redd for å anerkjenne her.

Anonymkode: b0293...858

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vant med ærlighet og ikke løgner i histen og pisten. Om han ikke slutter med det om du sier ifra, hadde jeg vurdert å gå ja. 

Anonymkode: f0ddb...bc0

AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke uærlighet, en og annen hvit løgn i ny og ne kan alle ta. Men å ha for vane å juge fordi man er konfliktsky, skammer seg eller lignende, det orker jeg ikke. Det er issues de må ta tak i. Man får stå for det man er og gjør.

Anonymkode: cb50b...253

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...