AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Etter åtte år i Oslo er jeg endelig i byen under Pride-paraden. Jeg har mulighet til å gå i paraden via jobb. Men er det «gøyere» å se på enn å delta i paraden? Man viser jo støtte til saken uansett tenker jeg. Tar gjerne i mot erfaringer fra folk som har prøvd det ene og/eller det andre. Anonymkode: ef22c...f29
AnonymBruker Skrevet 26. juni #2 Skrevet 26. juni Var gøy før, men nå må jeg se folk jukke hverandre eller folk i kink kostymer og puppene ute. FRI må finne sin egen parade etter mn mening. Se på, ikke delta. Om jeg måtte velge. Anonymkode: d033b...fb9 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #3 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var gøy før, men nå må jeg se folk jukke hverandre eller folk i kink kostymer og puppene ute. FRI må finne sin egen parade etter mn mening. Se på, ikke delta. Om jeg måtte velge. Anonymkode: d033b...fb9 Liar liar pants on fire. Delta selv ts. Anbefaler å starte som publikummer, velg et fett sted med bra musikk å hoppe inn eller lignende. Anonymkode: ba737...034 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Var gøy før, men nå må jeg se folk jukke hverandre eller folk i kink kostymer og puppene ute. FRI må finne sin egen parade etter mn mening. Se på, ikke delta. Om jeg måtte velge. Anonymkode: d033b...fb9 Elsker kule kostymer og frie pupper jeg, da ✌️ Takk for innspill! Anonymkode: ef22c...f29 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #5 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Liar liar pants on fire. Delta selv ts. Anbefaler å starte som publikummer, velg et fett sted med bra musikk å hoppe inn eller lignende. Anonymkode: ba737...034 Ja takk begge deler?! Genialt. Flaut at jeg ikke har tenkt på det. Takk! Anonymkode: ef22c...f29 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #6 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Var gøy før, men nå må jeg se folk jukke hverandre eller folk i kink kostymer og puppene ute. FRI må finne sin egen parade etter mn mening. Se på, ikke delta. Om jeg måtte velge. Anonymkode: d033b...fb9 Dersom du ser på så kommer alle disse kinky menneskene gående forbi deg. Om du derimot er en del av paraden så merker du vel ikke at de er der engang om de er for eksempel bak deg? Anonymkode: e997b...d73 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #7 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dersom du ser på så kommer alle disse kinky menneskene gående forbi deg. Om du derimot er en del av paraden så merker du vel ikke at de er der engang om de er for eksempel bak deg? Anonymkode: e997b...d73 Så du vil heller være oppe i alt det? Alle er vel ikke bak deg ute av syne 😄 Og vil du være en del av det på den måten? Det er jo spørsmålet. Det vil ikke jeg. Kan støtte saken fra siden til å begynne med. Og så kan ts se hva hen vil. Anonymkode: d033b...fb9 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #8 Skrevet 26. juni Hvilken sak støtter man ved dette? Anonymkode: 97139...1c1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #9 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hvilken sak støtter man ved dette? Anonymkode: 97139...1c1 Saken som synliggjør mangfold. Feirer at alle mennesker kan være den de er og elske hjem de vil uavhengig av legning, kjønnsidentitet osv. Og at man skal slippe å bekymre seg for å bli skutt på uteserveringer i Oslo fordi man er seg selv. Anonymkode: ef22c...f29 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni #11 Skrevet 26. juni Nowayback skrev (1 minutt siden): Gøyest å late som at det ikke finnes. Man skulle tro det, det ville jo vært logisk. Men med tanke på hvor mye folk som ikke verken ser på eller går i toget mener om det, så er det faktisk omvendt. Anonymkode: ba737...034
AnonymBruker Skrevet 26. juni #12 Skrevet 26. juni I mine øyne er det hverken å se på eller gå i paraden. Her boikottes den. Anonymkode: 74768...f7f 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni #13 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du vil heller være oppe i alt det? Alle er vel ikke bak deg ute av syne 😄 Og vil du være en del av det på den måten? Det er jo spørsmålet. Det vil ikke jeg. Kan støtte saken fra siden til å begynne med. Og så kan ts se hva hen vil. Anonymkode: d033b...fb9 Hele toget er ikke kink og pupper, du overdriver. Tviler på at du har sett eller gått i toget noen gang. Anonymkode: e997b...d73
AnonymBruker Skrevet 28. juni #14 Skrevet 28. juni Det festlige med denne paraden er alle de fulle folka som går i paraden å fester, mens barn står å ser på. Uten at det er noe problem. Mens på 17.mai er det helt ramaskrik... Anonymkode: a7424...cd7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå