Mandagsunge Skrevet 29. juni 2025 #61 Skrevet 29. juni 2025 Nei. Mormor og oldemor var båe i midten av førtiåra når dei fekk sine siste. 2
anonymLala Skrevet 30. juni 2025 #62 Skrevet 30. juni 2025 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er ikke helt vanvittig fryktelig, eneste jeg sier er at det er gammelt😅 Ikke få det til å bli helt naturlig å være førstegangsmor som 40-åring. Det ER gammelt. Anonymkode: 3a1eb...224 Kroppen vår er designet til å få barn frem til vi ikke kan lenger…rundt 45. Hadde ikke folk brukt prevansjon (som ikke er naturlig!) ville flere fått barn også etter 40. 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2025 #63 Skrevet 30. juni 2025 Nei. Jeg er 39 og venter første barn nå. Anonymkode: 7ded3...f90
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2025 #64 Skrevet 30. juni 2025 AnonymBruker skrev (På 27.6.2025 den 14.21): Og hvor kult er det med badeland, kaptein sabeltann, hoppeloppeland når dine jevnaldrene er på venninneturer til Nice og drikker hvitvin på uterestauranter og du henter på SFO. Anonymkode: 84cc3...0a0 Jeg personlig drar mye heller til dyreparken enn på venninnetur - sistnevnte er det verste jeg vet. Bare slitsomt. Man kan jo dra på familieferie til Nice også, man MÅ ikke tilbringe alle ferier på badeland selv om man har barn - det gjorde aldri vi da jeg var liten. Anonymkode: 7ded3...f90 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2025 #65 Skrevet 30. juni 2025 AnonymBruker skrev (På 27.6.2025 den 14.21): Og hvor kult er det med badeland, kaptein sabeltann, hoppeloppeland når dine jevnaldrene er på venninneturer til Nice og drikker hvitvin på uterestauranter og du henter på SFO. Anonymkode: 84cc3...0a0 Jeg fikk barn seint, og det var ikke førstevalget å få dem når jeg var 40 +. Men når en står mellom å være barnløs eller gammel mor, og alltid har ønsket barn, så velger en barn til tross for at en da blir gammel mor. Jeg var i mitt første ordentlig langvarige forhold fra jeg var 38, for meg var aldri muligheten der før. Hvitvin i Nice er ikke noe jeg kommer til å misunne. Jeg har besøkt alle verdensdeler utenom Antarktis, sett Angkor Wat og Machi Picchu for å nevne noe. Har også drukket hvitvin i Nice. Men det jeg kanskje kommer til å misunne, er rolige ettermiddager og kvelder. Men hey, alternativet å leve uten barn hadde vært et stort tap for meg. Anonymkode: c5890...5d7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå