LindaL Skrevet 19. mars 2006 #1 Skrevet 19. mars 2006 jeg leste at sensommerbruden hadde kjøpt tiara,virka som du hadde bestilt på nette,hvor var det?begynner og bli desperat,men giddder ikke kjøpe en dyr en i brudebutikken...
Susan Sto Helit Skrevet 19. mars 2006 #3 Skrevet 19. mars 2006 Kjøpte tiara på ebay.co.uk. Kjempefin auksjonsside på nett. Tror det er mulig å se litt bedre hvordan prisene er ved å bruke ebay.se, og internasjonalt søk. (Fikk ikke til å bestille gjennom der jeg, men det kan jo være opera.) Masse billige tiaraer og annet brudeutstyr der! Lykke til!
*Emma* Skrevet 19. mars 2006 #4 Skrevet 19. mars 2006 Jeg syns de har masse fint på www.ariela.no De sender dessuten fraktfirtt i Norge tror jeg. De har bla sett som koster rundt 500 for tiara, smykke og øredobber. Eller så vet jeg at www.dinbrudekjole.no også har endel fine tiara'er.
Trampe Skrevet 19. mars 2006 #5 Skrevet 19. mars 2006 Jeg har kjøpt min på lisenett.no. Kjempehyggelig dame, helt greie priser og veldig rask levering.
Susan Sto Helit Skrevet 19. mars 2006 #6 Skrevet 19. mars 2006 Bare for å presisere prisnivå her. De tiaraene det ble spurt om hvor jeg kjøpte, siden jeg fikk dem så billig, ble kjøpt på ebay. Jeg kjøpte to, for jeg var så usikker på hvilken jeg ville ha, og totalen, levert hjem til meg ble ca 250,- for begge tilsammen. Mener bestemt å huske at jeg ikke har sett slike priser i nettbutikker som selger fra Norge. Bare som et hint til dere som ikke har kjøpt ennå. Som jeg har nevnt før, var de finere enn jeg hadde ventet, og absolutt på linje med ting jeg har sett i brudebutikker her hjemme.
*Emma* Skrevet 19. mars 2006 #7 Skrevet 19. mars 2006 250 for to tiaraer er nok billigere enn du finner i Norge ja. Men jeg syns likevel prisene hos feks ariela er veldig bra. Det er fine tiaraer der til 279 ihvertfall. (Og som sagt fraktfritt.....) Så bare at det sto i hovedinnegget at hun hadde dårlig tid og derfor anbefalte jeg en norsk side for jeg antar de sender raskere enn amerikanerne gjør
Susan Sto Helit Skrevet 19. mars 2006 #8 Skrevet 19. mars 2006 250 for to tiaraer er nok billigere enn du finner i Norge ja. Men jeg syns likevel prisene hos feks ariela er veldig bra. Det er fine tiaraer der til 279 ihvertfall. (Og som sagt fraktfritt.....) Så bare at det sto i hovedinnegget at hun hadde dårlig tid og derfor anbefalte jeg en norsk side for jeg antar de sender raskere enn amerikanerne gjør ← ebay.co.uk er jo faktisk engelsk da... Og det tok ikke mer enn fire-fem dager. Var veldig positivt overrasket jeg. Ariela er jo kjempefin da, synes det er mye fine sett der!
*Emma* Skrevet 19. mars 2006 #9 Skrevet 19. mars 2006 Aha.....så ikke at du skrev UK Tenker automatisk USA når jeg hører Ebay og når jeg har handlet noe derfra har det tatt ukesvis av og til ..... Jeg har aldri handlet på Ariela så jeg vet egentlig ikke så mye om dem, men syns det så bra ut på nett ihvetrfall....og prisene var det ikke noe å si på ihvertfall (hvis man sammenlikner med ellers i Norge.)
LindaL Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #10 Skrevet 19. mars 2006 dere er så søte,kommer med nettsider og tips i hytt og pine,det skal jo sies at jeg ikke akkurat har så veldig dårlig tid,gifter oss 5 august,men grunnen til at jeg blir desperat er at jeg for det først ikke har funnet noen jeg liker i butikker her pluss at de er svindyre noen av dem.Jeg skal ikke ha noe med perler selv om det er typisk brud,det skal være strassaktig,,men jeg skal sjekke ut nettsidene,Og igjen,tusen takk jenter,for alle tips
Elise_ Skrevet 19. mars 2006 #11 Skrevet 19. mars 2006 Jeg kjøpte min på qxl. Tror jeg betalte 150 kr.
Augustbrud02 Skrevet 20. mars 2006 #12 Skrevet 20. mars 2006 Jeg kan også hjelpe til med tiara: http://www.home.no/brudetiara
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå