AnonymBruker Skrevet 26. juni #1 Skrevet 26. juni Av god kvalitet, som ikke er altfor dyr...noen tips? Anonymkode: 5f8f5...221
AnonymBruker Skrevet 26. juni #3 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Av god kvalitet, som ikke er altfor dyr...noen tips? Anonymkode: 5f8f5...221 Du tenkte ikke på at en vesentlig informasjon her er målene på rammen/paspaturet? Finnes fortsatt noen få rammeverksteder, eller er det å lete i butikker alt etter hvilke mål du skal ha. Anonymkode: ee4f0...71b 2
Lofilteret Skrevet 26. juni #4 Skrevet 26. juni Var nettopp innom Claes Ohlsson og der hadde de et rikt utvalg størrelser til en svært gunstig pris.
AnonymBruker Skrevet 27. juni #5 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du tenkte ikke på at en vesentlig informasjon her er målene på rammen/paspaturet? Finnes fortsatt noen få rammeverksteder, eller er det å lete i butikker alt etter hvilke mål du skal ha. Anonymkode: ee4f0...71b Det går jo an å spørre om folk vet om generelle steder de selger dette som ikke er så dyre... - helt uavhengig av mål... Jeg kan jo f.eks spørre hvor kan man kjøpe billige og gode sko, uten at jeg trenger å oppgi størrelse? Anonymkode: 8e808...35a
AnonymBruker Skrevet 27. juni #6 Skrevet 27. juni Hva er dyrt? Fotobutikker har. Anonymkode: aa3a0...a47
AnonymBruker Skrevet 27. juni #7 Skrevet 27. juni Jeg ender alltid opp på Bohus. Anonymkode: 23fcf...bb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå