AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Jeg har søkt studie i Bergen (høyere utdanning) og begynner nå å få panikk for at jeg ikke skal klare å skaffe plass å bo! Vi er to som ønsker å bo sammen i leilighet, og har sendt mange (!!) meldinger/søknader på hybel.no - men får ingen svar😬 Er Bergen like vanskelig som Oslo? Anonymkode: dc16d...21a
AnonymBruker Skrevet 26. juni #2 Skrevet 26. juni Ja, cirka. Men lettere å finne noe usentralt som likevel ikke er vilt langt borte. Der som i Oslo vil jo studentene helst bo i et kvarters gåradius fra utelivet. Anonymkode: ae32f...49c 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni #3 Skrevet 26. juni Uff……jeg vil jo helst bo slik at jeg kan ta bybane til og fra🤞🏻 men trenger selvsagt ikke å bo midt i sentrum😄 Anonymkode: dc16d...21a
AnonymBruker Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni Ville søkt studentbolig, finnes flere sentralt, enten gåavstand eller kort busstur, evt langs bybanen har du Fantoft studentby. Anonymkode: c4058...139 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni #5 Skrevet 27. juni Sett inn egen annonse i bydelsavisene. Tenk at 20 min buss eller bane må være greit. Hvis dere kan bo i Indre Arna er det 8 min med tog til byen og langt mindre kamp om boligene. Evt se om Haukelandsbakken er et sted dere kan bo. Anonymkode: c4df2...9f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå