AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Så denne videoen nå, og J-Hope er helt vilt hot! 🥵 Måten han beveger seg på gir jo en tanke om at han må være helt rå i senga. 🥵😅 Så jeg lurer på om det er noe i det, er menn som kan danse sånn skikkelig gode i senga? 😁 Noen som har prøvd? 😁 Anonymkode: bd918...651
Cor Cubiculum Skrevet 26. juni #3 Skrevet 26. juni Kanskje.... Det jeg ER helt sikkert på er at "stive hofter" egner seg til lite annet enn inn-ut-inn-ut osv. Og det er vel ikke akkurat noen høydare for de fleste kvinner. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni Jeg kan ikke fordra slike tråder. Ingen er gode, eller dårlige, i senga basert på en enkelt ting. Vi er alle individer. Slutt å sette folk i slike båser. Anonymkode: 3b8d0...fce 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #5 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg kan ikke fordra slike tråder. Ingen er gode, eller dårlige, i senga basert på en enkelt ting. Vi er alle individer. Slutt å sette folk i slike båser. Anonymkode: 3b8d0...fce Enig. Veldig barnslig. Anonymkode: e949b...a92 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #6 Skrevet 26. juni Tja, samboeren min er rå på å danse typiske latinamerikanske danser som f.eks. salsa, bachata osv, og han er absolutt fantastisk i senga, men jeg er usikker på om det har noen sammenheng 🤷♀️ Anonymkode: 0c470...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #7 Skrevet 26. juni Måtte se filmen og skjønner jeg er for gammel….for han og denne tråden. For øvrig tror jeg ikke det er noen sammenheng mellom å være god danser og god i senga… Anonymkode: 9f1da...ab0
AnonymBruker Skrevet 26. juni #8 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg kan ikke fordra slike tråder. Ingen er gode, eller dårlige, i senga basert på en enkelt ting. Vi er alle individer. Slutt å sette folk i slike båser. Anonymkode: 3b8d0...fce AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Enig. Veldig barnslig. Anonymkode: e949b...a92 Nok av andre tråder dere kan henge i, for å si det sånn. Stikk! Anonymkode: d65a4...6c9 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #9 Skrevet 26. juni Jeg har ligget med 3 profesjonelle dansere, og de kan virkelig bevege hoftene sine for å si det sånn 😆 1 av de var veldig god, de to andre var helt greie 😅 Anonymkode: a613c...722 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #10 Skrevet 26. juni Ja, og dårligere dansere er dårlige i senga.. Selv sluttet jeg å danse etter at jeg vrikket foten på Bardøla påsken 1992. Anonymkode: 532b4...20a
AnonymBruker Skrevet 26. juni #11 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, og dårligere dansere er dårlige i senga.. Selv sluttet jeg å danse etter at jeg vrikket foten på Bardøla påsken 1992. Anonymkode: 532b4...20a Akkurat 😅 Anonymkode: dd7cd...a2f
AnonymBruker Skrevet 26. juni #12 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja, og dårligere dansere er dårlige i senga.. Selv sluttet jeg å danse etter at jeg vrikket foten på Bardøla påsken 1992. Anonymkode: 532b4...20a Jeg var også på Geilo den påsken. Sluttet å ha sex etter den turen. Anonymkode: 17309...fe0
AnonymBruker Skrevet 26. juni #13 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg var også på Geilo den påsken. Sluttet å ha sex etter den turen. Anonymkode: 17309...f Hvorfor det? Anonymkode: 532b4...20a
AnonymBruker Skrevet 26. juni #14 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor det? Anonymkode: 532b4...20a Vrikket kuken skjønner du. Anonymkode: 17309...fe0
AnonymBruker Skrevet 27. juni #15 Skrevet 27. juni Vil ikkje seia det. Leikarringmeisteren min var sprek som få. No er han meir dvask til samanlikning med fysikken han hadde for 15 år sidan. Han klarar ikkje like høge kast og har mykje kortare turar no enn då. Men han er mykje betre i senga no enn den gongen. Det trur eg helst heng saman med at me har lært å kjenne kvarandre betre med åra. Sex må øvast på, og endrar seg med ny liggjefelle. Anonymkode: a0376...27b 3
Bamseklemmer Skrevet 27. juni #16 Skrevet 27. juni Er gode dansere gode i senga? 😅 Fra naturen side er jo dans, slossing, "bygge det fineste rede til hokjønnet" en kurtiseringsmetode.. som oftes er det hankjønnet som vil overbevise hunkjønnet, og ikke motsatt. Dvs.. hankjønnet må gjøre seg fortjent til sex.. Eller finnes det utålmodige kvinner som danser, for å vinne mannen gunst?😆 Jeg tror dansere har en fordel, for smidighet, takt, sunn livstil av å holde seg slank og sterk i kroppen. Dette vekker jo også en god del sexlyst hos kvinnen. Men kan en mann som ikke danser, være like god i senga som en danser? Jo.. de kan bli bedre elskere faktisk.. med samme kropp livstil som dansere. Men for å bli en god elsker kreves også trening og kunnskap. Jeg anslår 70% av kunnskapen er å forstå kvinnen, de resterende 30% er bare kjemi, kos, gøy, trening og lærdom av feile av hverandre. Til slutt har vi blitt våre beste elskere, som danser riktig i senga. Poenget mitt er: Kvinnen må også danse.. og ingen samarbeid, ingen god elsker.. Sex = Samarbeid❣️ 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #17 Skrevet 27. juni Det handler nok mest om hodet. Min erfaring er at dansere er veldig lekne av natur. Og kreative. Det gjenspeiles også i sexen. At mange er i veldig god form er heller ikke noen ulempe. Anonymkode: db2a3...684 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #18 Skrevet 27. juni Skjønner ikke helt hvordan dansing gjør han bedre med munn/lepper/tunge og hender, som for meg er det viktigste i senga😊 Anonymkode: f85e0...7ef
AnonymBruker Skrevet 27. juni #19 Skrevet 27. juni ja. min tidligere knullevenninne var i norgestoppen. hun red som en gudinne, Anonymkode: 8e9a3...312 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #20 Skrevet 27. juni Å være i god fysisk form er jo en fordel når det kommer til sex. Men tviler på at det er noen klar sammenheng. Min mann er god i senga, men elendig på å danse Anonymkode: 68330...5c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå